iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   HomeScreen 2.0 Update (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/24899-homescreen-2-0-update.html)

boydvl 15-01-09 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheIndo (Bericht 244056)
Voor de zekerheid nog 10 keer uitgeprobeerd, maar wanneer ik Wi-Fi uitzet, krijg ik bij weer: no response. :(

:confused:

Heb je ook uit cydia 20 second lockscreen gedownload want telkens als je op je lockscreen komt ververst hij de info meschien heeft hij iets meer tijd nodig

TheIndo 15-01-09 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boydvl (Bericht 244064)
Heb je ook uit cydia 20 second lockscreen gedownload want telkens als je op je lockscreen komt ververst hij de info meschien heeft hij iets meer tijd nodig

Ja dat heb ik ook al geinstalleerd..

Edit: erg vreemd, niets veranderd en het werkt weer. Nu mis ik de 5 daagse weersvoorspelling, ik zie alleen nog de dagen maar geen voorspelling??
Edit: opnieuw begonnen en alles werkt...

Lucien1966 22-01-09 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door h4ns (Bericht 230702)
[edit] never mind, ben er ondertussen al uit :)

@H4ns

een hele mooie screen
welke font heb je voor je clock gebruikt?

rikfrombelgium 22-01-09 18:09

kun je hier halen, er staan er nog een heleboel. Zeer handige topic :)

MacThemes Forum / some lockscreen fonts

werken gewoon op 2.2 hoor, wat de titel ook zegt, geen probleem ;)

Lucien1966 22-01-09 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikfrombelgium (Bericht 247323)
kun je hier halen, er staan er nog een heleboel. Zeer handige topic :)

MacThemes Forum / some lockscreen fonts

werken gewoon op 2.2 hoor, wat de titel ook zegt, geen probleem ;)

@Rik

thanks voor het snelle reageren

rikfrombelgium 22-01-09 18:21

geen probleem, examens hé, dus zit hier toch maar voor de laptop met outlook open :D

Lucien1966 22-01-09 18:57

@Rik

weet jij toevallig of je ook de kleur van de fonts kunt aanpassen? Want ik heb een witte lock-achtergrond.

rikfrombelgium 22-01-09 19:02

nee, dat zou ik echt niet kunnen zeggen, maar contacteer undertaxx eens, hij zal je wss wel kunnen helpen.

macciato 28-01-09 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thewong (Bericht 223106)
Drie vraagjes:
1. Is het met HomeScreen 2.0 ook mogelijk om je Calendar items te laten weergeven?

Dit mis ik ook. Denk niet dat het nu aanwezig is, misschien iets voor een volgende versie;) Of is het misschien toch aanwezig? Wie kan het mij zeggen?

wazaa 04-02-09 16:23

Twee vraagjes, in configureme heb ik Mechelen, Belgium veranderd in Eindhoven, NL en Eindhoven, Netherlands en Eindhoven, The Netherlands maar wat ik ook doe hij kan geen nederlandse steden vinden dus hoe moet ik dat doen?
Ten tweede als ik dataroaming uitzet dan maakt deze widget toch geen contact met internet he?

Undertaxxx 04-02-09 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wazaa (Bericht 252874)
Twee vraagjes, in configureme heb ik Mechelen, Belgium veranderd in Eindhoven, NL en Eindhoven, Netherlands en Eindhoven, The Netherlands maar wat ik ook doe hij kan geen nederlandse steden vinden dus hoe moet ik dat doen?
Ten tweede als ik dataroaming uitzet dan maakt deze widget toch geen contact met internet he?

Als jij Eindhoven wilt als locatie moet je eerst even kijken of deze een lokaal weerstation heeft, bij ons in BE hebben ze die maar op 3 plaatsen (professioneel).

bv België = Mechelen, BE

bv Nederland = Eindhoven, NL

@Lucien1966, die kan je idd aanpassen maar moet dit nog eens even bekijken waar exact. Ik zal dat even vanavond na het werk doen en laat je dan wel iets weten.

jpke 07-02-09 14:23

erg mooi thema, enkel heb ik toch nog wat problemen. Bij het bellen komt de tijd over de naam van de beller, ik krijg ook de normale popup screen als ik gebelt wordt.
Iemand een idee?

borgqueenx 07-02-09 18:35

hoe krijg ik mn eigen lockscreen wallpaper(dus het java bestand aanpassen...)?

Gido 07-02-09 19:22

Er staat nu :

Zaterdag | Februari 07, 2009

is dat ook aan te passen in :

Zaterdag, 07 Februari 2009

Undertaxxx 07-02-09 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 254019)
hoe krijg ik mn eigen lockscreen wallpaper

https://forum.iculture.nl/f22/i...tml#post251954

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gido (Bericht 254039)
Er staat nu :

Zaterdag | Februari 07, 2009

is dat ook aan te passen in :

Zaterdag, 07 Februari 2009

Moet je even kijken in de Background.html als ik me niet vergis, daar kan je alles wijzigen naar wens.

borgqueenx 07-02-09 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 254051)
https://forum.iculture.nl/f22/i...tml#post251954



Moet je even kijken in de Background.html als ik me niet vergis, daar kan je alles wijzigen naar wens.

ik heb een gewoon html scriptje voor background erin gestopt en die deed het gewoon :) lekker simpel :)

Bedankt voor de hulp.

Pierce 08-02-09 03:31

Effe een snel vraagje, ik heb niet de map Library/Themes op me iphone :S
kan ik m gewoon maken of werky dat dan niet?

insanity83 08-02-09 09:43

Hoi iedereen,

Ik heb deze homescreen/lockscreen al eerder gezien.
De app heet officieel WbHD Weather Bundle. Deze is gewoon te vinden in Cydia.
Het enigste verschil wat ik hier zie, is dat het een of of situatie is beteffend de kalender en weer.
Ook worden de stats weergegeven zoals gemiste oproepen etc.
Er staat nu wel uitgelegt hoe ik het zou kunnen vertalen naar het Nederlands.
De versie die ik gebruik word via monsterboard geactiveerd en ik gebruik WbApp om de Weather Bundle aan te passen. Ik zal vervolgens eens een screeny maken van wat ik heb.

Greetz

incaned 08-02-09 17:54

background lockscreen
 
Ik blijf de batterij in mijn lockscreen zien!!
Ik heb in de map HomeScreen Lockbackground.png staan
Moet ik iets enabel of disabelen in mij winterboard? :eek:


Beetje blond om hem op de sync kabel te laten zitten.

JDFS 08-02-09 18:03

Dit lijkt me heel leuk, ik hoop dat HomeScreen 3.0 je Agenda-items met zich meebrengt, voorlopig heb ik 't zo:

http://img142.imageshack.us/img142/4332/img0002jk4.png


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:51.