programma om live iphone te zien op scherm discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal bestaat er een app waarmee je op je scherm van je mac kunt zien wat er op je iPhone gebeurd? zoals tijdens de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
programma om live iphone te zien op scherm
hallo allemaal
bestaat er een app waarmee je op je scherm van je mac kunt zien wat er op je iPhone gebeurd? zoals tijdens de keynote van steve jobs... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
moet je sdk hebben als ik het goed weet
|
|
||||
|
||||
Ga naar Cydia en installeer Veency. Download vervolgens op je Mac een VNC programma, zoals 'Chicken Of The VNC'.
Open Chicken Of The VNC en typ je iPhone IP adres en log in..Kijk dan naar je iPhone, hij zal toestemming vragen om iets..Druk op ja/yes en kijk dan naar de scherm van de mac... |
|
|||
|
|||
fantastisch, nu kan ik ook eindelijk vanop mijn mac smsen!
|
|
||||
|
||||
Lukt natuurlijk ook via de pc, gebruik dan TightVNC of UltraVNC ;-)!!
|
|
||||
|
||||
Oooo leuk! Nu nog zoiets op Windows..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
heb het na jou postdie ik wel gelezen had () met ultravnc geprobeerd, werkt goed maar wel langzaam zeg!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: programma waarmee ik springboard live op desktop zie | jajaohnee | Desktop-applicaties | 6 | 12-09-10 19:00 |
Programma om backup in te zien | JoOosty | Desktop-applicaties | 4 | 28-09-09 02:31 |
Applicatie niet te zien op me scherm | djsertay | Archief | 9 | 08-05-09 09:56 |
Programma voor processen zien !? | PuPp3t | Jailbreak apps en thema's | 4 | 14-02-08 14:27 |
|
|