iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Cycorder (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/25412-cycorder.html)

timsa 18-10-09 13:54

cycorder werkt niet
 
Ik heb Cycorder geinstalleerd via Cydia, op mijn Iphone heb ik wel het icoontje op het springboard maar als ik erop klik dan word het beeld even zwart en springt terug naar mijn springboard. Hoe krijg ik Cycorder werkend op mijn 3GS, ik weet dat ik standaard een filmrecorder erop heb zitten maar ik hoop dat Cycorder een andere extentie achter mijn opgenomen filmpjes zet.

Stiruam 18-10-09 13:55

Niet, cycorder is 2G en 3G only... 3Gs heeft zn eigen recorder dus niet nodig.

timsa 18-10-09 13:57

Dat is jammer want ik zoek nog steeds een filmprogramma dat niet de extentie .mov aan een filmpje geeft maar een .mp4 zodat NOkia users het ook kunnen zien.

Dreissen 18-10-09 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 369511)
Niet, cycorder is 2G en 3G only... 3Gs heeft zn eigen recorder dus niet nodig.

Hoe kom je aan die info?
Het is niet nodig, betekend nog niet dat hij niet zou kunnen werken op een 3GS.

Even terug op je vraag.
Download een gratis app uit de app store en start Cycorder nu eens.
Meestal werkt hij nu, reboot anders je iphone nog eens verwijder de gratis app of install cycorder opnieuw.
Vooral die eerste werkt bij mij heel vaak als ik dit probleem heb.

timsa 20-10-09 15:43

Nope, werkt niet....jammer, het blijft echt raar dat ik niet een filmpje kan opsturen naar een NOkia gebruiker althans dat kan natuurlijk wel maar hij ziet dan niets omdat Nokia .mov niet ondersteunt.

wim66 30-10-09 12:56

Ik krijg Cycorder ook niet aan de praat op m'n 3Gs.
Ook de versie zonder reclame die ik met een .deb bestand heb geïnstalleerd werkt niet.

iMario 30-10-09 13:07

Diverse Cycorder discussies samengevoegd.

neomatrixlopen 07-11-09 00:47

sinds ik 3.1.2 heb geinstalleerd krijg ik cycorder niet meer open..
iemand een idee hoe het komt?
heb het geinstalleerd ,maar als ik het program wil openen gaat het niet

cronos 09-11-09 17:50

Ik heb net Cycorder geinstalleerd, en zelfs geherinstalleerd. Maar bij het opstarten van Cycorder wordt het scherm even zwart en daarna zit ik weer terug in de Springboard. Dus Cycorder werkt niet.
Ik heb iPhone 3GS met firmware 3.1.2, jailbroken uiteraard.

Ik ontdekte vanochtend dat ik ook geen filmpjes meer kon publishen op Youtube. CyCorder eraf gegooid en ook dat werkte weer zoals voorheen. Dus CyCorder, um, ik ben er nog niet zo enthoesiast over.

Michel15 11-11-09 20:07

Discussies samengevoegd

Kijk eens in dit topic, schijnt dat het niet werkt op een 3GS

WDS001 11-11-09 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cronos (Bericht 381753)
Ik heb net Cycorder geinstalleerd, en zelfs geherinstalleerd. Maar bij het opstarten van Cycorder wordt het scherm even zwart en daarna zit ik weer terug in de Springboard. Dus Cycorder werkt niet.
Ik heb iPhone 3GS met firmware 3.1.2, jailbroken uiteraard.

Ik ontdekte vanochtend dat ik ook geen filmpjes meer kon publishen op Youtube. CyCorder eraf gegooid en ook dat werkte weer zoals voorheen. Dus CyCorder, um, ik ben er nog niet zo enthoesiast over.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 (Bericht 382827)
Discussies samengevoegd

Kijk eens in dit topic, schijnt dat het niet werkt op een 3GS

Dat staat trouwens ook duidelijk in Cydia. Cycorder is enkel voor iPhone 2G/3G omdat de iPhone 3GS standaard al kan filmen natuurlijk ;)

Rezpack 25-11-09 10:48

Wie weet wat ik moet doen om Cycorder te laten werken?
Crasht elke keer. Ik kan het niet vinden of ie nou gesupport is op 3.1.2.
Let wel: Ik heb een 2G iPhone. Doet het dus, contrary to popular believe, niet.

Berik61 09-12-09 10:43

En ik heb hetzelfde probleem op mijn 3G;
Cycorder wil niet opstarten, ook niet na herinstallatie via Cydia en het opnieuw opstarten van de iphone.

Hellup!

Cycorder was voor mij de reden om te jailbreaken, want ik mis toch erg een snelle bij-de-hand-video voor de kinderen

RoyalMess 09-12-09 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Berik61 (Bericht 391902)
En ik heb hetzelfde probleem op mijn 3G;
Cycorder wil niet opstarten, ook niet na herinstallatie via Cydia en het opnieuw opstarten van de iphone.

Hellup!

Cycorder was voor mij de reden om te jailbreaken, want ik mis toch erg een snelle bij-de-hand-video voor de kinderen

Je hebt met Blackrain gejailbreaked?
Zo ja, probeer is Cydia te herinstalleren en herstart de iPhone daarna.
Update dan Cydia want dat moet meestal gebeuren nadat ie geinstalleerd is, installeer daarna Cycorder en herstart je iPhone.
Ik had eerst dat me Cydia crashte en later mijn Cycorder maar dit heeft het voor mij opgelost.
Ik hoop dat het werkt.

Berik61 09-12-09 14:20

nee, via pwnagetool...
En Cydia heb ik ge-herinstalleerd, net als Cycorder.
Werkt niet!
:(

RoyalMess 09-12-09 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Berik61 (Bericht 392007)
nee, via pwnagetool...
En Cydia heb ik ge-herinstalleerd, net als Cycorder.
Werkt niet!
:(

Zou het niet weten misschien ligt het aan pwnage tool of misschien omdat je Mac hebt, ik zou Blackrain proberen misschien dat dat werkt.

Berik61 09-12-09 20:58

blackrain had ik in eerste instantie geprobeerd, maar dat werkte niet. Ging wel via pwnage...
En dat ik een mac gebruik kan er toch niets mee te maken hebben? lijkt me dat het hier gaat om instellingen in de software op de iphone zelf.

Berik61 09-12-09 20:59

is er eigenlijk ook andere video software voor de 3G? Zou ook een oplossing zijn...
(ook al vind ik het bloed irritant als iets gewoon niet werkt!)

FijNTJe 19-12-09 02:52

Dit programma werkt!!! En goed ook!

Berik61 19-12-09 09:13

bij mij vroeger ook, maar nu niet... :((

Intussen de iphone hersteld, opnieuw gejailbreakt, maar nop...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:08.