"slide to unlock/ontgrendel" tekst veranderen?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Op windows is dit voor zover ik weet niet meer mogelijk voor 2.1 firmware. vroeger was er een site waar je dan je file kon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Op windows is dit voor zover ik weet niet meer mogelijk voor 2.1 firmware. vroeger was er een site waar je dan je file kon uploaden en deze converteren, maar deze is helaas offline. Anyway hieronder de file zoals gevraagd.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
op deze manier kan je dus wel degelijk alle texten op je iphone veranderen! damn, als ik het nou ook zo kon zien op windows zou ik direct beginnen met aanpassen!! lol
tnx voor alle hulp hier. you guys are great! |
|
|||
|
|||
nog een laatste vraagje undertaxxxx ik zie dat je het en.lproj hebt gestuurd, maar mijn taal op mn iphone staat op nederlands. moet ik dat dan eerst veranderen voor ik met en.lproj begin te klooien?? anders gaat dat toch niet werken denk ik e
edit: niet meer nodig undertaxxx tnx bomans deze site werkt geweldig! nu kan ik gewoon dutch.lproj gebruiken. nu ga ik mn mond stilletjes houden want jullie zullen me nu wel moe zijn. Laatst gewijzigd door knuster; 31-10-08 om 00:50. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik snap er helemaal niks van
ik moet alles nog leren en uitvogelen, en wilde indd ook graag de slide veranderen in mijn naam maar waar jullie het nu over hadden snap ik echt niet..... (blond ) geen andere optie |
|
||||
|
||||
Je kunt het beste Diskaid gebruiken. Hiermee kun je naar system-library-coreservices-dutch.lmproj en dan heb je het bestand springboard.plist nodig. Als je dat bestand hier even post wil ik het wel aanpassen voor je.
|
|||
|
|||
en hoe weet ik wat ik op de ps moet opzoeken en wat op de I-phone?
|
|
||||
|
||||
bestanden die je op je iphone wil aanpassen kan je terugvinden op je iphone zelf (logisch toch) en diskaid is een programma dat je op je pc installeert om in de bestandsmappen op je iphone te geraken.
Diskaid werkt als de verkenner van je windows. Dus diskaid installeren op je pc en dan naar de juiste map navigeren. Let wel op dat je iphone is aangesloten via USB op je pc |
|
|||
|
|||
kan er iemand mijne aanpassen naar "Authorization required" in plaats van "slide to unlock"
thx Laatst gewijzigd door lodevs; 03-11-08 om 13:57. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zo doe ik het ook. https://forum.iculture.nl/f22/i...tml#post211678 |
|
|||
|
|||
kan je het via die site decrypte in een tekstbestandje zetten veranderen en dan opslaan als .string?
|
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen, probeer het eens. Zit nu niet thuis, dus kan het ook niet proberen.
Noem je originele SpringBoard.string.bak en zet diegene die je via het script opslaat eens in het gepaste mapje. Even respring en kijken of het werkt. Zo niet, verwijderen en je SpringBoard.string.bak terug hernoemen naar SpringBoard.string |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
jah ben verkeerd hier is de goede
"Authorization required" ps: het lukt niet als je het eerst omzet via de site ! |
|
||||
|
||||
Vergeet niet even om de rechten op 777 te zetten.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.student.ru.nl/j.bos/wikidata/winscp_chmod2.png
Zie stap 4 en gebruik voortaan wat minder brute taal aub. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Ontgrendel"probleem bij aannemen gesprek | MightyWiggy | iPhone algemeen | 1 | 04-01-11 14:47 |
HELP: "slide to unlock" werkt niet: iphone lockt direct weer | koekjedebij | Unlock | 0 | 22-06-09 12:56 |
"Ontgrendel" tekst aanpassen in eigen naam | Yvarladze | iPhone algemeen | 28 | 26-09-08 21:37 |
Iphone loopt vast bij"slide to unlock" | aer0101 | Unlock [archief] | 1 | 02-04-08 09:31 |
"Ontgrendel" is te snel weg. | forum.bericht | iPhone algemeen | 2 | 08-03-08 18:08 |
|
|