iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Cycorder (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/25412-cycorder.html)

thomas1 19-12-09 10:23

Werkt niet op de 3 gs dus niet meer zeuren nu .

kris77 28-12-09 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish (Bericht 363006)
Kan wel, maar je MOET fw 3.1 hebben omwille van de video edit functie.

Zet de films van Yourtube, iphonevideorecorder en cycorder in de camera roll.

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

copy the folder in the zip file to /tmp and install by typing

bash /tmp/VideoMover/install
and
bash /tmp/VideoMover/uninstall to remove it.

Je hebt ook sbsettings nodig, want dit maakt een toggle aan ON/OFF
Maak nu een filmpje, sluit je app, open sbsettings, zet de toggle aan en voila, video's staan in de cameraroll.
__________________

kan iemand dit stap voor stap uitleggen hoe en wat ik moet doen? Het lukt me niet:confused:

kuotje 28-12-09 15:25

moet via terminal , kan je dat bestandje nog wel downloaden dan?

raaijkeweske 08-01-10 07:10

Weet iemand hoe ik cycorder filmpjes naar YouTube kan uploaden ? Ik las ergens iets over ppvideoconverter maar kan t nergens vinden

cevat 14-04-10 17:07

Ik gebruik cycorder heel vaak werkt super maar weet iemand misschien hoe ik een filmpje van me iPhone naar een andere telefoon ken sturen alvast bedankt

Moffel 18-02-11 16:19

Cycorder/videocam
 
Ola

ik heb een probleem met het openen van cycorder, als ik de app open krijg ik een zwarte vaag en springt het weer terug naar springboard, kan iemand mij verder helpen( iphone 3g )

weet iemand nog,(als ik niet verderkom met cycorder) een andere gratis app of betaalde die goed is voor de 3g grz

Moffel 18-02-11 18:19

ik heb een probleem met het openen van cycorder, als ik de app open krijg ik een zwarte vaag en springt het weer terug naar springboard, kan iemand mij verder helpen( iphone 3g )

weet iemand nog,(als ik niet verderkom met cycorder) een andere gratis app of betaalde die goed is voor de 3g? grz

extreme 18-02-11 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moffel (Bericht 643659)
ik heb een probleem met het openen van cycorder, als ik de app open krijg ik een zwarte vaag en springt het weer terug naar springboard, kan iemand mij verder helpen( iphone 3g )

weet iemand nog,(als ik niet verderkom met cycorder) een andere gratis app of betaalde die goed is voor de 3g? grz


cycorder werkt niet (meer ) vanaf OS 4.0 . Een goed alternatief is Ifast Video .

Moffel 18-02-11 19:58

ok thanks, ik kan Ifast Video niet vinden
via cydia of applestore?

extreme 18-02-11 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moffel (Bericht 643681)
ok thanks, ik kan Ifast Video niet vinden
via cydia of applestore?


tjens ..... en hier iFast Video Camera for Free for iPhone and iPod touch (4th generation) on the iTunes App Store

extreme 18-02-11 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moffel (Bericht 643681)
ok thanks, ik kan Ifast Video niet vinden
via cydia of applestore?


tjen.... en hier iFast Video Camera for Free for iPhone and iPod touch (4th generation) on the iTunes App Store


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.