iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   waar zijn mn icoontjes?? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/28602-waar-zijn-mn-icoontjes.html)

jdenijs 15-01-09 22:31

waar zijn mn icoontjes??
 
2 Bijlage(n)
Ik gebruik al heel lang als achtergrondje en lockscreen de thema 'babes'
Dit thema zorgt er voor dat je om de 10 sec. een nieuw achter grondje krijgt (telkens weer een andere lekkere babe ;)). Nu was er gister een update van dit thema welke ik gelijk geinstalleerd heb met de hulp van cydia natuurlijk. Tijdens het instaleren is er niks mis gegaan. Maar zodra het springboard opnieuw was opgestart zag ik dat veel van mijn icoontjes verdwenen zijn. De tekst staat er nog wel en zodra ik daar op klik start de app wel aan de afbeelding van de app zelf is dus verdenen. (zie bijlagen)

Nu ben ik even aan de slag gegaan met WinSCP en kwam er achter dat de icoontjes dat het thema gebruikt in de volgende pat staan: /private/var/stash/Themes.jZmNiY/Babes.theme/Icons.

Als ik de icoontjes die ik op mijn computer heb opgeslagen heb, 1 voor 1 dezelfde naam geeft zoals ze op in die map staan en het bestand overschrijf de icoontjes dan weer te voorschijn komen. (zie bijlagen 2)

Nu heb ik veel icoontjes op mijn computer staan omdat ik normaal ook al de icoontjes handmatig wijzig maar ik kan nog niet alle icoontjes vinden die bij mij verdenen zijn.

Nu is de vraag waar staan de icoontjes van de apps die ik in de app store gekocht heb zoals monky ball en Crash kart ze moeten nog ergens staan want als ik met winterboard het thema babes uitvink komen ze weer terug.
Als ik nu weet waar ze staan kan ik ze kopieren en plakken in de map die het thema babes gebruik zodat ze weer terug komen. Veel icoontjes heb ik ook al terug gevonden in /private/var/stash/Applications.ITalsa en /private/var/stash/Applications.f7Lj5S maar nog niet alles. Dus in welke map staan er nog meer app zodat ik de icoontjes kan kopieren? Of weet iemand de oorzaak van dat er verschillende icoontejes verdwijnen?

King1987 15-01-09 22:36

Topic verplaatst naar Wallpapers Skins Thema's

Colpaert 15-01-09 23:40

Blijkbaar heeft het thema zich nieuwe icoontjes toegevoegd. De iconen zijn gewoon doorzichtbaar. Als je een ander thema zal kiezen, dan zal je opnieuw je icoontjes zien. Ze zijn niet weg, alleen doorzichtbaar.

jdenijs 15-01-09 23:55

Bedankt voor de uitleg. hier was ik zelf ook al achter alleen wil ik de icoontjes wel weer zichtbaar maken door de icoontjes die het thema gebruikt te vervangen door de icoontjes die ik wil gebruiken. Veel van die icoontjes heb ik al verzamelt maar ik mis er nog een paar. En deze icoontjes kan ik denk ik vinden in de map waar bv monky ball en Crash kart staat enzo maarja waar kan ik die map vinden?

Colpaert 15-01-09 23:57

daarvoor zal je moeten SSH'en in je iphone en dan kan je deze aanpassen.

jdenijs 16-01-09 00:11

Colpaert bedankt dat je wilt helpen maar zo ver was ik al.
Ik ben druk op zoek met [wiki=1792]WinSCP[/wiki] maar ik kan ze nog niet vinden.
Jammer dat er geen zoek functie op WinSCP. Weet iemand anders wel een manier om via ssh te zoeken in je iphone naar bepaalde bestandjes?

jdenijs 16-01-09 14:15

Nou het is opgelost. Ik heb de map met daarin de icoontjes die het thema babes gebruikte verwijdert en na een respring stonden al mn eigen icoontjes er gewoon weer!

Maar goed ik zou nog wel graag willen weten in welke map ik bv de app mocky ball en crach kart kan vinden zoda ik mijn eige icoontjes kan gaan gebruiken. Iemand een idee ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:34.