iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Top 5: Cydia apps (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/24138-top-5-cydia-apps.html)

iWiefring 13-05-11 20:06

Hoe kun je ervoor zorgen dat je Folder met inhoud verdwijnt maar als je op de folder drukt (omdat je weet waar de folder zich bevindt) dat hij wel opent en gewoon de inhoud weer laat zien.

gerben48 18-05-11 21:43

Tweaks:
1. SBSettings -> SBSwitcher - Leuke snelknoppen dus snel :)
2. Infiniboard - horizontaal door springboard (omdat het kan)
3. Iconrenamer -> app namen aanpassen/verwijderen (ziet er netjes uit)
4. Iconclasm -> Niet 4 apps per rij maar bijv. 5
5. Infinifolders -> Geen limiet in de iOS 4 folders handig als hij vol zit.
Thema's:
1. Timeless HD
2. perpage html (htc widget op je springboard)
3. tap 2 unlock (geen tijd verspillen om te sliden)
4. FakeOperator (naam aanpassen in de status balk)
5. Transparent Statusbar (zegt het al doorzichte status balk handig voor je achtergrond)

XxiPhonexX 21-05-11 14:02

1 # winterboard (inmiddels al bekend )
2 # SleepFx ( Als je je iPhone lock doet dan komen er effecten ) kijk op youtube ;)
3 # Iconoclasm (5 icons per rij)
4 # Weather icon (live weer )
5 # Barrel (slide effecten )
6 # Tap to unlock (naam zegt het al )

(Sorry 6 :P)


iWiefring 21-05-11 14:31

Mijn top 5 (vernieuwd :D):
  1. biteSMS:
    Ter gebruik voor SMS natuurlijk, naam verklapt al een beetje maar ik gebruik hem ook voornamelijk zodat ik weet hoeveel sms'jes ik ongeveer verstuurd heb!
  2. Winterboard:
    Inmiddels al bekend maar voor de leke personen onder ons, de app om thema's aan te vinken die je gedownload/ge-SSH'd hebt in je iPhone om ze te activeren!
  3. iFile:
    Naam verklapt al een beetje, files bekijken/aanpassen in je iPhone's filesystem. Gebruik ik om themes beetje naar m'n eigen wil aan te passen en om bij bijvoorbeeld weather widgets de goede plaats in te stellen voor het weer op bijvoorbeeld m'n lockscreen of een aparte widget.
  4. Multicleaner:
    Alweer zegt de naam eigenlijk al genoeg onder de meeste van ons, te gebruiken voor de mensen die het stom vinden alle apps een voor een van de multitask bar te verwijderen. Ook handig om in je multitaskbar je volgorde aan te passen!
  5. CleanStatus:
    Je statusbar opruimen en alleen de dingen laten zien die jij nodig hebt, deze gebruik ik nu ook als vervanger voor FakeOperator, hier kan je ook gewoon je carrier name veranderen in de naam die jij zelf wilt, heel handig! Ook kleurtjes erinzetten is geen probleem.
Dat was 'm dan!

XxiPhonexX 21-05-11 17:39

Iedereen heeft bijna winterboard en die heb ik ook gedownload maar bijna alles wat ik doe bijv.lockscreen of tap to unlock doen het allemaal niet weet iemand wat het probleem is?

iWiefring 22-05-11 10:46

Misschien download je de verkeerde.

jandst 29-05-11 14:41

In Winterboard is de volgorde van boven naar beneden belangrijk om sommige themes te laten draaien. TaptoUnlock bijv. moet bovenaan staan.

bjeli 04-06-11 22:00

Is het wellicht bij jullie bekent dat Iconoclasm en Infinibord niet samengaan? Zojuist Iconoclasm geinstalleerd maar Infinibord doet het niet meer.

aydhayeth 07-06-11 19:41

1) lockinfo gewoon te nice.
2) winterboard
3) navigon
4) biteSMS
5) pdf reader

LoveFire096 07-06-11 23:35

1
Sbsettings
2
Winterboard
3
Androidlock
4
Page2d
5
Lockinfo

jorickdd 11-06-11 12:29

Apps waar ik veel aan heb/ die ik veel gebruik

Folderenhancer
Infiniboard/infinidock
Springtomize
My3g
Sbsettings en dan met name remove background

normalis666 11-06-11 13:27

cydia
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xanderrijken (Bericht 224244)
Openssh, handig voor de communicatie tussen laptop en iPhone;
BossPrefs, handig voor de Wi-Fi en je wilt je openssh niet altijd aanlaten staan;
Winterboard, lekker modden;
Intelliscreen, gewoon super handig;
NES, omdat retro ook wel wat heeft ;)

Dit zijn mijn top apps :cool:

en je iphone is niet gejailbreakt??????:confused:

gerben48 11-06-11 15:44

1. SBSettings (met SBSwitcher) = Snel Wi-Fi aan/uit, brightness sterk of zwak enzv.
2. Winterboard (thema: buuf infinity) = Hiermee kan je thema's op je iDevice zetten.
3. Infinifolders = Geen limiet van het aantal apps in je app-folder.
4. MobileNotifer= Alternatief van push, handig om door te gaan waarmee je bezig bent.
5. HTC Weather Animated widget = Leuke HTC klok op je lockscreen.

sentmen 12-06-11 03:00

1. iLocalis (om mijn eigen iPhone te traceren)
2. MobileNotifier (om notificaties mooier te laten zien)
3. MyWi (om te tetheren)
4. Sbsettings (handige tweak om dingen uit te zetten)
5. iFile (bestandsbeheer)

Yoshi2889 24-06-11 18:45

1. Infiniboard: Ik vind die mapjes super irritant, dus zo is het veel handiger

2. BusyBar: ik ben nogal vergeetachtig dus deze is vooral handig :P (ik heb hem op 2x op de statusbar tikken ingesteld)

3. Infinidock: Ik houd daar MSN enz. in, dus ik heb wat meer ruimte nodig.


4. MyOS (werkt niet op 4.3.3): Kleine dingetjes aan en uitzetten :P (ik gebruikte hem om de Muziek en Video Apps in de iPod app te proppen)

5. Noueh... Ik heb er niet echt een :P
Ik wil mijn iPod zoveel mogelijk origineel houden.
Misschien ga ik WinterBoard installeren though.

inkepinkje 28-06-11 20:14

Lockinfo - te handig
Sbsettings - nog handiger
Mywi - need i say more?
Infinidock - zie boven
Springjumps - zucht

yvesasd 29-06-11 10:19

1. Absolute number ONE...
PhoneItIpad..... gewoon BELLEN en SMSen alsof je IPAD een IPHONE is,
en al helemaal in combinatie met een Duokaart met je Iphone.
De kosten (€ 16,45) absoluut waard.

BjornDVolkers 06-07-11 02:13

1-Multifl0w:
Multi tasking app. Hiervoor zou ik "disable iOS Multitask" installeren (cydia), want iOS Multitask is natuurlijk belachelijk en werkt ook niet (goed) samen met Multifl0w! Deze app werkt perfect met Backgrounder (om apps op de achtergrond door te laten draaien) en Activator (wat sowieso al heel handig is, maar hiermee kun je Multifl0w activeren.

2-Activator:
Met Activator kun je shortcuts maken met de knoppen van je iPhone. Je kan bepalen wat je iPhone opent door bijvoorbeeld een volumeknop in te houden. Of je iPod (van je iPhone) te bedienen in slaapstand. Zoals in mijn keuze 1 vermeld: werkt ideaal met Multifl0w

3-Backgrounder:
Met backgrounder kun je apps op de "background" door laten draaien. Op de achtergrond dus. Wijze van activatie in te stellen met keuze 2, Activator!

4-Springtomize:
Met Springtomize krijg je simpelweg héél veel extra instellingen en opties voor je hele iPhone: voor je apps, dock, statusbar, lockscreen etc etc. Héél handig!

5-Iconoclasm:
Hiermee kun je je springboard zo instellen zoals jij dat wil. De standaard 16 (4x4) apps per pagina niet genoeg? Dit kun je veranderen in bijvoorbeeld 25 apps (5x5) apps per pagina op je springboard. Patronen zijn ook mogelijK!

WarriorElite 07-07-11 00:00

1) Lock Calendar
2) WinterBoard
3) SBSettings
4) Five Icon Dock/Column SpringBoard
5) Categories

:)

Maboe 08-07-11 16:21

Naast de alom bekende jb-apps hier een paar andere handige:
1)FlipOver
2)Popup Blocker
3)SBsettings en dan met name de RemoveBG toggle en ResetSafari
4)Notifier+

Verder heb je toch echt nodig:
5)Winterboard voor alle apps die de Iphone je eigen Iphone maken

ultraslan38 12-07-11 22:30

winterboard
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jandst (Bericht 677873)
In Winterboard is de volgorde van boven naar beneden belangrijk om sommige themes te laten draaien. TaptoUnlock bijv. moet bovenaan staan.

ik heb helemaal geen taptounlock in winterboard

iWiefring 12-07-11 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ultraslan38 (Bericht 690533)
ik heb helemaal geen taptounlock in winterboard

Als je die wel zou hebben zou je die bovenaan in Winterboard moeten plaatsen om hem werkende te krijgen. Omdat anders Winterboard de prioriteit aan iets anders geeft waardoor misschien de taptounlock dan niet meer werkt!

phone2go 13-07-11 07:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 690553)
Als je die wel zou hebben zou je die bovenaan in Winterboard moeten plaatsen om hem werkende te krijgen. Omdat anders Winterboard de prioriteit aan iets anders geeft waardoor misschien de taptounlock dan niet meer werkt!


Persoonlijk vind ik Move2Unlock(te installeren via Cydia) veel fijner dan tap2unlock.

Sphinkx 15-07-11 15:25

Bestaat er een soort app waarmee je het weer in het groot kan zien op je lockscreen? Via Lockinfo gaat dit wel maar ik heb geen behoefte aan al die andere info zoals mail/sms/...

Maboe 15-07-11 15:38

HTC Weather Dutch. Moet je nog wel even via Ifile de eigen code van je stad veranderen.

Back to topic please!

stufuproar 15-07-11 21:02

Nou heb ik multicleaner aangeschaft en barrel, maar bij installeren zegt hij steeds: POSIX: operation timed out
en krijg ik het dus niet werkend!

Iemand?

vak20 15-07-11 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stufuproar (Bericht 691338)
Nou heb ik multicleaner aangeschaft en barrel, maar bij installeren zegt hij steeds: POSIX: operation timed out
en krijg ik het dus niet werkend!

Iemand?

ff geduld hebben, gewoon morgen weer proberen, server storing!

stufuproar 19-07-11 22:47

Ok thanx werkt nu idd! Werkt beide leuk en goed!

iDMi 30-07-11 12:34

hoe heet die tweak dat je iPhone-apps groot op iPad kan gebruiken (dus zonder zelf op 2x te klikken), maar met behoud van beeldkwaliteit??

vak20 30-07-11 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iDMi (Bericht 695471)
hoe heet die tweak dat je iPhone-apps groot op iPad kan gebruiken (dus zonder zelf op 2x te klikken), maar met behoud van beeldkwaliteit??

Ik denk dat je retinapad bedoelt!

iDMi 31-07-11 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vak20 (Bericht 695481)
Ik denk dat je retinapad bedoelt!

niet helemaal, maar dank...

XIII 31-07-11 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iDMi (Bericht 695471)
hoe heet die tweak dat je iPhone-apps groot op iPad kan gebruiken (dus zonder zelf op 2x te klikken), maar met behoud van beeldkwaliteit??

FullForce dan misschien?

iDMi 31-07-11 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 695725)
FullForce dan misschien?

ik dacht dat er een tweak is/was die er voor zorgde dat de kwaliteit (pixels) dan beter zouden worden met 2x op de iPad...

XIII 31-07-11 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iDMi (Bericht 695757)
ik dacht dat er een tweak is/was die er voor zorgde dat de kwaliteit (pixels) dan beter zouden worden met 2x op de iPad...

Ik snap je vraag niet helemaal.

Bij FullForce is er geen sprake van op 2x drukken (zoals oorspronkelijk ook gevraagd). Deze tweak zorgt er (als je gelukt hebt) voor dat een iPhone App schermvullend wordt getoond zonder het scherm "op te blazen" (grotere pixels).

Dit werkt alleen als de iPhone App hiermee om kan gaan en dat zal vaak niet het geval zijn...

vak20 31-07-11 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iDMi (Bericht 695757)
ik dacht dat er een tweak is/was die er voor zorgde dat de kwaliteit (pixels) dan beter zouden worden met 2x op de iPad...

juist, dat is dus precies wat retinapad doet!

iDMi 31-07-11 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vak20 (Bericht 695763)
juist, dat is dus precies wat retinapad doet!

het werkt niet bij elke app en ik dacht dat er een tweak was die dat wel kon... maar dank beide...

appleeaterx 09-08-11 20:15

iFile - gewoon dingen bekijken.
WinterBoard - moet gewoon standaard bij jailbreaken komen
Infinifolders - Onbeperkt apps in 1 mapje ( niet aldie pagina's =.=")
MIM - Mensen foppen dat ik T-Mobile heb po een iPod :D
LockDown - Zet wachtwoorden op je apps.

Guppez84 17-08-11 11:49

01 Winterboard - Overduidelijk
02 SbSettings - makkelijker kun je het niet krijgen door je vinger over de tijd heen te halen voor snel Wi-Fi aan/uit zetten
03 Unlimtones - Nu kun je fatsoenlijke ringtones op je Iphone krijgen en ook nog keus uit welk stukje uit bestaande nummers, aanrader!
04 Unlimvideos - films downloaden op je iphone :)
05 Pdanet - iphone als modem/Wi-Fi

paulo1977 25-08-11 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guppez84 (Bericht 700089)
01 Winterboard - Overduidelijk
02 SbSettings - makkelijker kun je het niet krijgen door je vinger over de tijd heen te halen voor snel Wi-Fi aan/uit zetten
03 Unlimtones - Nu kun je fatsoenlijke ringtones op je Iphone krijgen en ook nog keus uit welk stukje uit bestaande nummers, aanrader!
04 Unlimvideos - films downloaden op je iphone :)
05 Pdanet - iphone als modem/Wi-Fi


Dat Pdanet is super, wist niet dat dat bestond.... hij staat er nu ook bij mij op! :)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 augustus 2011 om 15:49 ----------

01 SbSettings
02 PdaNet
03 Springboard
04 Icon renamer

Smoger 31-08-11 13:16

1. Mobilenotifier beheer van notifications op een effectieve en elegante manier
2. Killbackground sluit alle apps met 1 druk op de knop (behalve de iPod als je wilt)
3. Barrel 3D effect voor de homescreen icon pagina's
4. biteSMS SMSapp met veel opties
5. Grooveshark muziek streamen naar je iPhone (abonnement vereist)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:21.