Wachtwoord op je apps zetten met Lockdown discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net ook Lockdown geinstalleerd Werkt perfect hiervoor...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb net ook Lockdown geinstalleerd
Werkt perfect hiervoor |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bah echt jammer dat dit niet zonder jailbreak kan .. bij Samsung toestellen zit dit gewoon in de standaard software .. en kun je voor iedere map zelfs een apart ww instellen ..
Hier heeft Apple toch iets laten liggen .. maar het is ze vergeven |
|
|||
|
|||
Foto album beveiligen
Hallow,
Ik heb een vraagje. Is er een programma om je photoalbum af te schermen met een wachtwoord? of bepaalde video's af te schermen. |
|
||||
|
||||
Lockdown (wel JB vereist)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Check: http://itunes.apple.com/WebObjects/M...303740913&mt=8 Succes! |
|
|||
|
|||
dat is iets anders toch
er komt geen slotje op je foto album ? |
|
||||
|
||||
Lockdown --> safe mode
Ik ben sinds gisteren overgestapt op FW 3.1.2 met jailbreak. Het draait allemaal weer lekker vlot. Ik ervaar alleen een probleem met de lockdown app.
Als ik mijn SB respring en vervolgens een "gelockte" applicatie open dan schiet de iphone in safemode. éénmaal uit safemode terug gekomen doen alle "gelockte" applicaties het weer prima. Totdat ik weer handmatig respring.. Wie ervaart deze problemen nog meer? En is er een hack/trick voor om dit te voorkomen? |
|
||||
|
||||
Discussies samengevoegd, verplaatst en titel aangepast.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan ik een wachtwoord op mijn smsjes zetten ?
Hey mensen
Mijn vriendin speelt graag spelletjes op mijn telefoon En dat vind ik niet erg, maar zei wil wel is in mijn smsjes kijken En dat is niet bepaald de bedoeling hehe Kan ik op een of andere manier voorkomen dat zei mijn berichten kan lezen terwijl ze wel gebruik kan maken van de rest van de functies van de telefoon ? btw ik heb jailbreak mocht dat nodig zijn Alsvast bedankt groetjes |
|
|||
|
|||
download lockdown uit de Cydia store
gebruik ik ook hiervoor. Al is het om mijn foto's af te schermen. |
|
|||
|
|||
heb ik geinstaleert en dan zet ik text messages op lock maar dan kan ik ze nog gewoon openen ?
ik heb de telefoon gestart hij doet al tnx Laatst gewijzigd door daaf; 07-12-09 om 00:00. |
|
|||
|
|||
wel lekker vertrouwen trouwens.
|
|
|||
|
|||
is alleen niet waterdicht, want als je een bericht krijgt push dan kan je hem openen zonder code
|
|
||||
|
||||
als er vertrouwen was dan ging de vriendin ze ook niet lezen he.
En als hij niets misdoet mag zijn vriendin ze lezen he... Het gaat hem gewoon om het feit dat het niet hoeft/hoort. Recht op privacy ook in een relatie. Je moet niet alles delen dacht ik ... |
|
|||
|
|||
Berichten/foto's vergrendelen?
Is er een mogelijkheid om je berichten of foto's (dmv een code) te beveiligen voor anderen?
|
|
|||
|
|||
Ja, iProtect.
|
|
|||
|
|||
Daarmee kan ik niet mijn filmrol en/of smsberichten beveiligen..
|
|
||||
|
||||
// Diverse discussie samengevoegd.
De geschikte app hiervoor is Lockdown uit Cydia . Daarmee kan je een wachtwoord op elke app zetten.
|
||||
|
||||
Via BiteSMS kan je, je sms/mms berichten ook beveiligen met een code
|
Labels |
3.2.1, jailbreak, lockdown, safe mode |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes-wachtwoord van oude gebruiker voor Apps-Updaten | lerwin | iPhone Apps | 11 | 25-01-11 12:21 |
Wachtwoord op apps | Justshoome85 | iPhone Apps | 0 | 15-01-11 19:38 |
Wachtwoord op b.v. foto's van je iPad zetten.. | Eduardo | iPad algemeen | 19 | 12-06-10 12:53 |
App gezocht: wachtwoord op apps | francebramie | Archief | 3 | 07-06-09 13:59 |
|
|