Een eigengemaakt thema, voor de liefhebbers discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, Ik heb een simpel thema gemaakt. Voor wie het leuk lijkt. greetz!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Een eigengemaakt thema, voor de liefhebbers
Hoi hoi,
Ik heb een simpel thema gemaakt. Voor wie het leuk lijkt. greetz! Laatst gewijzigd door yingie; 10-12-07 om 13:07. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
wel plaatje, geen zip-bestand
Het zip-bestand is te groot, dus stuur een PM als je het thema gemaild wil hebben.
|
|
||||
|
||||
knap werk man!!
|
|
||||
|
||||
Dank je. Heb inmiddels een nieuwere versie gemaakt en ga binnenkort weer aan de slag met een heel ander thema... als ik tijd heb, haha.
|
|
||||
|
||||
Bijgaand het hele thema in .zip. Ik heb er een aantal icoontjes uitgegooid omdat ie anders te zwaar werd. Nu staan de default-iconen erin en een aantal classics zoals Installer, SMSD, SMB etc.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Via installer.app gaat het wel erg makkelijk. Ben benieuwd naar je volgende creaties!! |
|
||||
|
||||
Als je maar weet waar je de map moet zetten. Als je SSH-verbinding hebt moet je gaan naar: private/var/root/library/summerboard/themes... Dan kies je de map 'RedDragon II' om naar 'Themes' te uploaden en klaar is kees.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: I-tunes accepteert maa 1 eigengemaakt ringtone | vandelangerak | iTunes | 4 | 19-02-11 12:43 |
Voor de liefhebbers | seminifeer | iPhone algemeen | 4 | 20-08-09 22:03 |
[thema] hulp gezocht voor design thema's | InstaQ | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-06-09 01:18 |
|
|