iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Cycorder (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/25412-cycorder.html)

King1987 10-05-09 15:01

Je hebt niet de goede codec's op je pc staan. Hier kan je ze downloaden.

Gewoon een pakket downloaden, daar zitten ze allemaal in.

omerxx 10-05-09 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 285189)
Je hebt niet de goede codec's op je pc staan. Hier kan je ze downloaden.

Gewoon een pakket downloaden, daar zitten ze allemaal in.

Ik heb K-Lite codec pack al :) maar het wil niet werken :(

Stiruam 10-05-09 15:38

Installeer VLC Player ^^ Die speelt alles! Als die het niet doet dan kan je het vergeten :P

omerxx 10-05-09 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 285198)
Installeer VLC Player ^^ Die speelt alles! Als die het niet doet dan kan je het vergeten :P

Nee, werkt daar ook niet mee. Ik heb mijn video even geupload @ rapidshare, mischien dat jullie het wel aan het praten krijgen.

RapidShare Webhosting + Webspace

Timmeh_ 10-05-09 17:47

1 Bijlage(n)
Ik heb m net gedownload en geprobeerd te openen met VLC..
Ik kreeg de volgende melding:

Citaat:

mp4: MP4 plugin discarded (no moov box)
Na wat zoeken op Google vond ik dit:

Citaat:

If VLC and QuickTime can't play your mov file it is probably broken. A moov box/atom is needed in a mov/mp4 file.
Open the mov file with a hex editor and search for the moov box/atom, if you can't find one, you file is fault.
Ik ben nu op zoek naar een gratis Hex Editor, nog zonder succes..

Heb je dit bij elk filmpje dat je gemaakt hebt met Cycorder of alleen met deze?

EDIT
Dit filmpje is sowieso stuk.. Net een Hex Editor gevonden en voor je gekeken (zie bijlage) Hoe dat kan? Geen idee..


omerxx 10-05-09 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 285231)
Ik heb m net gedownload en geprobeerd te openen met VLC..
Ik kreeg de volgende melding:



Na wat zoeken op Google vond ik dit:



Ik ben nu op zoek naar een gratis Hex Editor, nog zonder succes..

Heb je dit bij elk filmpje dat je gemaakt hebt met Cycorder of alleen met deze?

EDIT
Dit filmpje is sowieso stuk.. Net een Hex Editor gevonden en voor je gekeken (zie bijlage) Hoe dat kan? Geen idee..


Alleen bij deze heb ik dit probleem, en toevallig is dat ook een belangrijke filmpje :(, maarja ik heb gewoon opgenomen en kan niet begrijpen dat het stuk is.

Maximie 16-06-09 17:02

cycorder
 
Ik heb filmpjes opgenomen met cycorder maar krijg ze niet op mijn lapop,
geprobeerde met iPhone PCsuite maar die kan ik al geeneens installeren want dan krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden en online naar een oplossing wil zoeken maar hij sluit alleen af, verder lukt het me niet met:iPhone tunnel suite, WinSCP, Diskaid, Tuneaid superflexibleFileSynchronizer.
Ben ik zo digibeet of is dir echt zo lastig?

FibeR 16-06-09 17:54

Misschien moet je iPhoneBrowser eens proberen

Maximie 16-06-09 19:15

Als ik het prog open en dan mijn eifoon aansluit schiet het prog. in de stress en zegt dat er een fout is opgetreden, werkt helaas dus ook niet.
Draai trouwens op vista, misschien is dat het probleem.:mad:

Xinchou 16-06-09 19:26

Nope, want ik heb hetzelfde probleem bij iPhoneBrowser, WinSCP, en bij iPhone PCsuite. En ik draai op Windows XP.

DiskAid werkt echter wel bij mij... :D

Maximie 16-06-09 19:56

Diskaid werkt nu wel op mijn pc en via netwerk zet ik hem dan wel op m'n laptop.
Bedankt.:)

Timmeh_ 19-06-09 10:01

// Discussies samengevoegd.

kuotje 26-06-09 19:41

~mobile/Media/Videos

via ftp dan neem ik aan? vandaag pas begonnen met Cydia weet niet echt hoe alles werkt.

ButcherJF 27-06-09 06:42

Klopt, via OpenSSH en bijv. WinSCP. Zoek maar eens op het forum.
Denk er wel aan je wachtwoord voor de iPhone te veranderen, ook te vinden op het forum.

Richard.v.Naam 27-06-09 09:31

Het makkelijkste lijkt me gewoon als je iFile installeert (via Cydia). Vervolgens ga je in iFile op je Iphone naar var/mobile/Media/Video's en klikt op "webserver".
Je kan dan via je Wi-Fi inloggen in die specifieke dir en staan de video's ter download aan geboden. Veel makkelijker als je het via WinSCP of OpenSSH moet gaan doen.

Succes ermee

kuotje 29-06-09 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Richard.v.Naam (Bericht 312086)
Het makkelijkste lijkt me gewoon als je iFile installeert (via Cydia). Vervolgens ga je in iFile op je Iphone naar var/mobile/Media/Video's en klikt op "webserver".
Je kan dan via je Wi-Fi inloggen in die specifieke dir en staan de video's ter download aan geboden. Veel makkelijker als je het via WinSCP of OpenSSH moet gaan doen.

Succes ermee


ik ben dus in me map van Video's , maar hoe krijg ik em nu dan op me laptop? moet ik via internet of usb ?

imagine 04-08-09 14:13

SOLVED - Video's van Cycorder downloaden zonder Wi-Fi
 
Sinds ?? kan ik geen enkel Wi-Fi netwerk ontvangen.

Nu kan ik een totale restore doen, dat vind ik niet erg. Maar ik zou eerst graag de filmpjes gemaakt met Cycorder willen downloaden op mijn Mac.

Kan dit ook op een andere manier dan alleen via Wi-Fi??

Bomans 04-08-09 14:17

via usb en diskaid.

kuotje 05-08-09 11:58

maar hoe kan ik via Diskaid naar /var /root /private
etc. komen ?

Bomans 05-08-09 12:07

links onderaan kan je root kiezen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:05.