iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Programma's dé-installeren (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/2555-programma-s-de-installeren.html)

Shabbes 19-11-07 20:55

Programma's dé-installeren
 
De eerste eigenaar van mijn iPhone heeft er allerlei spelletjes opgezet. (iBlackjack,FiveDive,iPong,LightsOff en Widget) Deze kunnen niet gedé-installeert worden met Installer.
Kan ik deze bijvoorbeeld met WinSCP deleten uit de map root/applications?:confused:

iCulture 19-11-07 21:31

De inhoud van de mapjes wel, de mapjes zelf helaas niet. Dit kan verder geen kwaad, maar staat iets minder netjes.

Tyard 20-11-07 00:33

Je kan ze reinstallen via installer, en dan weer unistallen.. zijn ze ook weg.

vayreda 20-11-07 11:47

Echt weg!
 
Als je en programma de-installeerd (bv Sudoko) is dan het programma ook helemaal weg van de Iphone, of alleen maar van je springboard?;)

MacFoxx 20-11-07 12:59

Als je de programma's deinstalleerd via installer.app, dan is het ook echt weg. :)

Shabbes 20-11-07 20:37

dé-installatie gelukt
 
Ik heb de Tyard methode gebruikt en het ziet er weer netjes uit! Thnx:)

vayreda 20-11-07 20:59

Ik wil alleen het programma Sudoko van het springboard halen. Hoe doe ik dat dan? Ik wil misschien later wel weer een spelletje installeren. Sorry voor deze vragen, maar ik ben echt een 'nieuwe' op dit gebied.

Stiruam 20-11-07 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacFoxx (Bericht 17730)
Als je de programma's deinstalleerd via installer.app, dan is het ook echt weg. :)

Waarom doen mensen dit dan niet...? is dat moeilijk ofzo want het klinkt makkelijk:confused:

Greetz, Stiruam

Shabbes 20-11-07 22:41

Als je mijn inleidende vraag leest, kan het dus voorkomen dat geinstalleerde programma's niet in de lijst uninstall staan. Dus vandaar weer installeren en daarna staan ze wel in de lijst en kunnen weggedaan worden.

Shabbes 20-11-07 22:46

Customize voor Vayreda
 
Ik wil alleen het programma Sudoko van het springboard halen. Hoe doe ik dat dan? Ik wil misschien later wel weer een spelletje installeren. Sorry voor deze vragen, maar ik ben echt een 'nieuwe' op dit gebied.

volgens mij is het voor jou een optie om customize te installeren. Je kunt de programma,s op het springboard dan onzichtbaar maken en zelfs naar eigen keuze ordenen.

Guest-20201108204737 21-11-07 09:44

Je zou gewoon customizer kunnen installeeren dan kun je het icoon verbergen. Maar het spel staat dan nog steeds op je iphone. Ik zou gewoon WINSCP het progamma proberen te verwijderen en wanneer dat niet lukt alsnog gebruik gaan maken van customize (sowiezo een leuk progammatje)

Let wel wanneer je customize installeert doe dan even een reboot en start het progamma een aantal keer op (de eerste paar keer gaat hij gewoon terug naar je main menu)

vayreda 22-11-07 01:48

Ik heb sudoko ge-deinstalleerd en het was weg van het springboard, maar het programma stond nog netjes bij games. Dus toch niet helemaal van de Iphone.:)

leufje 22-11-07 08:01

Kun je ook doen via independence (MAC), dan zijn de apps volgens mij ook helemaal weg...

vayreda 25-11-07 18:03

Bedankt voor de info;)

emphasiz 26-11-07 17:11

installer app werkt niet
 
als ik apps wil instaleren met installer app geeft hij een error bij het installeren hij zegt: Error During install script execution. wat te doen?
en soms doe verschillende aplicaties het niet zoals agenda dan krijg ik een wit scherm en springt hij terug naar het springboard. ik heb 8 Gb iphone FW 1.0.2. is het verstandig om te updaten?

een hoop vragen ik hoop dat iemand mij kan helpen.

groet emphasiz

LJJ 26-11-07 17:17

Klinkt alsof er aardig wat dingen mis zijn.. Een updgrade zou dat wel verhelpen.
Ja kan natuurlijk ook virginizen en opnieuw een 1.0.2 unlock guide volgen.

Zelf merkte ik dat 1.1.2 erg soepel loopt (mits je geen kleine probleempjes oploopt), dus het is wel de moeite waard..

splish 12-03-08 16:11

Beste Iphone MEESTERS,

Ik heb iblackjack een week of 3 geleden geinstalleerd via "Installer"en daarna weer ge-unstalleerd ook via "Installer", alléén kan ik het progamma nu niet meer vinden in mijn "installerapp.". Iemand een idee hoe ik em weer terug kan krijgen op mijn Iphone !!! Groetjes Splish


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38.