Cydia Cached Failure en Host Unreachable discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb sinds kort het probleem als ik Cydia opstart hij bij het laden ( reloading) eerst een Cached Failure aangeeft en dan Host ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Cydia Cached Failure en Host Unreachable
Hallo
Ik heb sinds kort het probleem als ik Cydia opstart hij bij het laden ( reloading) eerst een Cached Failure aangeeft en dan Host Unreachable aangeeft. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Mijn SB crasht ook af en toe en gaat in recovery mode. Dat probleme heb ik af en toe als ik op per ongeluk twee icoontjes druk en als ik mijn Ipod afsluit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit kreeg ik ook bij de iPhone van mijn neef. Volgens mij heeft dit met de repo te maken.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik krijg deze error ook... wat te doen? :S
Edit: nu kan ik ook al niet meer deftig downloaden, na een tijdje krijg ik ook host unreachable... Wat moet ik doen? :S Laatst gewijzigd door freekydude; 05-01-10 om 00:32. |
|
|||
|
|||
Ik heb momenteel ook
http://apt.modmyi.com Host Unreachable Dit bij het downloaden van een winterboard thema 'Matte Nano' Wat te doen? |
|
||||
|
||||
Ik heb het zelfde probleem....zijn er al oplossingen?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cache Failure Cydia | lbroek1 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-01-11 14:41 |
cached failure | kev1ek1lla | Jailbreak apps en thema's | 7 | 02-08-10 22:25 |
Cydia: Host unreachable - cache falure | vivianv | Jailbreak apps en thema's | 0 | 23-09-09 15:53 |
Cydia Cache Failure | Deikesu | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-03-09 22:24 |
|
|