iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Icons veranderen van Appstore Applications (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/25987-icons-veranderen-appstore-applications.html)

tsirakos 27-11-08 15:13

Icons veranderen van Appstore Applications
 
Ik ben al een tijd aan het zoeken naar de manier, iemand een idee in welke folder o.i.d. ik dit moet doen?

JWVD 27-11-08 15:18

Winterboard Installeren, een eigen theme maken me mapje Icons en als dan de iconen de naam geven van de app en erin plaatsen...

Bomans 27-11-08 15:18

Die zijn zomaar niet te veranderen. Je moet de app openen op je mac, het icoon omzetten, want de extensie is niet leesbaar op een mac/pc en dan veranderen.
Het is allemaal veel te ingewikkeld.
Als je echt andere iconen wil, doe het dan met winterboard.

tsirakos 27-11-08 15:19

Dat is het punt dus, ik zoek de namen van de apps (de exacte namen) alleen waar kan ik die vinden?

Probeerde het dmv huidige icon te zoeken, maar kan die ook niet vinden.

JWVD 27-11-08 15:21

Je moet het icoon de naam geven die ook in het spingboard onder het icoon staat. :)

iMario 27-11-08 15:28

Zoals JWVD al zegt, in je thema mapje/icon map je iconen zetten en ze precies zo noemen zoals ze op je SpringBoard staan.
en zorg dat ze .png van bestand zijn.
(Jailbreak en WinterBoard vereist)

tsirakos 27-11-08 15:45

Gelukt! Bedankt!

Timmeh_ 08-04-09 22:46

En wat nou als ie ze niet veranderd? :p
Alle icoontjes zijn goed gegaan, behalve die van "weer" en van "wiki mobile"..
Ik heb alles gecheckt en alles staat goed..

BruceSV 09-04-09 10:07

Het is hoofdletter gevoelig mssn ligt het daar aan?

Timmeh_ 09-04-09 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV (Bericht 276027)
Het is hoofdletter gevoelig mssn ligt het daar aan?

Nee, het staat echt goed..
Weather.app --> icon.png
Wiki Mobile.app --> icon.png

EDIT
Ben eruit, tip van iMario gevolgd ;)
Ipv een map "Folders" een map "Icons" en alles doet t naar behoren :D


ALK 29-05-09 13:49

Ik krijg nu alle applicaties behalve AccuWeather en de Appstore gewijzigd...Iemand een tip hoe ik ook die kan wijzigen?
:confused:

Timmeh_ 29-05-09 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ALK (Bericht 290296)
Ik krijg nu alle applicaties behalve AccuWeather en de Appstore gewijzigd...Iemand een tip hoe ik ook die kan wijzigen?
:confused:

Je moet goed kijken hoe de naam van de app op je SpingBoard staat..
Het is namelijk "App Store" (met een spatie en hoofdletter S) dus je noemt je icoon dan ook ook 'App Store.png' ;)

FridgeNL 02-10-09 16:47

Ik worstel een beetje met hetzelfde probleem, in mijn Soda thema is alles netjes aan te passen behalve die van 'het weer'
In de map icons dus een .png geplaatst met de naam Weer en tevens geprobeerd met Weather, ook via de standaard optie om het aan te passen in /Applications/Weather.app/icon.png heeft geen enkel effect.

Iemand een idee ?

kuotje 03-10-09 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fridge65 (Bericht 359825)
Ik worstel een beetje met hetzelfde probleem, in mijn Soda thema is alles netjes aan te passen behalve die van 'het weer'
In de map icons dus een .png geplaatst met de naam Weer en tevens geprobeerd met Weather, ook via de standaard optie om het aan te passen in /Applications/Weather.app/icon.png heeft geen enkel effect.

Iemand een idee ?


heel vaak komt dat door een weer applicatie.
gebruik je lockinfo met weer? of weather icon?

FridgeNL 03-10-09 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 360146)
heel vaak komt dat door een weer applicatie.
gebruik je lockinfo met weer? of weather icon?

Op mijn lockscreen heb ik idd een weergave van de weersverwachting, maar inmiddels heb ik het al opgelost.
Je moet een aanpassing maken in /Applications/Weather.app/Info.plist en dan kan je de standaard weer icon veranderen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:49.