iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Cydia werkt niet?? ö (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/27861-cydia-werkt-niet-oe.html)

Yasin2830 02-01-09 22:29

Cydia werkt niet?? ö
 
Goeiedag,

Mijn cydia werkte gister nadat ik hem had jailbroken, maar nu als ik em opstart laadt hij even, en dan valtie gewoon uit, iemand een idee?

Kan ik hem zo drect trug pwnen? of moet ik dan weer herstel en die shit doen? :confused:

Mvg

iMario 02-01-09 22:30

Heb je een harde reset geprobeerd?
Een harde reset doe je zo: Houd de home button + power button samen ingedrukt totdat je iPhone uitgaat. Daarna zet je je iPhone weer aan, en check je Cydia.

Yasin2830 02-01-09 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 238326)
Heb je een harde reset geprobeerd?
Een harde reset doe je zo: Houd de home button + power button samen ingedrukt totdat je iPhone uitgaat. Daarna zet je je iPhone weer aan, en check je Cydia.

Home laadt, updating database

en weer.. Crash.. :(

iMario 02-01-09 22:42

Als je nog niet veel hebt gedaan, zoals muziek en gegevens erop gezet, dan kun je de jailbreak/restore even opnieuw proberen.

Yasin2830 02-01-09 23:29

Ik heb nu gewoon opnieuw quickpwn gebruikt zonder herstel: Cydia werkt terug en is nog steeds unlocked ^^

Toch bedankt voor je support :)

iMario 02-01-09 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yasin2830 (Bericht 238378)
Ik heb nu gewoon opnieuw quickpwn gebruikt zonder herstel: Cydia werkt terug en is nog steeds unlocked ^^

Toch bedankt voor je support :)

Mooizo! (^.^)

TheIndo 14-01-09 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yasin2830 (Bericht 238331)
Home laadt, updating database

en weer.. Crash.. :(

Sinds kort (Update Cydia) doet die van mij dat ook, wanneer ik telefoon instellingen weer terug zet. En alles opnieuw instel via

instellingen-algemeen-stel opnieuw in-herstel alle instellingen

werkt hij een tijdje goed en dan gebeurt weer hetzelfde, ook als ik niets heb veranderd... Nu weer gecrashed en kijk ff of die misschien morgen weer vanzelf werkt, geen zin om alles weer opnieuw in te stellen?!

Edit:instellingen-algemeen-stel opnieuw in-herstel netwerkinstellingen werkt ook

marcoryn 05-02-09 20:56

Deze oplossing werkte voor mij..

Run these codes in MobileTerminal on your iTouch (if you have it installed) or using the terminal in WinScp:


Code:
apt-get remove cydia
NOTE
If you get an error, post all of what it says

Then, if all goes well with that, run this command:


Code:
apt-get install cydia
But only run that command if you DIDN'T get an error from the first command.
there was an broken .apt in folder private/var/lib/apt/lists and when u enter MobileTerminal and give the command ' apt-get remove cydia' you see what .apt is broken, delete this one and my problem was solved!!

Ofwel even terminal draaien, apt-get remove cydia..waarschijnlijk geeft ie dan een foutmelding met een locatie. Zoek deze op in winscp, verwijder de corrupte .apt bestanden en het zou weer moeten werken

Chrisl 10-02-09 10:35

Of probeer in Teminal : apt-get update". Dit werkte voor mij.... (zonder aanhalingstekens natuurlijk)

jard 16-02-09 15:42

Bij mij werkt cydia ook niet meer, even wat oplossingen proberen:D

siricio 16-02-09 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jard (Bericht 257361)
Bij mij werkt cydia ook niet meer, even wat oplossingen proberen:D

zoals een reboot???:D

jard 16-02-09 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door siricio (Bericht 257363)
zoals een reboot???:D

Al geprobeerd, werkt niet:( wordt het denk ik toch de winscp manier:(

jard 16-02-09 18:14

Ik bedenk met net dat ik helemaal geen ssh op geinstalleerd op de Iphone(A)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:42.