iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Alternatief voor IntelliScreen (bv. Lock Calendar) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/26739-alternatief-voor-intelliscreen-bv-lock-calendar.html)

stefonline 01-10-08 15:29

Alternatief voor IntelliScreen (bv. Lock Calendar)
 
bestaat er een andere app die hetzelfde doet als IntelliScreen? Mag ook minder uitgebreid zijn en liefst gratis natuurlijk. Ik wil mijn afspraken graag op de frontpage(of hoe noem je dat zien)

Stefan

sjoeii 01-10-08 15:58

Ik was hier ook al naar op zoek, helaas nog niets gevonden

Astro 01-10-08 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stefonline (Bericht 200672)
bestaat er een andere app die hetzelfde doet als IntelliScreen? Mag ook minder uitgebreid zijn en liefst gratis natuurlijk. Ik wil mijn afspraken graag op de frontpage(of hoe noem je dat zien)

Stefan

Heb ook ff gezocht...vandaag toch maar premium IntelliScreen gekocht.
Staat ook voor paar dagen goedkoper:
Oct 1 Noon MST - Oct 4, 2008 Charity Event[/h3]
All Purchases will be donated to Make A Wish Foundation Charity
During this event, we are only offering Premium licenses at the discounted rate of $9.99US

stefonline 02-10-08 00:17

Wil je me laten weten hoe het bevalt?
Groetjes
Stef

Bomans 02-10-08 00:27

Kan je zelf toch testen.
Je hebt een trial van 14 dagen

Intelliborn - Everyday Problems, Everyday Solutions

Astro 02-10-08 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stefonline (Bericht 200943)
Wil je me laten weten hoe het bevalt?
Groetjes
Stef

Werkt super hier!

stefonline 02-10-08 00:30

ow dat wist ik niet..... Ga het proberen dan. Ik lees n.l. goede en slechte verhalen en met een veel minder uitgebreide app ben ik ook tevreden...
Alvast bedankt
Stef

~boi 10-12-08 17:55

Alternatief voor IntelliScreen (bv. Lock Calendar)
 
Hoi,

Ik heb nu een paar dagen Intelliscreen gebruikt, maar heb het idee dat het mn iPhone langzamer maakt, en ik moet er sowieso binnenkort voor betalen.
Nu de vraag, is er ene vergelijkbaar programma dat wel gratis is en misschien wat kleiner geprogrammeerd zodat het niet te veel resources gebruikt?

Het gaat me eigenlijk vooral om om de kalender functie op mn Lockscreen te kunnen zien.

thijsvh 10-12-08 20:26

ik heb zelf ook IntelliScreen, bevalt prima, die paar euro zeker waard, maar volgens mij kan je hiervoor ook KATE gebruiken

Bomans 11-12-08 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thijsvh (Bericht 229572)
... maar volgens mij kan je hiervoor ook KATE gebruiken ...

Kate is ook te betalen en is niet aan te raden. Dat programma brengt meer problemen dan functionalteit met zich mee.
Zie maar even de reacties op dit forum.

thijsvh 11-12-08 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 229730)
Kate is ook te betalen en is niet aan te raden. Dat programma brengt meer problemen dan functionalteit met zich mee.
Zie maar even de reacties op dit forum.

OK, heb er zelf inderdaad ook wat problemen mee gehad, maar was toen wel gratis dacht, misschien een tijdelijke licentie ofzo. Anyway, ik zou voor Intelliscreen gaan !

rikfrombelgium 12-12-08 09:41

nee hoor, tenzij je echt je agenda afspraken op je lockscreen wil. Anders zou ik je homescreen 2.0 aanraden.

In combinatie ùet staus notifier krijg je een volledige uitklapbare agenda, uitklapbaar weerberericht, meldingen van sms, mail, rss, enzo allemaal op je lockscreen en dit 100% gratis. Volgens mij staat het op cydia, config via ssh en up and running.

~boi 12-12-08 13:41

klinkt goed, maar kan het niet vinden in Cydia.
Wellicht een repos toevoegen?

rikfrombelgium 12-12-08 13:44

kijk eens rond op het forum, staat hier al ergens hoor. Bij thema's enzo, haal je het van daar :)

psvu2 18-01-09 14:01

Heb net via cydia (boss pref) calender locksreen gedownload. Alleen geeft hij eind vd week de agenda punten en dag eerder aan terwijl dit in het begin vd week wel goed is. Hebben meer mensen hier last van werkt fijner dan Intelliscreen

iScorpio 18-01-09 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psvu2 (Bericht 245545)
Heb net via cydia (boss pref) calender locksreen gedownload. Alleen geeft hij eind vd week de agenda punten en dag eerder aan terwijl dit in het begin vd week wel goed is. Hebben meer mensen hier last van werkt fijner dan Intelliscreen

Ik heb deze app ook geïnstalleerd en zie ook dat al mijn agenda punten een dag eerder in de lock screen staan. Ik heb de maker van het programma daarover al een mail gestuurd. Maar over het algemeen ziet de tool er goed uit en werkt goed. Nu alleen die ene bug even oplossen ;)

App heet trouwens "Lock Calendar".

psvu2 18-01-09 14:32

Mooi wachten op een update! werkt perfect!

rikfrombelgium 18-01-09 14:45

ja, ziet er idd goed uit, had het net ook gezien. Ik gebruik intellicreen wel momenteel, en hoewel ik veel functies van intelliscreen niet gebruik, gebruik ik andere dan weer wel. maar denk wel dat ik eens een testritje ga doen :)

edit: en het is er al af ondertussen hehe, echt te basic naar mijn zin.

Jessepes 18-01-09 17:03

erg handige app, jammer dat als ik status notifier ook run naast deze app de gemiste oproepen en berichten dwars door de kalenderafpraken komen te staan. moeilijk prioriteiten te stellen:P

iScorpio 18-01-09 17:07

Versie is 0.1 dus we moeten even geduld hebben totdat deze app volwassener is :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:49.