iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Customize (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/27279-customize.html)

Suusie 21-12-08 13:44

Customize
 
Wat moet ik toch doen om customize te laten werken???
Wie o wie heeft de oplossing..
En nu ik cydia heb kan ik dan installer weg doen??

Groetjes suus

Imad 21-12-08 14:48

Voor mij het zelfde vraag heb ook cydia en installer wil installer ook weg hebben en mijn customize werkt ook niet hij instaleert hem gaat hij open voor 2 seconden dan valt hij weer weg :S

iMario 21-12-08 14:58

Het komt omdat Customize helemaal nog nooit goed werkend op firmware 2.x is uitgebracht.
Installer kun je handmatig verwijderen met OpenSSH. Installeer WinSCP (Windows) Cyberduck (Mac) om erin te komen.
Daarna verwijder je Installer.app, die staat in: /Applications

Sick Mic 22-12-08 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 233184)
Het komt omdat Customize helemaal nog nooit goed werkend op firmware 2.x is uitgebracht.

En hebben we daar ondertussen een oplossing voor?

King1987 22-12-08 18:11

Nee, eigenlijk is Customize "dood" Iedereen (volgens mijn als ik het zo bekijk op het forum) werkt met Winterboard

iMario 22-12-08 18:47

Waarom zou je Customize eigenlijk willen? Thema's kun je via Cydia installeren en via WinterBoard aan/uit zetten.
Je kan ook thema's van het internet downloaden en zelf er wat mee gaan knoeien en van alles en nog wat in je iPhone zetten. (Via WinterBoard is het makkelijkst uiteraard).

Suusie 22-12-08 21:35

winterboard
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 233676)
Waarom zou je Customize eigenlijk willen? Thema's kun je via Cydia installeren en via WinterBoard aan/uit zetten.
Je kan ook thema's van het internet downloaden en zelf er wat mee gaan knoeien en van alles en nog wat in je iPhone zetten. (Via WinterBoard is het makkelijkst uiteraard).

En waar vind ik winterboard??? want ik ken al die benamingen niet echt...sorry

King1987 22-12-08 21:51

Jij zit nog op 1.1.4? dan is het summerboard, summerboard vind je in Installer. Of je moet je profiel aanpassen dat je al op 2.xx zit. Winterboard vind je in Cydia.

Sick Mic 22-12-08 23:02

Ik vind Winterboard echt omslachtig... Aanvinken, uitvinken, pffff... Ok, je kan allerlei aparte dingen downloaden, maar dan wordt die app een soepje van gedownloade onderdelen vind ik. Ik vond Customize veel georganiseerder. Nuja, we mogen niet klagen, deze apps zijn er, ze zijn gratis en ze werken, maar toch mis ik de good old Customize.

Suusie 23-12-08 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sick Mic (Bericht 233810)
Ik vind Winterboard echt omslachtig... Aanvinken, uitvinken, pffff... Ok, je kan allerlei aparte dingen downloaden, maar dan wordt die app een soepje van gedownloade onderdelen vind ik. Ik vond Customize veel georganiseerder. Nuja, we mogen niet klagen, deze apps zijn er, ze zijn gratis en ze werken, maar toch mis ik de good old Customize.

Ikhoor iedereen over winterboard maar ik zal het wel snappen maar waar vind ik die??

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 233762)
Jij zit nog op 1.1.4? dan is het summerboard, summerboard vind je in Installer. Of je moet je profiel aanpassen dat je al op 2.xx zit. Winterboard vind je in Cydia.

ik wil hem graag updaten maar ik krijg elke keer de melding dat er een time out is in het netwerk maar het netwerk is goed en alle andere downloads gaan wel gewoon door dus ik weet niet wat ik moet doen.Als ik alle inhoud wis zou dat dan wel kunnen en daarna updaten naar 2.2 maar raak ik dan niet al mijn telefoonnummers kwijt want het zijn er 284

iMario 23-12-08 02:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suusie (Bericht 233860)
ik wil hem graag updaten maar ik krijg elke keer de melding dat er een time out is in het netwerk maar het netwerk is goed en alle andere downloads gaan wel gewoon door dus ik weet niet wat ik moet doen.Als ik alle inhoud wis zou dat dan wel kunnen en daarna updaten naar 2.2 maar raak ik dan niet al mijn telefoonnummers kwijt want het zijn er 284

Je kan updaten naar firmware 2.2 met een custom firmware. Of updaten in iTunes en dan QuickPwn gebruiken.
Zoek eerst op in je Installer app, iets met sim... Ik weet niet meer precies hoe het heet... Er is iig een applicatie dat je telefoonnummers naar je simkaart kan zetten. Als je daarna geupdate hebt naar firmware 2.2, dan kun je via instellingen je telefoonnummers weer naar je iPhone zetten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:48.