iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Top 5: Cydia apps (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/24138-top-5-cydia-apps.html)

smooth 07-04-09 14:31

ja dat zou ik ook graag eens willen weten ik heb wel begrepen dat je telefoon gesprekken kan opnemen dat zou wel echt te gek zijn

Bomans 07-04-09 14:43

Ik dacht dat iSpoof enkel in de US en Australië werkte?
Je moet trouwens betalen om van hun "diensten" gebruik te maken.

EDIT
Blijkbaar ondersteunen ze nu een heleboel landen, maar het blijft wel duur!


Rawish 07-04-09 23:47

Ze ondersteunen nu inderdaad een heleboel landen, dat is trouwens al een aantal maanden zo. De kosten voor de verschillende landen hebben ze inmiddels ook al aangepast (de kosten die ze bij hun in rekening brengen dan) en je betaald niet meer dan een US gebruiker, hoewel ik weet niet zeker of je provider nog extra kosten in rekening brengt aangezien hij een of ander vaag nummer belt bij het doorverbinden.

iSpoof is dus een applicatie waarmee je het telefoonnummer van een ander kan 'spoofen' je kan dus elk gewenst (hoewel dat in de praktijk ook niet altijd werkt en meestal alleen met mobiele nummers) invullen en degene die je dan belt ziet vervolgens dat ingevulde nummer op zijn scherm. Je kunt de gesprekken inderdaad ook automatisch laten opnemen en eventueel een (vrij slechte) stemvervormer overheen gooien.
Je komt soms wel hele vage dingen tussen en ik weet nu niet zeker of het ook met het bellen naar kpn nummers werkt, dat is tenminste 1 van de weinige gevallen waar ik ook werkelijk heb kunnen vastellen dat het niet werkte (dan staat het nummer overigens gewoon als onbekend). Weet niet zeker of dit met alle kpn nummers zo is mja, ik kon iedereen die aanwezig wa spoofen behalve die ene gast en dat was de enige met kpn.

Ze hebben trouwens wel een vrij goede service. Het werkte een poosje niet meer in NL en heb ze toen gemailt, netjes een hoop minuten van ze kado gekregen met de vraag of ik het wilde testen en ze van feedback wilde verschaffen.

iMario 08-04-09 00:16

Modbreak:
Gaan we vanaf nu wel weer OT mensen, het gaat hier natuurlijk wel over je ''top 5 Cydia apps'' en niet over iSpoof.


INCTRL 10-04-09 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hummel (Bericht 212773)
wat kunt ge met terminal doen?
1 pdanet
2 backgrounder
3 flashlight
4 winterboard
5 mcleaner oproepen en sms blokkeren


Kan iemand mij vertellen waar je pdanet kan vinden? Ik heb me rot gezocht in Cydia maar niets kunnen vinden.

iMario 10-04-09 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL (Bericht 276436)
Kan iemand mij vertellen waar je pdanet kan vinden? Ik heb me rot gezocht in Cydia maar niets kunnen vinden.

http://i391.photobucket.com/albums/o...8/25500871.jpg

Bordyl 19-04-09 14:17

Eindelijk kan ik meedoen hier ;)

1. Winterboard
2. LogoMe
3. 5 icon Dock / FCSB
4. MewSeek, dTunes
5. MIM
6. Backgrounder
7. MxTube

apotheosis 20-04-09 20:07

Ik heb uiteindelijk beslist om ook face melter aan te schaffen en das echt wel de max,sommige vinden het maar kinderachtig ofzo maar zelfs mijn ma en pa vonden het zeer grappig.Ik vind het dus super en z'n geld waard.
Zeker een aanrader als je eens goed wil lachen.Leuk om doen.

iMario 20-04-09 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 279667)
Ik heb uiteindelijk beslist om ook face melter aan te schaffen en das echt wel de max,sommige vinden het maar kinderachtig ofzo maar zelfs mijn ma en pa vonden het zeer grappig.Ik vind het dus super en z'n geld waard.
Zeker een aanrader als je eens goed wil lachen.Leuk om doen.

Leuk, maar wil je wel ontopic blijven, het gaat hier over de ''top 5 Cydia apps''.

Jermainee 21-04-09 14:48

Hoe moet je dat PDAnet eigenlijk instellen?

Brian_NL 21-04-09 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jermainee (Bericht 279882)
Hoe moet je dat PDAnet eigenlijk instellen?

PdaNet: nieuw iPhone-modem [Cydia] [Win] > Nieuws > iPhoneclub.nl

Jermainee 21-04-09 14:54

Als ik het heel simpel zie draait je iPhone dan op het internet van je router? Hoe ver is de verbinding dan mogelijk?

Brian_NL 21-04-09 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jermainee (Bericht 279886)
Als ik het heel simpel zie draait je iPhone dan op het internet van je router? Hoe ver is de verbinding dan mogelijk?

Dit kan je vragen in het topic;
https://forum.iculture.nl/f8/ap...cesspoint.html

apotheosis 21-04-09 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 279675)
Leuk, maar wil je wel ontopic blijven, het gaat hier over de ''top 5 Cydia apps''.

Tis juist,ik verwar altijd alles door elkaar,het één is cydia en het ander via de app store van itunes,mijn excuses.

Jermainee 22-04-09 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xxMartenxx (Bericht 239022)
1. Five icondock. Gewoon handig!
2 Winterboard. Lekker customizen
3. Backgrounder. Altijd handig hoef je niet steeds apps opnieuw op te starten.
4. Volumeboost. Eindelijk wat volume uit me iPhone!
5. Sbsettings. Ineen hand omdraai shit aan en uitzetten..

(en Five Icon Dock;))

Hoop dat dit duidelijk genoeg is;)

Nummer 4. Volumeboost ik kan het niet vinden hoe heet de applicatie in Cydia?

Dutchskill 22-04-09 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jermainee (Bericht 280136)
Nummer 4. Volumeboost ik kan het niet vinden hoe heet de applicatie in Cydia?

Staat in de Source van "Ifoneguide" (Cydia>More Sources>IfoneGuide>installeren>Als die geïnstalleerd is search> Volumebooster)

:D

iPhonePwnHoofd 27-04-09 10:06

1 - MxTube
2 - Winterboard
3 - SBSettings
4 - LogoMe - Bootlogo veranderen
5 - Lockdown - Apps met code beveiligen

francebramie 28-04-09 21:23

1. Winterboard
2. iphone3Grecorder
3. ibluetooth
4. 5 dockicon
5. Leopard theme :D

Dutchskill 02-05-09 20:26

1. LockDown - wachtwoord op apps
2. WinterBoard - Themes
3. Snapture - Meer optie's met foto's maken, waaronder inzoomen
4. Ibluetooth - Bluetooth met andere telefoons
4. Cycorder - Filmpjes maken

Anass91 02-05-09 21:14

1. Winterboard
2. Cycorder
3. Mxtube
4. biteSMS-beste sms applicatie die er is
5. 5 dock icon
6. SB settings
7. Ibluetooth
8. Weathericon


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:04.