//

Wachtwoord op je apps zetten met Lockdown

Wachtwoord op je apps zetten met Lockdown discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee ik heb net LockDown uit cydia gedownload maar het werkt niet als ik op een app een lock zet dan start ik die app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 02-01-10, 20:20
psp2000sam psp2000sam is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Nederland EHV
Berichten: 107
Standaard Lockdown werkt niet?

Hee
ik heb net LockDown uit cydia gedownload maar het werkt niet
als ik op een app een lock zet dan start ik die app maar dan vraagtie niet om een wachtwoord?!
Hoe komt dit / hoe moet ik dit laten werken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #62  
Oud 02-01-10, 20:23
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Kan het zijn dat je daarvoor moet rebooten?
  #63  
Oud 02-01-10, 20:31
wim66's schermafbeelding
wim66 wim66 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 386
Standaard

Heb je "Lockdown Dylib" wel aan staan?
  #64  
Oud 02-01-10, 21:09
psp2000sam psp2000sam is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Nederland EHV
Berichten: 107
Standaard

Lockdown Dylib hoe kan ik die krijgen in cydia vind ik en
niet? En nee geen reboot nodig er stond Respring Springboard
  #65  
Oud 02-01-10, 21:36
wim66's schermafbeelding
wim66 wim66 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 386
Standaard

Lockdown Dylib is een instelling in Lockdown zelf.
Start Lockdown en ga naar Settings, daar vind je Lockdown Dylib waarvan de toggle aan moet staan.
Eigenlijk schakel je hiermee Lockdown aan en uit.
  #66  
Oud 02-01-10, 21:48
psp2000sam psp2000sam is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Nederland EHV
Berichten: 107
Standaard

Staat gewoon aan
  #67  
Oud 02-01-10, 22:02
Mindblower008 Mindblower008 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psp2000sam Bekijk bericht
Staat gewoon aan
bij mij werkte hij ook niet

heb madvlock gedowl = werkt perfect!
  #68  
Oud 03-01-10, 11:12
psp2000sam psp2000sam is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Nederland EHV
Berichten: 107
Standaard

Madvlock werkt bij mij ook niet
  #69  
Oud 14-01-10, 12:24
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hammertime Bekijk bericht
Ik ben sinds gisteren overgestapt op FW 3.1.2 met jailbreak. Het draait allemaal weer lekker vlot. Ik ervaar alleen een probleem met de lockdown app.

Als ik mijn SB respring en vervolgens een "gelockte" applicatie open dan schiet de iphone in safemode. éénmaal uit safemode terug gekomen doen alle "gelockte" applicaties het weer prima. Totdat ik weer handmatig respring..

Wie ervaart deze problemen nog meer? En is er een hack/trick voor om dit te voorkomen?
Ik heb precies hetzelfde probleem, probeer nu de andere app hiervoor: madvlock.. Alleen kwam ik erachter dat je die maar 7 dagen kunt proberen en er daarna voor moet betalen!
*** dus!
  #70  
Oud 14-01-10, 16:08
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard madvlock

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaMeastro Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde probleem, probeer nu de andere app hiervoor: madvlock.. Alleen kwam ik erachter dat je die maar 7 dagen kunt proberen en er daarna voor moet betalen!
*** dus!
Deze werkt bij mij perfect, nog nooit problemen gehad. Wel officieel aangkocht, privacy is een beetje geld waard. Beveilig mijn notas en enkele programma's ermee. Als dan iemand met je iPhone wil spelen kan ie niet zomaar cydia etc opstarten.
Voor foto's kun je ook swap camerarol gebruiken, en deze dan beveiligen. Er zijn genoeg privacy programma's te koop: Camerasafe, i-Private, PictureSafe & Videosafe ...... weliswaar betalend.
  #71  
Oud 18-01-10, 23:48
keedan keedan is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik ben ook een groot voorstander om je iphone zo goed mogelijk te beschermen en gebruik zelf iProtect. Goed het kost dan ook wel wat (in cydia te koop voor $8.99), maar ben er meer dan tevreden over en is de aanschafwaarde meer dan waard.

Door de extra opties is dit een app die erg veel te bieden heeft mbt bescherming van je iphone. Zo is er een anti-diefstal systeem met een simcard lock en een silent sms functie. Dit houdt in dat wanneer je iphone gestolen word bij simcard lock al je apps worden geblocked wanneer je simkaart word vervangen. Voor mij is dit weliswaar geen optie omdat ik ook cylay heb aangeschaft en daarvoor is het noodzakelijk dat deze app blijft draaien op de achtergrond (ik vermoed dat dit ook geld voor FindMyIphone van MobileMe). Maar met name de silent sms functie is een super idee. Wanneer je sim kaart word vervangen, word er een sms verstuurd naar een van tevoren ingestelde mobiele nummer met daarin vermeld het telefoonnummer van de nieuwe simkaart. Overbodig om natuurlijk te vermelden dat je niet het telnummer moet invullen van je eigen (en dus gestolen) simkaart.

Het beveiligen middels een password is simpel en komt erg overeen met apps die ik in deze topic lees, alleen zijn er wel een aantal dingen die belangrijk zijn om te weten. Zo heb ik ervaren dat er in de vorige versies van iProtect toch een aantal missers zaten die het mogelijk maakte om de beveiliging te omzeilen. Ik leg de nadruk op zaten/maakte, want met de recente update zijn al deze problemen verleden tijd.
De manieren om te omzeilen gebeurd icm met andere apps of functionaliteiten van de iphone. Zo kon je middels de search functie van de iphone gewoon alsnog in apps komen die beschermt waren met een password. Zoals gezegd is dit verleden tijd met de recente update. Echter blijft de search functie van iphone nog steeds een boosdoener mbt privacy. Je kunt er namelijk ook zoeken op individuele emails uit je mailbox, ongeacht of je nu wel of niet je email app hebt beveiligd met een password. Gelukkig biedt iProtect hier ook een oplossing voor, namelijk het uitzetten van de zoekfunctie. Aangezien ik die toch nooit gebruikte was dit uitzetten voor mij geen onoverkomelijk probleem. Wederom een geweldige functionaliteit.
Een ander probleem was Kirikae, iedereen die backgrounder op zijn iphone heeft, zal ook wel kirikae gebruiken (is dit niet het geval install kirikae dan meteen via cydia, het is gratis). Kirikae heeft de mogelijkheid om favorieten toe te voegen en wanneer je een app met password opent vanuit deze favorieten lijst omzeil je daarmee de password beveiliging. Wederom is dit verholpen met de laatste update, voorheen was kirikae niet eens te vinden om te beveiligen maar nu dus wel. Password op kirikae heeft alleen maar betrekking tot de settings en het is dus niet dat als je switch tussen apps via kirikae je telkens een password moet invoeren. Beveiligen van de settings weerhoud iemand anders dan jezelf ervan om de favorieten lijst aan te passen.
iProtect geeft ook de mogelijkheid om mappen te beveiligen die gemaakt zijn via categories, handig als je niet overal een password op wil zetten maar alleen de desbetreffende map waar al je te beveiligen apps in staan. Alleen het volgende probleem doet zich voor. De meeste die categories gebruiken zullen ook categoriesSB gebruiken (wederom is dit niet het geval, schaf dan categoriesSB aan in cydia want ook dit is een waardevolle aanvulling). Het probleem dat zich icm met iProtect voordoet is dat wanneer je een map wil open en je het password invult de map zich gelijk sluit waardoor je de apps niet kunt aanklikken. Op zich ook geen onoverkomelijk probleem want je kunt de apps wel gewoon individueel beschermen met een password en dat werkt prima met categoriesSB (of je kiest ervoor om geen gebruik van categoriesSB te maken, want met alleen categories werkt iProtect gewoon goed). Een redelijk gevaar is als je dus iProtect in een map hebt gezet die je beschermd hebt met een password en je gebruikt categoriesSB, want zo kan je dus niet meer in iProtect. Mocht je dit toch overkomen dan kun je gewoon iProtect uninstallen via cydia (zet dan ook cydia en of categories niet in een mapje!!!) en opnieuw installen.
Verder kan je ook SBsettings (more) beschermen waardoor je ook dat mooi hebt afgeschermd. Foto map, sms en mail kun je ook gewoon beschermen. Vergeet ook niet om een password op iProtect te zetten.

De reden waarom ik dit enorm lange verhaal heb geschreven is omdat ik niet weet of al die andere apps die hier worden aanbevolen ook te omzeilen zijn op de manieren die ik hierboven heb vermeld en de extra functionaliteiten hebben. Ik kan dus alleen meepraten over iProtect en de ervaring delen en met name tips geven om het meeste uit het beschermen van je iphone middels iProtect te halen.

Zijn er nog meer manieren bekend voor het omzeilen van password protection dan hoor ik dat graag, want ik wil ten alle tijden mijn iphone zo goed mogelijk beschermen.

Sinds dit een lange maar imo toch waardevolle post is geworden laat ik het aan de mods over of deze post het beste tot zijn recht komt in deze topic of dat het een topic op zich zelf verdient.

Laatst gewijzigd door keedan; 19-01-10 om 02:24.
  #72  
Oud 22-01-10, 16:00
mark0801 mark0801 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik heb mijn iphone ongeveer een half jaar niet gebruikt vanwege de aanschaf van een htc touch pro 2 leuk ding maar je mist toch de apps van een iphone.. ik had hier een wachtwoord opzitten maar dat wachtwoord was ik vergeten.
toen ik een app. wou openen vroeg de iphone voor een code. ( ik 3 keer geprobeert de 3 codes die ik gebruik en ook in me htc heb zitten )
Maar nu is mijn iphone geblokkeerd. weet iemand hoe ik dit kan ontzeilen want ik kom nu niet verder dan de iphone aanzetten.
  #73  
Oud 24-01-10, 20:48
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Lockdown slaat bij mij vast als ik een web link vanaf springboard open.
Heb een link van "'mijn tegoeden en verbruik" vanaf springboard.
Safari heb ik beveiligd met lockdown, en als ik de snelkoppeling open ( waarmee dus ook safari ) slaat die vast!
Heeft madlock dat ook? Anders ga ik die gebruiken dan maar 0,99 dollar betalen!
  #74  
Oud 24-01-10, 21:14
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ik gebruik iProtect. Werkt perfect!!
  #75  
Oud 29-01-10, 21:24
ossie38 ossie38 is offline
• iOS 3.0.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 7
Standaard

bij mij doet hij het ook niet
  #76  
Oud 14-02-10, 15:48
Gorgulu Gorgulu is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard

Hallo mensen ik heb hier een probleempje met lockdown. Ik heb eens een keer het programma geinstalleerd en toen destijds een cijfer wachtwoord en safety wachtwoord aangemaakt alleen nu weet ik beide niet meer dus ik kan lockdown niet gaan gebruiken.. Heeft iemand enig idee hoe ik lockdown weer kan gaan gebruiken? Ik heb al geprobeerd om me iphone te herstellen en dan opnieuw te jailbreaken alleen probleem blijft hetzelfde..
  #77  
Oud 15-02-10, 09:49
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Lockdown is echt een rot programma. Mijn springboard crasht hier steeds door. Nu lockdown verwijderd en helemaal geen problemen meer!!
  #78  
Oud 16-02-10, 14:31
Katinka1982 Katinka1982 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

Kan iemand me vertellen of er ook een app als Iprotect is voor de Iphone zonder jailbreak?
  #79  
Oud 11-04-10, 20:58
heijdemann heijdemann is offline
• iOS 10.2
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 110
Standaard

180.000 apps geen enkel lock app zondr jb hmmm ligt dit aan mij?
  #80  
Oud 17-04-10, 04:38
Fstieger99 Fstieger99 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 18
Standaard

ik gebruik Iprotect en ben daar zeer tevreden over
Reageren

Labels
3.2.1, jailbreak, lockdown, safe mode



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes-wachtwoord van oude gebruiker voor Apps-Updaten lerwin iPhone Apps 11 25-01-11 12:21
Wachtwoord op apps Justshoome85 iPhone Apps 0 15-01-11 19:38
Wachtwoord op b.v. foto's van je iPad zetten.. Eduardo iPad algemeen 19 12-06-10 12:53
App gezocht: wachtwoord op apps francebramie Archief 3 07-06-09 13:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:14.