iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Alternatief voor BossPrefs: SBSettings [Cydia] (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/24302-alternatief-voor-bossprefs-sbsettings-cydia.html)

macfreaker 23-11-08 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterdaniels (Bericht 220811)
Heren,
Ik heb via Cydia SBSettngs geinstalleerd om een Wi-Fi toggle icoon op mjn springboard te krijgen. Maar het icoon verschijnt niet. Hoe activeer ik dit programmaatje?
Wie helpt?

Deze heeft geen icoon, je moet gewoon bovenaan sliden waar je carrier naam enzo staat van links naar rechts en het verschijnt.

pieterdaniels 23-11-08 16:11

sorry
mijn vraag is reeds gesteld.\Heb het opgelost.
YHNX

Fasty 23-11-08 18:10

zijn er nog meer mensen waarbij die op FW2.2 bij een respring op safe mode gaat??

Cmdaulnis 23-11-08 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fasty (Bericht 221003)
zijn er nog meer mensen waarbij die op FW2.2 bij een respring op safe mode gaat??

2 keer gedaan om even te testen en nee....

lol, tijdens het typen van die eerste zin gaat hij inderdaad de 2e keer in safe mode.

Dus ja, dat kan dus gebeuren ;)

*sterker nog, m'n iphone begint nu helemaal te flippen. Heb geen icoontjes meer op mijn springboard. Hij is helemaal leeg, hij flitste een paar keer en ik zag een stekkertje voorbij komen dat ik hem aan de computer moest aansluiten en nu zie ik dus niet meer....even een harde reset proberen.

Ik denk zo ondertussen wel dat de meeste apps nog niet klaar zijn voor 2.2, met LogoMe ging hij ook al raar doen...

Fasty 23-11-08 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cmdaulnis (Bericht 221008)
2 keer gedaan om even te testen en nee....

lol, tijdens het typen van die eerste zin gaat hij inderdaad de 2e keer in safe mode.

Dus ja, dat kan dus gebeuren ;)

*sterker nog, m'n iphone begint nu helemaal te flippen. Heb geen icoontjes meer op mijn springboard. Hij is helemaal leeg, hij flitste een paar keer en ik zag een stekkertje voorbij komen dat ik hem aan de computer moest aansluiten en nu zie ik dus niet meer....even een harde reset proberen.

Ik denk zo ondertussen wel dat de meeste apps nog niet klaar zijn voor 2.2, met LogoMe ging hij ook al raar doen...


zo hoop dat het met de harde reset over is. Ik doe nu maar even de respring via bossprefs. logoMe werkt bij idd ook niet. Maar even wachten tot er updates komen

Cmdaulnis 23-11-08 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fasty (Bericht 221016)
zo hoop dat het met de harde reset over is. Ik doe nu maar even de respring via bossprefs. logoMe werkt bij idd ook niet. Maar even wachten tot er updates komen

Hij doet het weer. Ik wacht ook maar even op de updates voordat ik met apps uit cydia ga rommelen....

Was wel schrikken overigens. Was aan het typen dat het gewoon goed gaat, kijk ik 20 cm naar links waar m'n iPhone ligt, zie ik hem ineens flippen. lol hij doet het iig weer....niet kapot te krijgen! ;)

wastaal 23-11-08 20:40

ik kan SBSsettings nergens meer vinden in Cydia. Hij staat toch in de repo van Bigboss http://apt.bigboss.us.com/repofiles/cydia/ ?
Iemand??

rikfrombelgium 23-11-08 20:40

pfff, zelfs in de installatieprocedure zelf staat dat er geen icoon is, wrijf eens over de balk bovenaan je scherm.

OOOH 23-11-08 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wastaal (Bericht 221124)
ik kan SBSsettings nergens meer vinden in Cydia. Hij staat toch in de repo van Bigboss http://apt.bigboss.us.com/repofiles/cydia/ ?
Iemand??

dit is de goede repo;)

FiXeR 23-11-08 21:00

Bigboss ligt eruit volgens mij. :)

wastaal 23-11-08 21:07

Duidelijk. Even geduld dus....

mbliek 25-11-08 21:18

ik heb het volgende probleem met SBSettings:

Hij set vanzelf Wi-Fi en SSH aan, als ik mn iPhone ff niet gebruikt heb en alles uitgezet heb, en ik kijk later op mn werk in mn pauze ofzo staat alles weer aan :S

Hebben hier meer mensen last van?

joppe 25-11-08 21:41

Kan je geen GPS icoontje toevoegen aan SBSettings?? Dit zou ik echt wel nodig vinden

OOOH 26-11-08 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mbliek (Bericht 222837)
ik heb het volgende probleem met SBSettings:

Hij set vanzelf Wi-Fi en SSH aan, als ik mn iPhone ff niet gebruikt heb en alles uitgezet heb, en ik kijk later op mn werk in mn pauze ofzo staat alles weer aan :S

Hebben hier meer mensen last van?

Hier heb ik ook soms last van na een reboot...


En nee: het is (nog) niet mogelijk om een gps toggle toe te voegen...

yingie 26-11-08 23:53

SSH uitzetten
 
Heeft iemand nog meer problemen om SSH uit te zetten via SBSettings? Telkens als ik SSH uit wil zetten met de opvolger van BossPrefs lukt dat wel, maar als ik mijn iPhone herstart staat SSH gewoon weer aan. Ik had dat op 2.1 ook al en checkte dan regelmatig in BossPrefs of SSH ook werkelijk uitstond. Meestal niet dus... Wel jammer want is verder een prima app.

Destiny 26-11-08 23:59

Discussies samengevoegd.

Bomans 27-11-08 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yingie (Bericht 223535)
... als ik mijn iPhone herstart staat SSH gewoon weer aan. ...

Is normaal. SSH activeert automatisch bij het herstarten van je iphone. Zie het als een veiligheid.
Stel dat je een app installeert en je iphone moet herstarten, maar hij blijft hangen op het bekende "appeltje", dan is het heel handig dat je ssh aanstaat. Kan je makkelijk verwijderen via cyberduck/winscp (als je Wi-Fi aanstaat tenminste). Dat is makkelijker dan te restoren :rolleyes:

yingie 27-11-08 00:46

Ah, dank je Bomans. Weer wat geleerd;)

xanderrijken 28-11-08 17:02

Had bij 2.1 de indruk dat na mijn installatie van sbsetting de batterij sneller leeg ging?
Iemand anders ook deze ervaring?

Verder vond ik het erg jammer dat wanneer je via je normale settings je Wi-Fi aanzet, dit niet automatisch wordt geupdate in sbsettings. deze registreerde nog steeds uit. Dit geld voor meerdere functies. Hierdoor genoot bossprefs nog de voorkeur.

oliv4r 28-11-08 17:11

waarom zou je eigelijk ssh uit willen hebben? Kost t meer batterij?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:07.