iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Verscheidene foutmeldingen binnen Cydia (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/26637-verscheidene-foutmeldingen-binnen-cydia.html)

nikki_ttb 09-12-08 00:06

Verscheidene foutmeldingen binnen Cydia
 
Zijn er meer mensen die niet geen sources meer kunnen toevoegen aan Cydia middels de gebruikelijke manier? (vanuit het home-screen naar MORE PACKAGE SOURCES drukken, en vanuit daar de keuze maken).

Ook zijn er een groot aantal packages die ik niet kan downloaden. Zo kan winterboard niet meer vinden, en bij het vinden van SBSettings krijg ik:

'1 Broken packages

The following packages have unmet dependencies

SBSettings'


Meer mensen last? ik heb net mijn iPhone hersteld met de custom softwaren, omdat mijn GPS het niet deed (wat het overigens nog steeds niet doet), maar nu kan ik ook niet meer optimaal gebruik maken van Cydia.

Hoor het graag.

EDIT
Dezelfde foutmelding bij BiteSMS en een hoop andere packages!


nikki_ttb 09-12-08 01:39

Ook niet iemand die even kan kijken of het bij hem/haar ook zo is?

Tieme 09-12-08 09:59

heb even gekeken en heb er zelf geen last van.

BruceSV 09-12-08 12:35

ik heb er ook last van als ik een toggle voor sbsettings wil dwnloadaen...

magyco 09-12-08 14:16

foutmelding in Cydia
 
Hallo,

ik kon gewoon alles downloaden van Cydia tot vandaag, ik krijg de error:

Source Error
Size Mismatch

wie kan me hierbij helpen?

King1987 09-12-08 14:44

Topic's samengevoegd.

nikki_ttb 10-12-08 00:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door magyco (Bericht 228882)
Hallo,

ik kon gewoon alles downloaden van Cydia tot vandaag, ik krijg de error:

Source Error
Size Mismatch

wie kan me hierbij helpen?

ik heb eens gezocht op jouw probleem, maar het lijken tijdelijke problemen te zijn. Wellicht is het nu al wel bij je opgelost.
Op verscheidene fora vind ik mensen die het probleem hebben, en wijden aan een repo-probleem.
Kan dus goed dat de BigBoss, dan wel de repo het de laatste paar dagen wat moeilijk hebben.

magyco 10-12-08 14:30

dankjewel voor het uitzoeken, ik zal even kijken als het al opgelost is.

groetjes

duco16 12-12-08 21:10

Bitesms Cydia
 
Hoe kan in Cydia installeren op mijn 3G Iphone, op mijn 1.1.4 lukte het wel, ik wil graag Bitesms installeren om 2 redenen. Ik wil af en toe een Smsje doorsturen en dat kan met de (geweldige Iphone standaard niet eens) en bij Bitesms kan je makkelijk 105 Smsjes kopen voor € 6,-- dat is veelal handiger en goedkoper dan die eindeloze bundels. Maar het lukt mijn niet om Cydia dus BiteSms te installeren Help !!!! :-}}

iMario 12-12-08 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duco16 (Bericht 230383)
Hoe kan in Cydia installeren op mijn 3G Iphone, op mijn 1.1.4 lukte het wel, ik wil graag Bitesms installeren om 2 redenen. Ik wil af en toe een Smsje doorsturen en dat kan met de (geweldige Iphone standaard niet eens) en bij Bitesms kan je makkelijk 105 Smsjes kopen voor € 6,-- dat is veelal handiger en goedkoper dan die eindeloze bundels. Maar het lukt mijn niet om Cydia dus BiteSms te installeren Help !!!! :-}}

Ik raad je aan om te updaten in iTunes naar firmware 2.2. Gebruik daarna de nieuwste versie van QuickPwn om te activeren, jailbreaken en unlocken.

Download QuickPwn (Windows).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:32.