Cydia update discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal er is een nieuwe update van cydia uit deze werkt beter en lost onderandere het update probleem op...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia update
hallo allemaal er is een nieuwe update van cydia uit deze werkt beter en lost onderandere het update probleem op
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb de update ook binnen gehaald. Wat mij opvalt elke keer als ik Cydia nu start is dat ik de melding krijg "Loading data" en daarna "Reloading data". Hebben anderen dit ook met deze nieuwe versie?
Alles werkt verder nog wel goed in Cydia.
|
|||
|
|||
ja ik had het ook
|
|
|||
|
|||
Hoi allemaal,
hoe update ik mijn cydia? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mijn Cydia heeft z'n update nog niet.... Of zou het alleen via een sterk Wi-Fi of GPRS signaal werken, zo goed is mijn verbinding namelijk niet....
Is het geklik trouwens ook opgelost samen met de backspace knop??????
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door Chrisl; 26-01-09 om 23:17. |
|
||||
|
||||
Hoh te sloom
Ontopic: Ik had ook lost van het niet kunnen updaten, gelukkig is dat nu opgelost! |
|
|||
|
|||
Straks ff doen dan , batterij is bijna leeg .
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je eindelijk cydia opgestart (duurt altijd al even) ben je een programma aan het zoeken, gaat hij weer "reloading data". Het komt wel eens voor dat cydia dan zelfs uitvalt... En kun je weer opnieuw beginnen |
|
|||
|
|||
ik heb al tijden geen update bericht gekregen komt dat misschien door icy en cydia die met elkaar een conflict veroorzaken
|
|
||||
|
||||
Er staat een BADGE met een 1 op mijn Cydia ikoon.
Okay - er is dus iets te updaten maar WAAR ?!? Wat een totally onvriendelijke pokke programma is dat, dat Cydia zeg. Allemachtig. Met mijn dikke vingers raak ik 1000 een link terwijl ik gewoon probeer naar beneden te scrollen op pagina's. Ik heb mijn JailBreak voor Sbsetting (gaaf) en voor een schitterend LockScreen thema. Maar ik mik het hele gedoe er binnenkort fijn weer af denk ik; te gebruiks onvriendelijk en totally overrated, dat jailbreaken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan zou ik hem zeker eraf gooien en fijn alleen doen wat Apple wilt
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Cydia en Cydia apps weg na update | Gido88 | Jailbreak | 6 | 01-10-09 23:03 |
Update Cydia | bababakkus | Jailbreak apps en thema's | 3 | 01-09-08 20:06 |
Cydia update problemen | ArB | Archief | 10 | 02-08-08 13:53 |
Cydia update ofzo? | stijnjasper | Archief | 2 | 31-07-08 00:29 |
|
|