iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   gspPhone GameBoyAdvance op je iPhone?ż (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/2776-gspphone-gameboyadvance-op-iphone.html)

LPA 25-11-07 23:41

gspPhone GameBoyAdvance op je iPhone?ż
 
Hallo allemaal ik ben Levi en heb laatst een iPhone gekocht versie 1.1.1
Ik heb enkele sites bekeken en heb gezien dat je er een prog. op kan zetten waarmee je GBA spellen op kan spelen.

Stap 1 was via installer gpsPhone te installeren

Stap 2 was verander de rechten naar 0755, maar daar liep ik al vast!:confused:

verder moest dit "gba_bios.bin" geplaatst worden. MAAR HOE kom je in godsnaam in je iPhone ??? Als ik m aansluit op mn laptop dan zie ik m wel staan als verwisselbare schijf en het mapje DCIM van foto's.

Ik heb winCSP gedownload maar dat lukt me ook totaal niet :S.:mad:

Kan iemand Mij AUB HELPEN ?????żżżżżż :eek:


Met vriendelijke groeten Levi

dirkuijt 26-11-07 10:55

Levi,

als je dit al ingewikkeld vindt, dan zou ik serieus niet gaan lopen klooien, want als je dingen verkeerd doet met rechten (755 zijn lees- en schrijfrechten) dan kan je je iPhone "bricken" en dat wil je niet!

Je moet met WinSCP verbinding maken met je iPhone via Wi-Fi, en niet via usb...
Kijk op je iPhone wat voor IP adres die heeft (settings, Wi-Fi, klik op kleine blauwe pijltje bij je verbinding) en maak ik WinSCP verbinding met dat IP adres.

Volg verder weer de handleiding...

Een gewaarschuwd mensch telt voor 2 !!!

LPA 26-11-07 12:04

WinSCP
 
Hey Dirk,

Bedankt tot nu toe maarre bij het connecten van de iphone met winSCP wordt er gevraagd naar een "session password"??? wat is dat? want ik heb onbeveiligd internet geen w8woorden nix. en file protocol moet op sftp staan toch??

Ik hoor snel van je

Mazzelll

LPA 26-11-07 13:36

WinSCP
 
Yes t is gelukt!!! kben in winscpgekomen, maar uuhm hoe verander je de rechten 0755???

mazzel

LPA 26-11-07 14:02

yesYESYES! IT WORKS!!!!!!!

dirkuijt 26-11-07 14:04

ik heb zelf een Mac, maar volgens mij is het in WinSCP rechts klikken op een bestand, en dan rechten aanpassen of zo.

755 betekent dit:

7 - all access for me
5 - write access for local users
5 - write access for the World (everyone)

...correct me if I'm wrong... :D

dus geef jezelf alle rechten, en zet de andere rechten op schrijven.

Kom je er nog niet uit, installeer dan via de installer.app het programma MobileFinder, dat is een verkenner voor je iPhone, waarmee je naar het bestand kan bladeren, en de rechten kan aanpassen, gewoon op je iPhone :D

rocksnor 07-12-07 00:06

Hoe kom ik aan gba_bios.bin?

Ezekiel 07-12-07 06:32

google is altijd je beste vriend ;)
gba_bios.bin - FileFront.com

rocksnor 07-12-07 11:16

Bedankt!
Dat is de goede versie?
Ik ga 'm uitproberen.

Nikooos 07-12-07 15:14

Dat is een goede versie inderdaad.. ben net aan het game boy advancen geweest op mijn iPhone. Best geinig :P

Is niet de meest perfecte kwaliteit en besturing, maar het is een leuke gadget..

rocksnor 08-12-07 15:59

Die besturing is idd. niet helemaal lekker. Probeerde een of ander rallyspel maar 't stuurt maar 1 kant op. (edit: werkt toch wel)

DrRebel 26-12-07 23:30

Waar vinden jullie spelletjes hiervoor?

Sick Mic 28-12-07 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DrRebel (Bericht 32007)
Waar vinden jullie spelletjes hiervoor?

Google naar GBA Roms =]

croiman 28-12-07 14:00

ibrickr of iphonebrowser of iphonelister installeren, veel eenvoudigen.
en als je installeerd via installer hoef je normaal als de permissie nie meer op 0755 te zetten,
alleen je bin file en de game rom's.
de psp en ps1 emulator is er ook al, PSX4ALL, dan heb je de scph1001.bin nodig en de rom's.

paulvoncken 04-01-08 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sick Mic (Bericht 32494)
Google naar GBA Roms =]

Ik krijg toch een hoop rotzooi.. en geen spelletjes

edit: Limewire bied bij gebrek aan beter een aardige uitkomst

croiman 04-01-08 16:21

ik heb een site waar je psx rom kunt downloaden, maar die roms zijn nogal groot, rond de 100mb. ik zal u die site van t weekend wel eens geven

jetgadget 09-01-08 11:45

ik heb een paar spelletjes geprobeerd tis wel even wennen zonder echte knoppen komt het spel niet helemaal tot zijn recht.. maar jaa... leuk tijdverdrijf.

Blackherrie 09-01-08 12:16

Ik vind het totaal ruk die besturing, geld ook voor de nes emu.
Misschien voor mij in de toekomst via een BT gamepad ofzo.
Verder loopt het wel aardig, maar het beste vond ik toch wel de UNINSTALL.

jetgadget 09-01-08 12:22

jup, ook een manier om het te omschrijven..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:52.