iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Wachtwoord op je apps zetten met Lockdown (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/29499-wachtwoord-op-apps-zetten-lockdown.html)

Victorinox 13 05-08-08 17:33

"Lockdown" aan de praat krijgen...? Wie kan het?
 
Wie heeft " Lockdown" werkend op de 1.14 met 2.0 software , en hoe?":mad:

colliehome 05-08-08 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Victorinox 13 (Bericht 161271)
Wie heeft " Lockdown" werkend op de 1.14 met 2.0 software , en hoe?":mad:

Je hebt een 1ste Gen iPhone met FW 2.0 dus.

Victorinox 13 05-08-08 17:45

mywebviews.com » Lockdown App for iPhone 3G

kijk eens jongens op deze site vind je het probleem na het instaleren via cydia, je kan geen enkele richting meer uit na het installeren van het kreng.....

iMario 05-08-08 18:45

Lockdown werkt gewoon op 1.1.4 en 2.0 bij mij. geen enkel probleem gehad.

Victorinox 13 05-08-08 18:57

hoe zet je hem dan uit?

ifeunnoob 02-10-08 15:57

LockDown app. HELP....
 
Hallo medeforummers,

Ik heb lockdown geinstalleerd een 2 weken terug op een 2G 16g 2.0.2, en kan nu niet meer bij mijn sms!!! Geprobeerd om lockdown opnieuw te installeren waarna er een bericht komt dat als je lockdown zou upgraden je dan eerst alle lockdowns van de app's eerst moet deselecteren voordat je upgrade, doe je dit niet dan zou je volgens de software schrijver nooit meer toegang hebben tot de destbetreffende app (bij mij dus sms), aangezien ik hier erg van baal en niet kan begrijpen dat iemand de sofware op deze wijze schrijft wat mijns inziens gewoon maandagochtend programmeren is! Iemand op dit forum die deze problemen ok heeft? en wat zou ik hier aan kunnen doen? sms functie kan ik gewoonweg niet missen. Zijn hier toch oplossingen voor, maybe terug naar 1.1.4? Ik hoor graag van jullie.

iMario 02-10-08 18:01

Updaten in iTunes naar Firmware 2.1.
Daarna QuickPwn 2.1 gebruiken om te Unlocken, Jailbreaken enz..

Download QuickPwn 2.1 hier.

Succes.

ifeunnoob 02-10-08 19:03

Dank je!

Ik zal het gaan proberen maar zoals mijn forumnaam al zegt.........
Er is geen andere manier denk je? Anyway ik ben allang blij dat het te verhelpen is!!

Mvrgr,

JJ

xGack 27-11-08 20:12

Wachtwoord op je apps zetten met Lockdown
 
IEmand ervaring met Lockdown?
Ik zou graag een slotje steken op enkele apps maar heb gehoord dat deze app heel onbetrouwbaar is en je iPhone om zepe kan helpen.

Mvg, Gilles

macfreaker 27-11-08 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xGack (Bericht 223891)
IEmand ervaring met Lockdown?
Ik zou graag een slotje steken op enkele apps maar heb gehoord dat deze app heel onbetrouwbaar is en je iPhone om zepe kan helpen.
Mvg, Gilles

Heb deze eens getest maar was niet echt onder de indruk. Werkt wel goed maar is nogal omslachtig. Je moest telkens opnieuw je paswoord invullen na gebruik van de app. Maar het werkt en zal zeker niet je iphone om zeep helpen. :D

OOOH 28-11-08 13:38

Na een paar updates doet lockdown het naar behoren. Je hoeft de wachtwoorden maar één keer in te stellen, werkt heel gemakkelijk en heeft bij mij nog nooit voor een crash gezorgd. Echt goed te gebruiken nu.

dannyzreac 20-01-09 15:53

Inderdaad, elke keer als ik mijn sms open, moet ik een wachtwoord intypen, en het gaat enorm snel! Geen lag of iets.. Bovendien hoef je maar 1 keer een app. te locken en hij blijft gelockt en hoef je niet elke keer als je de app opent, weer opnieuw te locken via Lockdown! Vroeger vond ik deze app niks, nu is het precies wat ik vanaf mijn 1e generatie iphone zocht! Hij is bijna perfect! alleen als ik een smsje krijgt en ik druk op beantwoorden, opent hij smsapp zonder het wachtwoord..

rollerman 01-02-09 03:47

Lockdown: wachtwoord op apps zetten
 
Goeiedag iedereen,

Ik heb een vraag, is het mogenlijk om een wachtwoord te zetten dat alleen ik mijn smsjes kan lezen?

ButcherJF 01-02-09 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rollerman (Bericht 251309)
Goeiedag iedereen,

Ik heb een vraag, is het mogenlijk om een wachtwoord te zetten dat alleen ik mijn smsjes kan lezen?

Ik kan je de zoekfunctie van dit forum aanraden, veel vragen zijn al eens eerder gesteld ;)
Zoeken naar: wachtwoord sms levert het eea aan mogelijkheden, maar daarvoor is wel een jailbreak nodig.
Wil je alleen de smsjes niet zichtbaar op je lockscreen, dan is het aanzetten van de beveiligingscode van je iPhone voldoende.

Chrisl 11-02-09 11:10

Je kan ook mAdvLock gebruiken, daarmee kan je al je apps beveiligen...

the_nilsinho 08-08-09 23:00

lockdown
 
hallo


is het normaal dat ik met lockdown men fotos niet kan locken?
alvast bedankt

Nils

ikkeg 09-08-09 00:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the_nilsinho (Bericht 335707)
hallo


is het normaal dat ik met lockdown men fotos niet kan locken?
alvast bedankt

Nils

?? ik gebruik Madvlock en daar kun je alle app en mappen mee op slot zetten, mail,sms, noem maar op

iRicardo 09-08-09 18:32

FYI, je moet kijken bij "Photos", he. Niet foto's.

mrgabi 17-08-09 23:18

met lockdown kun je wel locken maar soms werkt het niet helemaal.
Even Lockdown opnieuw erop zetten wil wel helpen.
Niet dat het help hoor want de gemiddelde iphone gebruiker komt er gewoon nog omheen.

Je kan bijvoorbeeld als je je foto's lockt nog wel komen via de camera app.
En als je je smsjes lockt ga je naar je contacten en klik je op een contact en dan op bericht. Dan zit je er ook weer in zonder pw. Voor mails geldt het zelfde als je contactpersoon een mail adres heeft.

Eigelijk alleen handig als je je iphone aan een vriend geeft die even wil kijken en die de omwegen niet kent

ikkeg 17-08-09 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrgabi (Bericht 339577)
met lockdown kun je wel locken maar soms werkt het niet helemaal.
Even Lockdown opnieuw erop zetten wil wel helpen.
Niet dat het help hoor want de gemiddelde iphone gebruiker komt er gewoon nog omheen.

Je kan bijvoorbeeld als je je foto's lockt nog wel komen via de camera app.
En als je je smsjes lockt ga je naar je contacten en klik je op een contact en dan op bericht. Dan zit je er ook weer in zonder pw. Voor mails geldt het zelfde als je contactpersoon een mail adres heeft.

Eigelijk alleen handig als je je iphone aan een vriend geeft die even wil kijken en die de omwegen niet kent

zoals reeds gemeld :" Madvlock " werkt prima.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.