iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Locksreen Kalender Weather Widget (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/24762-locksreen-kalender-weather-widget.html)

Undertaxxx 05-11-08 18:24

Locksreen Kalender Weather Widget
 
1 Bijlage(n)
Ik zou deze ook in het al reeds bestaande topic kunnen posten maar deze is te hard verandert en verdient dus een nieuwe release in een nieuw topic :). Deze is aangepast door een member van macforums en de setup is echt geweldig geworden vind ik persoonlijk. Er zijn nog wel 2 kleine foutjes die moeten aangepast worden maar absoluut niet storend. Zo begint de kalender vanaf Zondag inplaats vanaf Maandag, het weer van de week staat ook te kort op het dag weer dus deze zou iets naar beneden moet verschuiven. verder een prachtige release en een echte aanrader.

Citaat:

Credits to Aldwin & MyTriniPhone

King1987 05-11-08 19:10

Ziet er inderdaad netjes uit. Alleen vind ik het iets te druk :)

Ik ga voor alleen het weer. :) (als ik het werkend krijg ;) )

Jenz 05-11-08 21:07

Hoe kanje die pages aanpassen ik krijg enkel chinese tekens ... ?
Ik zou die weer app willen wegdoen en statusnotifier erbij toevoegen...
Hoe kan dat?

Brian_NL 06-11-08 08:41

Yes, hier zat ik op te wachten!
Ga het vd week eens proberen :)
Ik had al de Weather Widget maar wou ook graag die van de Kalender.

Undertaxxx 07-11-08 12:19

Heb intussen gevonden hoe maandag als startdag te gebruiken voor de kalender. Heb ook de spatie tussen dag en week weer even aangepast zodat alle spaties hetzelfde zijn. Straks na de job even een update ervan posten.

truckdiver 07-11-08 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 214394)
Heb intussen gevonden hoe maandag als startdag te gebruiken voor de kalender. Heb ook de spatie tussen dag en week weer even aangepast zodat alle spaties hetzelfde zijn. Straks na de job even een update ervan posten.

nice job!
is het te doen om de weersvoorspelling naar het nederlands te zetten?
en eventueel de dagen van de kalender?
thx

macfreaker 07-11-08 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 214400)
nice job!
is het te doen om de weersvoorspelling naar het nederlands te zetten?
en eventueel de dagen van de kalender?
thx

Dagen van de kalender kan je zelf in het nederlands zetten. In het javascriptje staat ergens 'smtwtfs' en deze kun je dus aanpassen. :D

Undertaxxx 07-11-08 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 214401)
Dagen van de kalender kan je zelf in het nederlands zetten. In het javascriptje staat ergens 'smtwtfs' en deze kun je dus aanpassen. :D

Ja als je maar één letter gebruikt zoals bv. MDWDVZZ. Als je nu 2 letters wilt gebruiken moet je een totaal ander code gebruiken, deze heb ik al getest maar dan is de spatie tussen vrijdag en zaterdag niet hetzelfde als al de rest. Ook is de kalender plots niet meer gecentreerd, hier zal spoedig een oplossing voor komen.

Code:

+='<td class="'+cDW+'">Mon</td><td class="'+cDW+'">Tue</td><td class="'+cDW+'">Wed</td><td class="'+cDW+'">Thu</td><td class="'+cDW+'">Fri</td><td class="'+cDW+'">Sat</td><td class="'+cDW+'">Sun</td>';
PS: De nieuwe update staat ook te download in de beginpost, check screenshot voor detail.

Brian_NL 11-11-08 20:16

Waar moet ik deze map plaatsen?
Calendar Weather Lockscreen.theme
Kan het namelijk niet meer vinden :s

macfreaker 11-11-08 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brian_NL (Bericht 215692)
Waar moet ik deze map plaatsen?
Calendar Weather Lockscreen.theme
Kan het namelijk niet meer vinden :s

In /Library/Themes.

Brian_NL 11-11-08 20:24

1 Bijlage(n)
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik de maand december weg kan krijgen?
Nu staat het er in het zwart, en vind het niet echt mooi moet ik zeggen.
En kan ik ook MDWDVZZ in een andere kleur veranderen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:26.