iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Cydia stille internet verbruiker? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/24607-cydia-stille-internet-verbruiker.html)

bunne 02-11-08 18:42

Cydia stille internet verbruiker?
 
Hoi,

Ik heb een abbo van mobistar waarbij ik 200 Mb mag surfen op mijn iphone, maar ik heb de indruk dat Cydia steeds dingen update, afhaalt?

Dit snoept stilaan aan mijn verbruik. Heb al enkele malen gezocht op de site, maar niks gevonden, dus hierbij mijn vragen:

- Hoe zorg ik ervoor dat Cydia enkel via usb dingen gaat afhalen als ik het wens (maw hoe zet ik zijn vrije internet wil af :)

- Hoe zet ik mijn eigen applicaties op cydia, ik had iets gelezen over ...win progje om ze al up te loaden maar ben het kwijt. Kan iemand me een link geven want ik vind ze niet meer.

bedankt,
Davy

macfreaker 02-11-08 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bunne (Bericht 212653)
Hoi,

Ik heb een abbo van mobistar waarbij ik 200 Mb mag surfen op mijn iphone, maar ik heb de indruk dat Cydia steeds dingen update, afhaalt?

Dit snoept stilaan aan mijn verbruik. Heb al enkele malen gezocht op de site, maar niks gevonden, dus hierbij mijn vragen:

- Hoe zorg ik ervoor dat Cydia enkel via usb dingen gaat afhalen als ik het wens (maw hoe zet ik zijn vrije internet wil af :)

- Hoe zet ik mijn eigen applicaties op cydia, ik had iets gelezen over ...win progje om ze al up te loaden maar ben het kwijt. Kan iemand me een link geven want ik vind ze niet meer.

Cydia verbruikt niets wanneer die niet aan staat. Wat wel kan is bvb in winterboard wanneer je het weerbericht script runt , maar dit is niet veel hoor. En je kan via bossprefs je datanetwerk volledig uitschakelen en er kan niets van cydia geinstalleerd worden via usb.

bunne 02-11-08 18:47

ik zou graag bv die applicaties van buienradar enz installen, heb cydia en installer erop staan, maar nu weet ik totaal niet hoe ik dat install
kan iemand me helpen want zit al 2 dagen te vodden ;)

macfreaker 02-11-08 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bunne (Bericht 212657)
ik zou graag bv die applicaties van buienradar enz installen, heb cydia en installer erop staan, maar nu weet ik totaal niet hoe ik dat install
kan iemand me helpen want zit al 2 dagen te vodden ;)

Buienradar installeer je via itunes. gewoon inschrijven in itunes en je kan deze gratis installeren.

bunne 02-11-08 19:05

moet ik dan eerst zo een account aanmaken?

moet ik dan mijn visa nummer ingeven of werd mijn itunes account al aangemaakt in de winkel

heb ik een apple ID ?

macfreaker 02-11-08 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bunne (Bericht 212665)
moet ik dan eerst zo een account aanmaken?
moet ik dan mijn visa nummer ingeven of werd mijn itunes account al aangemaakt in de winkel heb ik een apple ID ?

Je moet een account aanmaken maar zolang je niets koopt moet je geen visa kaart nummer ingeven in de belgische itunes. Voor de us store is het iets anders.:D

bunne 02-11-08 19:15

kan je me eens zeggen hoe je dat doet, want bij mij vroeg itunes wel een VISA nummer

macfreaker 02-11-08 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bunne (Bericht 212671)
kan je me eens zeggen hoe je dat doet, want bij mij vroeg itunes wel een VISA nummer

Heb zelf geen belgisch itunes account (alleen us) , maar volgens een vriend was het niet nodig om een rekening of visa of wat dan ook te geven. Kweet het verder niet , sorry.

Volg anders deze link en kijk of dit (nog) werkt voor de us store.
winandmac.com

OOOH 02-11-08 21:15

Je kan ook een itunes giftcard kopen. Dan kan je een account aanmaken zonder dat je VISA gegevens in hoeft te vullen...

kris77 17-12-09 09:49

voor Belgische account heb je geen visa nummer of wat dan ook nodig.

Timmeh_ 19-12-09 02:20

// Discussie verplaatst naar Problemen met Installer/Cydia.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:58.