//

Cydia werkt plots niet meer !?

Cydia werkt plots niet meer !? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timberland Dit probleem heb ik ook ik heb de bron via rock al uitegschakeld maar dit werkt niet voor mij is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 29-12-09, 17:42
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timberland Bekijk bericht
Dit probleem heb ik ook ik heb de bron via rock al uitegschakeld maar dit werkt niet voor mij is er nog een andere methode ?
Graag wat meer duidelijkheid, wat is je probleem precies? Want in je aangehaalde post staan er meerdere.
Zoals ik het lees, heb je een probleem na een update van bitesms en heb je die update afgebroken en werkt Cydia hierna niet meer? Dan zijn er update-files incompleet en staat hier reeds je oplossing (in deze zelfde draad dus). DiskAid (=shareware) vind je hier.

/edit:
Op de voorpagina staat momenteel deze tip ook nog. Misschien heb je daar nog wat aan?
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!

Laatst gewijzigd door Buur; 29-12-09 om 18:08.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 29-12-09, 17:44
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

even updaten naar dezelfde firmware met een custom firmware
zo raak je alleen je jailbreak kwijt en kun je gewoon met blackrain opnieuw jailbreaken.

of gewoon herstellen, maar daar zit niet iedereen op te wachten.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #123  
Oud 29-12-09, 17:51
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
even updaten naar dezelfde firmware met een custom firmware
zo raak je alleen je jailbreak kwijt en kun je gewoon met blackrain opnieuw jailbreaken.

Off-topic

Euhhhhh, niet om het een of ander, maar als je update met een custom firmware, dan is de jailbreak al uitgevoerd (die zit in die custom FW en raak je dus niet kwijt), dus waarom nog eens opnieuw blackrain erover? Dubbelop toch?
/edit:
Daarnaast: op deze manier moet je helemaal opnieuw beginnen met de iPhone weer te "vullen"! Is dat wel zo nodig? :?



Laatst gewijzigd door Buur; 29-12-09 om 18:11.
  #124  
Oud 29-12-09, 18:12
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

je hebt zelf aangegeven dat je geen SSH mogelijkheden hebt.
ik ben geen jailbreak koning. Gaf je alleen een oplossing , zo doe ik het altijd.
Maar wanneer ik die custom firmware er op zet, staat erbij mij nog geen Cydia op.
  #125  
Oud 29-12-09, 18:18
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

Bij mij werkt Cydia vandaag ook niet meer, alleen heb ik laatst openSSH verwijderd wegens security risico's. Ook heb ik iphoneexplorer gedownload maar daar kan ik niet inloggen op mijn gejailbreakde iPhone. Diskaid lukt ook niet. Hoe kan ik het nog fixen of is de enige optie restore?

Mvg Victor
  #126  
Oud 29-12-09, 18:22
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Off-topic
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
je hebt zelf aangegeven dat je geen SSH mogelijkheden hebt.
Wie heeft dat aangegeven, ik?!?! Volgens mij reageer je op de verkeerde persoon dan nu (en daarom is een (ingekorte) quote altijd wel handig)...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
ik ben geen jailbreak koning. Gaf je alleen een oplossing , zo doe ik het altijd.
Maar wanneer ik die custom firmware er op zet, staat erbij mij nog geen Cydia op.
Ik weet niet welke custom jij dan gebruikt, maar bij deze staat toch echt allemaal Cydia op. Alsook bij vorige FW-versies die via dit forum verspreid zijn.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vsteegman Bekijk bericht
Bij mij werkt Cydia vandaag ook niet meer, alleen heb ik laatst openSSH verwijderd wegens security risico's. Ook heb ik iphoneexplorer gedownload maar daar kan ik niet inloggen op mijn gejailbreakde iPhone. Diskaid lukt ook niet. Hoe kan ik het nog fixen of is de enige optie restore?
Heb je toevallig ook Rock geinstalleerd (Rock Your iPhone)? Dan kun je de ZodTTD repo via daar de-installeren en dan zou Cydia het weer moeten doen. Zoja, hierna wel weer even de ZodTTD repo toevoegen, zoals ik een paar postings eerder vermeldde!

/Edit:
Anders weet ik het zo even ook niet meer, als DiskAid e.d. het ook al niet doet bij je. Misschien (hopelijk!) heeft iemand anders nog een oplossing, maar anders zit er niks anders op dan opnieuw beginnen, vrees ik voor je!

Laatst gewijzigd door Buur; 29-12-09 om 18:41. Reden: samengevoegd; link toegevoegd
  #127  
Oud 29-12-09, 18:42
nickho nickho is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard

weet iemand hoe ik simpel cyydia weer aan de praat krijg, ik snap niks van ssh en heb hem net nieuw dus ben niet blij

oh ja ik heb geen terminal of zo en nu cydia er steeds mee stopt kan ik ook neit iets anders er op zette

Laatst gewijzigd door King1987; 29-12-09 om 18:45. Reden: edit knop gebruiken aub.
  #128  
Oud 29-12-09, 18:42
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

sorry me antwoord was niet voor jou bedoeld . Was op Timberland die een quote vn Vegieto had.
  #129  
Oud 29-12-09, 18:47
murky123 murky123 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickho Bekijk bericht
oh ja ik heb geen terminal of zo en nu cydia er steeds mee stopt kan ik ook neit iets anders er op zette
als je het blackrain icoon nog hebt op je iphone kan je rock installeren en dan zo de zottd source deinstalleren
  #130  
Oud 29-12-09, 18:51
nickho nickho is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard

heb ik niet meer

help please

Laatst gewijzigd door King1987; 29-12-09 om 18:54. Reden: edit knop gebruiken aub.
  #131  
Oud 29-12-09, 18:54
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickho Bekijk bericht
weet iemand hoe ik simpel cyydia weer aan de praat krijg, ik snap niks van ssh en heb hem net nieuw dus ben niet blij

oh ja ik heb geen terminal of zo en nu cydia er steeds mee stopt kan ik ook neit iets anders er op zette
Via DiskAid (=shareware) al geprobeerd, als je iPhone aangekoppeld is via USB? Lees anders even terug vanaf pagina 4 zo'n beetje.

/edit:
Ik zie dat je zojuist meer info bij je profiel hebt geplaatst en dat je daar FW3.0.1+JB hebt staan... Als je toch helemaal nieuw bent met je iPhone, waarom begin je dan inderdaad niet even helemaal opnieuw met een 3.1.2 custom firmware? Dan ben je meteen helemaal up-to-date en van dit probleem ook direct af.

Laatst gewijzigd door Buur; 29-12-09 om 19:01.
  #132  
Oud 29-12-09, 18:55
nickho nickho is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard

ik zal kijke, alvast bedankt

ik kom er nog steeds niet uit. en ik zou niet weten hoe ik zonder een cydia app in de rootmap kan komen, ik heb trouwens windows

ik mag hem niet update omdat er dan weer een sim-lock op komt

Modbreak:
Zou je de edit knop willen gebruiken? Dit is de laatste waarschuwing, maar ik blijf je berichten samenvoegen! Gr. King1987


Laatst gewijzigd door nickho; 29-12-09 om 19:06.
  #133  
Oud 29-12-09, 19:07
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickho Bekijk bericht
ik kom er nog steeds niet uit. en ik zou niet weten hoe ik zonder een cydia app in de rootmap kan komen, ik heb trouwens windows
DiskAid is er voor Windows alsook voor Mac en is dus voor op je computer, niet voor op je iPhone (en is dus geen Cydia-app). Ik heb de link voor DiskAid in mijn vorige posting toegevoegd, daar vind je meer uitleg. Heel in het kort: iPhone via USB-kabel aan je PC hangen, eventueel iTunes quitten (mocht die automatisch opstarten), dan DiskAid opstarten en naar de Root-folder gaan. Wat je precies moest verwijderen, staat ook hierboven in een eerdere posting (van wim66).

Oja... Je bent nieuw hier, dus allereerst een hartelijk WELKOM.
Dan nu een off-topic tip: zoals je misschien wel gezien zult hebben aan je eerdere (samengevoegde) postings: die EDIT-knop zit er niet voor niks, daarmee kun je een eerder bericht van jezelf aanpassen of aanvullen, dat houdt het forum wat overzichtelijker en bespaart de moderators wat tijd en moeite. En mogelijke ergernis...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickho Bekijk bericht
ik mag hem niet update omdat er dan weer een sim-lock op komt
Als je inderdaad een 2G hebt (zoals je profiel aangeeft), kijk dan eens goed bij deze 3.1.2 custom firmwares? Voor de 2G zit de unlock al ingebouwd. Goed, he, van die Destiny?

Laatst gewijzigd door Buur; 29-12-09 om 19:15.
  #134  
Oud 29-12-09, 19:10
nickho nickho is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard

ik zie het en bedankt voor de hulp ik zal mijn best doen nogmaals bedankt
Ik heb die bestanden die ik moet verwijderen niet. en nu

Laatst gewijzigd door nickho; 29-12-09 om 19:19.
  #135  
Oud 29-12-09, 19:20
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickho Bekijk bericht
ik zie het en bedankt voor de hulp ik zal mijn best doen nogmaals bedankt

volgende keer doe ik het met de edit knop
Helemaal TOP! En nogmaals WELKOM en HEEL VEEL PLEZIER met je iPhone. Voor vragen zit je al op het juiste forum in ieder geval. Lees je goed in en gebruik de zoekfunctie ook, meestal is iemand anders je al voorgegaan bij een soortgelijk probleem of vraag die jij tegenkomt en hoef je de vraag dus niet opnieuw te stellen. Succes!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickho Bekijk bericht
Ik heb die bestanden die ik moet verwijderen niet. en nu
Mogelijk ligt dat eraan dat je nog een oude Cydia gebruikt?! Ik doe ook maar een gooi in deze... Als ik jou was, zou ik echt vers beginnen met een nieuwe custom firmware 3.1.2, zoals ik eerder vermeldde. Lees dan wel even de uitleg die in dat topic erbij staat van hoe je dat doet. Lijkt me beter dan een hoop trubbels proberen op te ruimen op een verouderde en mogelijk (door de vorige eigenaar) "verknalde" 3.01 custom firmware... Maar ik laat de keus aan jou.

Laatst gewijzigd door Buur; 29-12-09 om 19:26.
  #136  
Oud 29-12-09, 19:21
nickho nickho is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik heb die bestanden die ik moet verwijderen niet. en nu. plezier zit er nu even niet in
  #137  
Oud 29-12-09, 19:32
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickho Bekijk bericht
Ik heb die bestanden die ik moet verwijderen niet. en nu. plezier zit er nu even niet in
Heb ik zojuist al beantwoord... Overigens is er zonder gebruik van Cydia natuurlijk ook heel veel plezier te beleven aan je iPhone, hoor!
  #138  
Oud 29-12-09, 19:35
nickho nickho is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard

maar dan update ik de iphone software en dan ben ik bang dat die simlock er weer op komt dus dat doe ik neit meer
is er een andere optie
  #139  
Oud 29-12-09, 19:48
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickho Bekijk bericht
maar dan update ik de iphone software en dan ben ik bang dat die simlock er weer op komt dus dat doe ik neit meer
is er een andere optie
Die simlock komt er niet weer op op die manier met een custom firmware 3.1.2 MET unlock ingebouwd. Maar als je geen custom wilt gebruiken, dan zou je Blackra1n en dan BlackSn0w ook nog kunnen gebruiken voor je Unlock.
Dat zijn hedentendage de 2 jailbreak+unlockmogelijkheden. Lees daarvoor hier. En lees eens wat meer op het forum over jailbreaken en unlocken... Je zult zien dat je bang bent voor niks eigenlijk.

Maar euh, als je echt helemaal niks aan je firmware durft te doen... Dan blijf je met een iPhone zitten die je nooit of te nimmer kunt updaten en (zonder Cydia) dus ook niet kunt aanpassen naar je eigen wensen...
  #140  
Oud 29-12-09, 21:06
timberland timberland is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard oplossing

Oke, ik heb de oplossing voor mij probleem gevonden en ik wou het even delen met jullie.

Ik kon niet kijken in mijn bestanden omdat ik openssl niet had geïnstalleerd. Ik heb via ICY de APP Rock gedownload en vervolgens heb ik openssl gedownload. Vervolgens met WinSCP de files verwijderd die wim had aangegeven.

Dit is een oplossing voor degene die met de eerste Blackra1n hebben gejailbreaked en openSSL niet standaard hebben geinstallerd.

Greetings
Reageren

Labels
cydia



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia werkt niet meer franc.winter Jailbreak apps en thema's 0 08-05-10 13:32
cydia werkt niet meer bites12 Archief 2 22-02-10 10:07
Cydia werkt niet meer ferrari95ishot Archief 3 20-02-10 18:30
Cydia werkt niet meer! mcowly Archief 2 19-10-09 20:50
Wi-Fi werkt plots niet meer Luvlektrik Wi-Fi 7 20-10-08 13:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:13.