Tijd veranderen BlackBerry iBold theme discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik gebruik als basis voor mijn theme het BlackBerry iBold theme. Met de tijd op het springboard. Het probleem is dat dit een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tijd veranderen BlackBerry iBold theme
Hallo mensen,
Ik gebruik als basis voor mijn theme het BlackBerry iBold theme. Met de tijd op het springboard. Het probleem is dat dit een 12-uurs klok is en geen 24-uurs klok. Hoe kan ik dit veranderen? Bij voorbaat dank! De info.plist die bij theme zit heeft deze inhoud: <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <!DOCTYPE plist PUBLIC "-//Apple//DTD PLIST 1.0//EN" "http://www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd"> <plist version="1.0"> <dict> <key>CalendarIconDateStyle</key> <string>width:59px;height:59px;position:absolute;color: #000;font-size: 25px;font-weight: bold;position:absolute;top:11px;text-align:center;text-shadow: 0px 1px 0px black;</string> <key>CalendarIconDayStyle</key> <string>position:absolute;margin-top:-13px;width:51px;color: #fff;font-size: 10px;font-weight: bold;padding: 18px 0 0 ;border-top: 2px groove #555;text-align:center;border-top: 2px groove #555; color: white; text-shadow: 0px 1px 0px rgba(255, 255, 255, 0.7);</string> <key>DockedIconLabelStyle</key> <string>/*font-family: monospace;*/ font-size: 13px; color: #ffffff</string> <key>NavigationBarStyle</key> <string>1</string> <key>TimeStyle</key> <string>/*font-family: monospace;*/ font-size: 16px; color: transparent</string> <key>UndockedIconLabelStyle</key> <string>/*font-family: monospace;*/ font-size: 13px; color: #ffffff</string> </dict> </plist> En als iemand ook weet hoe ik de functie van de dag en maand kan uitzetten bij de icon zou ik daar ook héél blij mee zijn. Laatst gewijzigd door Bram was al in gebruik; 13-01-09 om 18:39. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Off topic: erg mooi theme! Ö
Maar weet niets over die tijd en datum.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
uhm.. voor die klok zit er als het goed is ergens en widget.html bestand oid.. daarergens zou je dat moeten kunnen veranderen, of in een configureMe.js oid
|
|
||||
|
||||
Zou fijn zijn!
Ik weet alleen niet hoe ik hem erop moet krijgen. ^^ Alvast bedankt en sorry omdat ik offtopic ging. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Update: Laatst gewijzigd door Bram was al in gebruik; 13-01-09 om 23:31. |
|
||||
|
||||
Kun je deze even uploaden aub. (a)
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, kan je het zooitje ff uploaden, jammer dat er geen namen bij staan onder de apps. Maarja, is een kwestie van wennen denk ik
Mooi thema! |
|
|||
|
|||
erg mooi, kun je het zo rap mogelijk online zetten?
|
|
||||
|
||||
Jaa.. want dat thema is echt moooiii
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jongens, omdat er zo veel vraag naar was: Installeer eerst de lockscreen van: Zack Schiller » Downloads Daarna deze 2 mappen in de Themes map neerzetten van Winterboard en en het .html bestand van Eclectic vervangen door die hieronder; Bram Minimalistic Theme.rar p.s. Ik heb wel een foutje gemaakt met de nederlandse tijd, namelijk; 24.00 i.p.v. 00.00. Dit ga ik nog even veranderen. O ja, en de statusbar heb ik ook verwijdert. Grtz, Bram Laatst gewijzigd door Bram was al in gebruik; 16-01-09 om 11:42. |
|
|||
|
|||
Jammer maar de downloads zijn verwijderd
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iconen veranderen in theme | kipni | Jailbreak apps en thema's | 0 | 13-04-10 10:15 |
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden | JuRGiE | iPhone algemeen | 0 | 18-01-10 10:45 |
20 seconds lockscreen tijd veranderen | Econz | iPhone algemeen | 3 | 20-08-09 00:28 |
Tijd en datum veranderen elke keer als ik sync met itunes | Funnyplay | iTunes | 7 | 07-11-08 19:48 |
Theme en of wallpaper veranderen 3g iphone | Srcane | Jailbreak apps en thema's | 2 | 15-09-08 22:59 |
|
|