mIRC op me iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Kom er dit keer niet uit met zoeken lezen en googlen. Ik wil graag gebruik maken van IRC op me iPhone. Welke App(store) of Cydia(app) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
mIRC op me iPhone
Kom er dit keer niet uit met zoeken lezen en googlen.
Ik wil graag gebruik maken van IRC op me iPhone. Welke App(store) of Cydia(app) kan ik hier het beste voor gebruiken, en misschien kan je gelijk een handleidingkje erbij geven als er iets moet gebeuren in terminal ofzo. Alvast bedankt!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
IRC on iPhone - The Unofficial Apple Weblog (TUAW)
by Dave Caolo on Jul 6th 2007 at 2:00PM dat ColloQ gebeuren is nergens te vinden! dit was ik lees had ik al gevonden en word verwezen naar installer om hem te downloaden. 2007!!! Hoop dat je nog even verder googled voor me |
|
||||
|
||||
Toest anders even irc in in appstore
|
|
||||
|
||||
Heb jij eigenlijk wel een iPhone??
Wees eens duidelijk! vraag gewoon of iemand iets wilt uitleggen en me niet alles 10x laat zoeken waar ik al naar gezocht heb! zoeken in appstore op irc; irchip!! heb ik lekker veel aan. Laatst gewijzigd door OwBeeGee; 30-11-08 om 02:10. Reden: typo |
|
||||
|
||||
Vriendelijke antwoord weer...
Dan zou ik nog maar even verder zoeken op itunes, want er is er nog eentje. |
|
||||
|
||||
ja tis al laat huh, kan soms bot overkomen sorry!!!
ga wel even zoeken in itunes, kijk als je dat nou even eerder gezegdt had. dat bedoel ik met duidelijk. ga ik weer. |
|
||||
|
||||
Rooms.ipa
van AppStore tot nu toe de beste IRC voor iphone!!! |
|
||||
|
||||
Kijk dit zoek ik dus ook.
Is dit nog actueel of is er een Mirc, of nog liever een Borg app? tnx vast voor een duidelijk antwoord
|
|