iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Landscape safari uitschakelen? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/26220-landscape-safari-uitschakelen.html)

Jchan 02-12-08 00:36

Landscape safari uitschakelen?
 
Bestaat er een programma dat als je je iPhone in Safari kantelt, dat Safari dan niet mee kantelt? Zou een stuk handiger zijn als ik op m'n bedje wil surfen.

iMario 02-12-08 00:38

Daar kan ik heel kort op antwoorden: Nee, dat is er (nog) niet.
Er was wel alles wat voor, maar dat werkte niet (heb je dus ook niks aan)

Jchan 02-12-08 00:43

Aw... Dat is erg jammer. Hopelijk komt er iemand met de know-how op het idee om het te maken. Of misschien wilt Apple zo vriendelijk zijn. Zal ze meteen ff een mailtje sturen :D

iMario 02-12-08 00:46

Zal vast niet super moeilijk zijn om zo'n klein appje/toggle te maken.

Succes iig.

Y-Less 02-12-08 04:13

Als je begint met een applicatie te maken die er voor zorgt dat Safari in portrait mode blijft moet je rekening houden met onderwerpen in de SDK zoals body[orient="portrait"]. Voorals nog denk ik dat het momenteel niet eens zinvol is om een applicatie als deze te schrijven omdat tot nu alleen de iPod.app applicatie op de achtergrond kan draaien terwijl je hem allang gesloten hebt.

libia 02-12-08 11:52

ik gok dat je het wel ergens in de instellingen van safari (zo'n plist file) kunt aangeven ;)

galip91 02-12-08 12:23

in de 1.1.x tijdperk was er in installer een programma waardoor je dat kantelen uit kon zetten in safari.
zit nog steeds te wachten op de 2.x versie

iMario 02-12-08 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door galip91 (Bericht 225777)
in de 1.1.x tijdperk was er in installer een programma waardoor je dat kantelen uit kon zetten in safari.
zit nog steeds te wachten op de 2.x versie

Dat klopt. Alleen werkte die bij de meeste mensen niet eens.

FiXeR 04-12-08 13:45

Je kunt heel simpel in je bedje surfen door hem op landscape te zetten en dan nog een kwart verder te houden. (Op zijn kop dus) Zo kun je op de zijkant gewoon internetten :)

Wally21 04-12-08 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FiXeR (Bericht 226874)
Je kunt heel simpel in je bedje surfen door hem op landscape te zetten en dan nog een kwart verder te houden. (Op zijn kop dus) Zo kun je op de zijkant gewoon internetten :)

Klopt, maar als ik nou een ins portrait wil internetten in bed :p Dan gaat dat truukje niet werken.;)

Bomans 04-12-08 14:33

En in 2.2 werkt dat niet meer ...

ViperNL 04-12-08 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 226891)
En in 2.2 werkt dat niet meer ...

dan heb jij vast hele speciale FW2.2 want hier werkt het namelijk gewoon! Eerst naar landscape en dan doordraaien zodat de onderkant (met de homebutton) naar boven wijst blijft netjes in landscape hier, zodat er lekker in bed geïnternet kan worden :D

Jchan 04-12-08 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViperNL (Bericht 227098)
dan heb jij vast hele speciale FW2.2 want hier werkt het namelijk gewoon! Eerst naar landscape en dan doordraaien zodat de onderkant (met de homebutton) naar boven wijst blijft netjes in landscape hier, zodat er lekker in bed geïnternet kan worden :D

Thanks. Dat deed em.

LuigiStyla 05-12-08 00:03

heel goed bedacht lol:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:16.