iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   [Cydia] ~ Live Weather & Reflective Dock ~ (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/29036-cydia-live-weather-and-reflective-dock.html)

Bomans 16-02-09 11:55

Is er dan een update geweest gisteren?
laatste versie is 1.7.7 en is toch alweer enkele dagen oud.

Hier werkt het in elk geval perfect.

iTim 16-02-09 12:10

ja die bedoel ik maar die werkt niet meer.

Bomans 16-02-09 12:17

Vreemd.

Mail even de maker ervan en leg kort je probleem uit. Je krijgt vrijwel direct antwoord.
Heb er ook al goeie ervaringen mee.

iMario 16-02-09 13:01

Even voor de duidelijkheid...

Five Icon Dock = 5 iconen op je Dock.
Five-Column SpringBoard = 5 kolommen op je SpringBoard (Home Screen).
FivelRows = 5 rijen op je SpringBoard (Home Screen).
Reflective Dock = Een reflectie van al je Dock iconen.

King1987 16-02-09 13:07

Discussies samengevoegd :)

iMario 19-02-09 12:58

Om WeatherIcon beta te kunnen installeren, heb je deze source nodig: david.ashman.com/beta/

Daarna de update installeren.

Met de Supreme Preferences kun je makkelijk WeatherIcon settings instellen.
Supreme Preferences > Applications > Jailbroken > WeatherIcon.

Nu heb je bijvoorbeeld ook Live Weather in je StatusBar:

http://i391.photobucket.com/albums/o...8/c8c75537.jpg

Pierce 19-02-09 14:48

wat ik ook doe met die 2 status bar image knopjes, hij laat m niet zien, wel de temperatuur :S

iMario 19-02-09 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierce (Bericht 258611)
wat ik ook doe met die 2 status bar image knopjes, hij laat m niet zien, wel de temperatuur :S

Zorg dat je een WeatherIcon theme hebt geinstalleerd via Cydia.

crystalclear 19-02-09 17:54

Ik kan in winterboard niet meer de weathericon etc vinden. Dit na een update. Ik zie wel de juiste temp maar steeds met een blauwe achtergrond ipv donkere lucht en regen. Ik heb liever niet de regen maar ik zit in NL he :( Weet iemand hoe ik weer die 3 weer dingen in mn winterboard krijg? Heb al meerdere keren verwijderd en opnieuw geinstaleerd maar werkt niet. Je hoeft toch alleen weathericon te downen of ook die smoog weather en weather background? Want die kan ik nergens vinden :( Stom hoe gek ik word van een niet realtime weer symbol! Hulp svp!!!

Buczynski 19-02-09 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door crystalclear (Bericht 258727)
Ik kan in winterboard niet meer de weathericon etc vinden. Dit na een update. Ik zie wel de juiste temp maar steeds met een blauwe achtergrond ipv donkere lucht en regen. Ik heb liever niet de regen maar ik zit in NL he :( Weet iemand hoe ik weer die 3 weer dingen in mn winterboard krijg? Heb al meerdere keren verwijderd en opnieuw geinstaleerd maar werkt niet. Je hoeft toch alleen weathericon te downen of ook die smoog weather en weather background? Want die kan ik nergens vinden :( Stom hoe gek ik word van een niet realtime weer symbol! Hulp svp!!!

Ik heb precies hetzelfde.

kan iemand helpen ?

Edit: Na het instaleren van Katra-based Weather icon werkt het weer.

crystalclear 19-02-09 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buczynski (Bericht 258732)
Ik heb precies hetzelfde.

kan iemand helpen ?

Edit: Na het instaleren van Katra-based Weather icon werkt het weer.

Ik ben de hele dag al aant zoeken, kan je me aub vertellen waar ik die vandaan haal?
Bvd!

Buczynski 19-02-09 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door crystalclear (Bericht 258744)
Ik ben de hele dag al aant zoeken, kan je me aub vertellen waar ik die vandaan haal?
Bvd!

als je de source: http://david.ashman.com/apt/ invult bij Cydia, dan moet je hem gewoon kunnnen vinden.

suc6

crystalclear 19-02-09 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buczynski (Bericht 258752)
als je de source: http://david.ashman.com/apt/ invult bij Cydia, dan moet je hem gewoon kunnnen vinden.

suc6

Super hij doet het weer!
Volgens mij is deze wel iets minder mooi als die andere... Maar toch bedankt voor de tip!

bassollie 20-02-09 08:40

@iMario,

Hoe kom je in het instellingbeeld zoals je ziet op jou screenshot?
Ik kan hem namelijk nergens vinden.

Ik heb WeatherIcon en Katra-based Weather icon geinstalleerd.
Moet ik nog meer installeren op deze opties te krijgen?

Lucien1966 20-02-09 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bassollie (Bericht 258867)
@iMario,

Hoe kom je in het instellingbeeld zoals je ziet op jou screenshot?
Ik kan hem namelijk nergens vinden.

Ik heb WeatherIcon en Katra-based Weather icon geinstalleerd.
Moet ik nog meer installeren op deze opties te krijgen?

@bassollie

en heb je supreme preferences geinstalleerd via Cydia? zoja dan even kijken bij instellingen en dan naar supreme preferences gaan

bassollie 20-02-09 10:19

@iMario,

Die had ik er inderdaad nog niet op staan, maar nu wel.
Ziet er handig uit dat programma.

Moet je elke keer als je iets veranderd hebt je telefoon resetten of zijn daar andere opties voor?

Het werkt nu nog niet, heb nu in mn weer icoon en in mn status bar een vraagteken staan, als ik de applicatie open staat het weer er wel gewoon in, enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?

en heb je toevallig een handige pagina met gegevens van Supreme Preferences?

Lucien1966 20-02-09 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bassollie (Bericht 258879)
@iMario,

Die had ik er inderdaad nog niet op staan, maar nu wel.
Ziet er handig uit dat programma.

Moet je elke keer als je iets veranderd hebt je telefoon resetten of zijn daar andere opties voor?

Het werkt nu nog niet, heb nu in mn weer icoon en in mn status bar een vraagteken staan, als ik de applicatie open staat het weer er wel gewoon in, enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?

en heb je toevallig een handige pagina met gegevens van Supreme Preferences?

@bassollie

ik ben iMario niet, maar ik heb bij supereme preferences--->applications---->jailbroken----->weather icon----->location ingevuld en temp op celsius gezet. status bar image en status bar temp op on gezet

telefoon hoef je niet steeds te resetten, na het afsluiten van instellingen moeten de aanpassingen te zien zijn

en voor de andere gegevens/handleiding moet je bij de maker iMario zijn...

bassollie 20-02-09 11:11

ik zie dat je dan op National and Local Weather Forecast, Hurricane, Radar and Report de steden kan opzoeken die je in kan vullen. is het ook mogelijk om het weer, weer te geven die ook in de weer applicatie staat? want waar die het weer vandaan haalt dat weet ik niet.

Verder ziet het er mooi uit!

Lucien1966 20-02-09 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bassollie (Bericht 258904)
ik zie dat je dan op National and Local Weather Forecast, Hurricane, Radar and Report de steden kan opzoeken die je in kan vullen. is het ook mogelijk om het weer, weer te geven die ook in de weer applicatie staat? want waar die het weer vandaan haalt dat weet ik niet.

Verder ziet het er mooi uit!

ik heb bij location ingevuld "amsterdam, the netherlands", dus even jouw eigen plaatsnaam daar invullen of als je in een kleine dorp/stadje woon, de dichtsbijzijnde grote stad, hopelijk is dat het wat je bedoelt

bassollie 20-02-09 11:40

In nederlands kun je alleen de volgende plaatsen maar ingeven
Alkmaar
Amsterdam
Arnhem/Dieren
Assen

Dus voor mijn kleine plaatsje Kampen gaat het niet op.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:17.