[Cydia] Volume Boost (3.x) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) cmoooon mensen oe zit da met die volumeboost tduurt weer veel te lang!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
cmoooon mensen oe zit da met die volumeboost tduurt weer veel te lang!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
volume boost??? anyone??? waarom duurt het zo lang!? ben al meer dan een maand zonder... en het is een marteling! please people help me out here!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
best cool dat volume boost
|
|
||||
|
||||
Als ik die plist bestanden wil openen komt er een heleboel onleesbare text te staan is hier een oplossing voor ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
werkt niet
werkt niet,
wat kan ik daar aan doen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb net volume booster 4 zien staan en ik verneem dat die voor iOS 4.0 is
|
|
|||
|
|||
Ik heb de 4.0 versie geïnstalleerd, je hoort het alleen via oortjes beter..
|
|
||||
|
||||
Volume booster werkt niet bij mij (iPhone 4 met IOS 4.0.1). Inmiddels heb ik VolumeMax EMEA gevonden en deze werkt uitstekend! Geluid is via de speaker niet flink hoorbaar harder, maar zeker wel via de headphone!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan volumemax niet vinden, in welke source staat die?? |
|
|||
|
|||
H7V - Cydia Source
geen dank , het werkt werkelijk tip: download ook music controls, zodat je muziek op de achtergrond kan laten afspelen als je een andere app opent |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
cydia, extra sound, firmware 2.2.1, ifoneguide, volume boost |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Headphone volume boost 4.2.1 | bjkmemo | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-03-11 22:09 |
Volume boost | bjkmemo | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-10-10 23:39 |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
iPhone: Performance boost iPhone 2G, 3G, 3GS | Destiny | Jailbreak | 4 | 18-09-09 22:18 |
sound boost voor 1.1.4 | batalhador | Jailbreak apps en thema's | 15 | 20-08-08 17:52 |
|
|