iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   [Update] LCD Clock Weather Widget (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/24177-update-lcd-clock-weather-widget.html)

Brian_NL 27-10-08 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Giel538 (Bericht 210216)
Ik zal vanavond is proberen, wat ik mij afvraag is of dat probleem met die gekke tekens wat je krijgt als je een wachtwoord invoert al is opgelost. Het komt zeker weten doordat je die lockclock.ttf vervangt. Misschien is die file ook aan te passen dat alleen de cijfers onzichtbaar worden gemaakt ipv alle karakters in dat bestand

Die gekke tekens.. hmm daar heb ik eigenlijk niet opgelet of dat verholpen is!
Maar daar heb ik me de afgelopen dagen ook niet aan geërgerd moet ik zeggen..

hummel 28-10-08 03:52

als ik een bericht krijg, krijg ik nog altijd "bekijk" onderaan te zien ipv tab zo unlock :(

Brian_NL 28-10-08 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hummel (Bericht 210485)
als ik een bericht krijg, krijg ik nog altijd "bekijk" onderaan te zien ipv tab zo unlock :(

Is bij mij ook het geval!

Undertaxxx 28-10-08 09:54

Ik ben deze vergeten toe te voegen aan de Springboard.strings. Dus voeg even onderstaande code toe aan die springboard.strings file die je kan vinden in de map en.Iproj.

"SMS_LOCK_LABEL" = "";

Brian_NL 28-10-08 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 210503)
Ik ben deze vergeten toe te voegen aan de Springboard.strings. Dus voeg even onderstaande code toe aan die springboard.strings file die je kan vinden in de map en.Iproj.

"SMS_LOCK_LABEL" = "";

Gaat dan "bekijk" weg?

Undertaxxx 28-10-08 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brian_NL (Bericht 210505)
Gaat dan "bekijk" weg?

Das helemaal correct ;)

Brian_NL 28-10-08 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 210511)
Das helemaal correct ;)

Oke! Ga het vanavond eens proberen, bedankt:)

hummel 29-10-08 06:31

ok werkt perfect nu
nu nog die klok in 24 uren stelsel en we zijn vertrokke :)

Brian_NL 29-10-08 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hummel (Bericht 210941)
ok werkt perfect nu
nu nog die klok in 24 uren stelsel en we zijn vertrokke :)

Jah dat zou de slagroom op de taart zijn:p

Jimmy_Boy 30-10-08 00:14

Welke programma heb je geinstalleerd, zodat je een icon in status balk krijgt van gemiste oproep, sms..?

Undertaxxx 30-10-08 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy_Boy (Bericht 211403)
Welke programma heb je geinstalleerd, zodat je een icon in status balk krijgt van gemiste oproep, sms..?

StatusNotifier, terug te vinden bij Cydia.

kozee 17-11-08 10:46

Hallo , Alles is perfect gelukt ik moet juist nog eens kijken om die nieuwe sms & gemist gesprek vinden & Ook hoe zet je die klok in 24 uurs mode dat als het 11uur savonds is dat er 23u opkomt
Groetjes & Bedankt , zit nu op school dus hopelijk een snelle reactie voor vanavond dat ik het allemaal kan oplossen!
Grtz

kozee 17-11-08 10:47

nl.iproj
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 210503)
Ik ben deze vergeten toe te voegen aan de Springboard.strings. Dus voeg even onderstaande code toe aan die springboard.strings file die je kan vinden in de map en.Iproj.

"SMS_LOCK_LABEL" = "";

Ok Ok maar ik had ook het probleem dat ontgrendel in de achtergrond staat ik heb dan nl.iproj gedaan , dat is dan succesvol gelukt maar waar moet je die code invullen?!
Grtzzzz

kozee 17-11-08 14:32

En waar moet je precies die '''' "SMS_LOCK_LABEL" = ""; ''''''
Zetten bij springboard.strings?
grtz Angelo

kozee 17-11-08 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 210503)
Ik ben deze vergeten toe te voegen aan de Springboard.strings. Dus voeg even onderstaande code toe aan die springboard.strings file die je kan vinden in de map en.Iproj.

"SMS_LOCK_LABEL" = "";

Dit werkt totaal niet
Nu krijg ik onder tap to unlock zo doorzichtig Bekijk staan
ik heb ook al en.iproj verandrd naar nl.iproj

Undertaxxx 17-11-08 19:35

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kozee (Bericht 217794)
Dit werkt totaal niet
Nu krijg ik onder tap to unlock zo doorzichtig Bekijk staan
ik heb ook al en.iproj verandrd naar nl.iproj

Download de rar onderaan en gebruik die nl.Iproj map. En volgende x even nadenken voor je dingen gaat posten als 'dit werkt niet', daar heeft echt niemand een boodschap aan. Wat jij fout doet is de map de naam geven iproj, deze moet Iproj zijn ;)

kozee 17-11-08 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 217874)
Download de rar onderaan en gebruik die nl.Iproj map. En volgende x even nadenken voor je dingen gaat posten als 'dit werkt niet', daar heeft echt niemand een boodschap aan. Wat jij fout doet is de map de naam geven iproj, deze moet Iproj zijn ;)

Sorry sorry maar ik zei gewoon in schrijftaal zonder na te denken nl.iproj hoor dat was gewoon uit men hoofd ik weet nu hoe je zo Nieuwe sms enzo in je screen krijgt via Cydia statusnotifier maar hoe krijg je nu die Bekijk bij doorzichtige tap to unlock weg?
gRTZ

kozee 19-11-08 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 211405)
StatusNotifier, terug te vinden bij Cydia.

Is er al iets gevonden om de klok in 24uur te krijgen?
Grtz

Undertaxxx 19-11-08 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kozee (Bericht 218546)
Is er al iets gevonden om de klok in 24uur te krijgen?
Grtz

Niemand heeft er verder aandacht aan besteed aangezien nu HomeScreen 2.0 uit is. Anyway deze widgets verbruiken toch zo'n 35% meer energie van je iphone dus ik gebruik ze bewust niet meer. Ik vind een widget of een thema erg leuk maar als je zo bijna de helft meer energie verbuikt heb ik het liever niet, batterij van iphone is al niet geweldig van zichzelf.

Chrisjuh 20-11-08 00:05

Waar kan ik nl.Iproj vinden? Ik kan hem nergens vinden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.