iSpazio Dockflow discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit krijg ik bij deze ding, hoe kan ik de namen veranderen van de icoons?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dit krijg ik bij deze ding, hoe kan ik de namen veranderen van de icoons? Laatst gewijzigd door SergioEdelman; 09-11-10 om 00:22. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
En ook dat zwarte is niet weg te halen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar kan ik die button dan vinden in deze stijl, of anders, hoe kan ik BiteSMS laten opstarten met de SMS button? |
|
|||
|
|||
Inmiddels het icoontje gevonden (en andere icoontjes).
DockFlow – Download More Icons | iSpazio - Notizie su iPhone 4 in Italia, iOS 4, iPhone 3GS, iPod Touch, iPad Italia e recensioni App Store.). Wellicht hebben jullie hier wat aan. Nu nog zoeken welk png bestand ik moet vervangen. |
|
|||
|
|||
Helaas is het icoontje in de dockflow veel te klein. weet iemand hoe precies ik het icoon kan vergroten naar de juiste grootte, het lukt me niet goed?
Of heeft iemand het icoontje in de juiste grootte, dat zou nog beter zijn? |
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje over Dockflow.
Moet je daarbij perse Winterboard voor geïnstalleerd hebben? |
|
|||
|
|||
yep, en je moet ook cydia hebben
|
|
|||
|
|||
Even een nieuw leven inblazen.
Kan de dockflow van ispazia ook op een iphone 4. Want het lukt mij namelijk niet. |
|
|||
|
|||
Ik kan dockflow niet vinden in cydia?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iSpazio repo | skipperm | Jailbreak apps en thema's | 6 | 09-05-11 00:19 |
Dockflow probleem | sannetjeislief | Jailbreak apps en thema's | 6 | 15-08-10 10:56 |
iSpazio repo update niet | benjamin | Jailbreak apps en thema's | 21 | 13-02-09 15:26 |
|
|