iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Cycorder (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/25412-cycorder.html)

kimvb 05-09-08 15:52

cycorder UPDATE

hey iedereen,

hier juist cycorder geupdate via cydia en voor de update had je geen geluid met cycorder.
Nu met de nieuwe update kan je dus wel geluid opnemen tewijl je aan het filmen bent .

wou dit gewoon even laten weten vooral omdat het een mooie app is .

greetzzz

Jessepes 05-09-08 16:00

Bedankt voor de tip! Vond de beeldkwaliteit erg goed van deze app, en hij is nog gratis ook;)

jayjay 11-09-08 02:06

audio is wel heel zacht

rollerman 11-09-08 17:11

hoe krijg je de filmpjes eigenlijk op je computer?

Bomans 11-09-08 17:14

Via WinSCP inloggen op je iphone.
Filmjes zijn te vinden in private/var/mobile/Media/Videos

rollerman 11-09-08 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 187930)
Via WinSCP inloggen op je iphone.
Filmjes zijn te vinden in private/var/mobile/Media/Videos

ik heb het programma net gedownload maar ik begrijp er helemaal nix van :confused:

Bomans 11-09-08 17:31

https://forum.iculture.nl/f59/i...92-winscp.html

avdwerf 11-09-08 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rollerman (Bericht 187938)
ik heb het programma net gedownload maar ik begrijp er helemaal nix van :confused:

even zoeken op winscp op dit forum, zijn al tal van topics over!

rollerman 28-09-08 12:37

ik gebruik nu iphone browser dat vind ik veel makkelijker :)

ikkuh 30-09-08 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rollerman (Bericht 199305)
ik gebruik nu iphone browser dat vind ik veel makkelijker :)

is dat simpeler dan ftp ?

Tom11 19-11-08 14:58

Cycorder

Ik heb een probleem met cycorder.
Als ik op de Record-knop druk, gaat hij naar het homescreen en zie ik boven het cycorder icoontje REC staan, en gebeurt er verder niks.
Als ik dan weer op cycorder druk is er helemaal niks gebeurd.

Iemand enig idee? Reinstall helpt ook niet...:S

borgqueenx 19-11-08 15:44

nu je hier toch een topic over hebt gemaakt; hoe kan ik deze filmpjes op youtube zetten zonder computer? (ik weet dat het programma het zelf niet kan helaas)

Bomans 21-11-08 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 218530)
... hoe kan ik deze filmpjes op youtube zetten zonder computer? (ik weet dat het programma het zelf niet kan helaas)

Dit programma kan het wel.

Tom11 21-11-08 14:02

Reinstall werkt niet, dat had ik al gezegd...

LuigiStyla 26-11-08 12:13

denk dat bij een reinstall niet alles opnieuw wordt geinstalleerd, en zit er dus een foutje tussen wat je niet zomaar eruit krijgt. Merkwaardig verhaal, maar zou het toch nog eens proberen door een volledig herstel uit te voeren en opnieuw installeren.

succes!

just900 27-11-08 18:07

@Tom11 >> Ik heb precies hetzelfde probleem. Bij mij is ontstaan na installeren van FW 2.2. Ik heb inmiddels ook alles al geprobeerd, maar bij mij blijft het probleem ook bestaan. Ook na compleet wissen, opnieuw installeren etc. Misschien een FW probleem.
Wellicht komt er binnenkort een update van Cycorder die het wel doet?

Mackjenzie 02-12-08 00:14

Cydia: Cycorder, Winterboard ...

Ik heb nogal zitten zoeken, maar niet echt een oplossing gevonden.

Heb vdg mijn iPhone jailbroken, en had nu graag progr als Cycorder en Winterboard geïnstalleerd.

Maar bij Cycorder (bij featured): "The package cycorder cannot be found in your current sources. I might recommend installing more sources"
Welke sources dan?

Bij Winterboard: na aanklikken, staat er dan weer geen "install" button ...

Quake & Bitesms kon ik wel vlot installeren.

Schiet me niet direct af met een comment als "Gebruik de zoekfunctie", want dat heb ik wel degelijk gedaan.

Alvast bedankt,
Mackjenzie

EDIT: beide problemen opgelost door reboot, thx Wally21

Wally21 02-12-08 00:20

Soms moet je wat langer wachten tot hij klaar is met laden en dan veschijnt het knopje install rechtsboven in :D

Mackjenzie 02-12-08 00:23

Mja, er komt even (2sec) zo'n draaiertje, en dan nix meer ...

Wally21 02-12-08 00:24

Dan nog evewn wachten dan zie je dat er nog wat reclame zooi en een korte beschrijving bijkomt en dan zie je install verschijnen.

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:26.