iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   problemen met app instaleren via cydia en installer (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/29578-problemen-app-instaleren-via-cydia-installer.html)

chrisje1986 02-02-09 14:59

problemen met app instaleren via cydia en installer
 
hallo,

ik heb vandaag voor het eerst me iphone gejailbreakt,
nu heb ik daar quickpwn 2.2.5.2 voor gebruikt.
ik zit alleen met een paar vragen omdat dit voor mij allemaal nieuw is.
ik wil graag een app instaleren via installer die mijn iconen verandert.
als ik dan in installer op install druk dan gaat hij taks en download hij het bestand. mijn vraag is EN DAN er gebeurt niks meer. wat moet ik dan doen.

alvast bedankt voor de info

gr chris

periko 10-02-09 14:16

goeie vraag
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chrisje1986 (Bericht 251849)
hallo,

ik heb vandaag voor het eerst me iphone gejailbreakt,
nu heb ik daar quickpwn 2.2.5.2 voor gebruikt.
ik zit alleen met een paar vragen omdat dit voor mij allemaal nieuw is.
ik wil graag een app instaleren via installer die mijn iconen verandert.
als ik dan in installer op install druk dan gaat hij taks en download hij het bestand. mijn vraag is EN DAN er gebeurt niks meer. wat moet ik dan doen.

alvast bedankt voor de info

gr chris

ik zit met het zelfde :(

Tijn1 10-02-09 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chrisje1986 (Bericht 251849)
hallo,

ik heb vandaag voor het eerst me iphone gejailbreakt,
nu heb ik daar quickpwn 2.2.5.2 voor gebruikt.
ik zit alleen met een paar vragen omdat dit voor mij allemaal nieuw is.
ik wil graag een app instaleren via installer die mijn iconen verandert.
als ik dan in installer op install druk dan gaat hij taks en download hij het bestand. mijn vraag is EN DAN er gebeurt niks meer. wat moet ik dan doen.

alvast bedankt voor de info

gr chris

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door periko (Bericht 255221)
ik zit met het zelfde :(

Je moet ook winterboard installeren dat is een los programma waar je weer je de gedownloaden themes/iconen terug kan vinden, dan is het een kwestie van aanvinken in winterboard en daarna home en je zal zien dat er dingen zijn verandert, zo niet doe dan even een reboot!

succes

dimiboy 26-02-09 22:29

probleem met gedownloade programma's
 
Ik heb via Cydia de applicatie Blue dialer en Carbon Fiber Keyboard gedownload, wanneer ik deze in winterboard aanvink verandert er niks, als ik daarentegen een andere download dan werkt het meteen en verandert , heb het al een paar keer geherinstalleerd, wat zou dit kunnen zijn?

greetz

Faircatch 26-02-09 23:19

Dit had ik ook tot ik vandaag achter het volgende kwam.

Als je een thema hebt maar daar bijvoorbeeld een andere achtergrond voor wil dan moet je de optie 'USER BACKGROUND' of 'USER LOCKSCREEN' boven het bewuste thema plaatsen. Zo ook met dialers.

Winterboard overruled op 1 of andere manier alles onder de bewuste optie...

Maar misschien slaat het helemaal nergens op wat ik zeg, maar het werkt wel bij mij...


Succes!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:19.