Customize discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb vanmiddag even customize gedraaid. Iconen anders rangschikken etc. DIt ging allemaal prima. Maar nu zie ik mn Customize icon niet meer. Heb via installer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Customize
Heb vanmiddag even customize gedraaid. Iconen anders rangschikken etc. DIt ging allemaal prima.
Maar nu zie ik mn Customize icon niet meer. Heb via installer uninstalled en weer installed. Iphone rebooted etc. Maar zie icon nog niet, via SSH zie ik Customize map in Application dir. Ik heb alleen met arrange opties zitten klooien. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mag slotje op. Heb opgelost via andere thread.
https://forum.iculture.nl/f14/i...ze-button.html |
|
|||
|
|||
ik heb ook customize geinstalleerd maar springt iedere keer terug naar springboard.Ik heb de iphone ook uit gezet maar dan nog werkt het niet.Ik heb customize ook eraf gehaald en weer opnieuw er op gezet maar blijf niet reargeren. Kan iemand mij helpen.
|
|
|||
|
|||
customize
hoi,
kun je mij zeggen waarom customize bij mij niet werkt ik software 1.1.1. iedere keer springt hij terug op het springboard. |
|
||||
|
||||
Ik heb het onder 1.1.1 ook een paar keer moeten (un-)installen voordat het werkte. Toen het eenmaal werkte verder geen problemen meer mee gehad. Onder 1.1.2 ging het trouwens in 1 keer goed.
|
|||
|
|||
ik blijf het proberen maar ik word er een beetje moe van.
|
|
|||
|
|||
hoi,
nog steeds niet gelukt,ik merk dat er ook andere aplicaties niet meer werken.Kan iemand mij helpen voordat ik mijn iphone laat crashen. |
|
||||
|
||||
ruitje, waarschijnlijk gewoon 4 of 5 keer Customize opnieuw starten. Dit is een bekend probleem en na een aantal restarts doet hij het toch gewoon.
|
|
|||
|
|||
ik heb installer opnieuw geinstalleerd en doet hij het eindelijk.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
customize | jochnn | iPhone algemeen | 1 | 12-06-08 16:54 |
Customize 1.1.3 | DertKesh | Jailbreak apps en thema's | 47 | 31-03-08 22:53 |
customize 1.1.4 | boblong | Jailbreak apps en thema's | 4 | 24-03-08 00:31 |
Customize 1.22 | topke | Jailbreak apps en thema's | 4 | 26-02-08 23:50 |
|
|