iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   biteSMS vs irealSMS (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/30054-bitesms-vs-irealsms.html)

knaapjen 11-02-09 00:18

biteSMS vs irealSMS
 
Vroeger was biteSMS altijd gratis, echter sinds de nieuwe versie 3.0 moet je ervoor betalen. Daarom lijkt het me nuttig in dit topic uitéén te zetten wat de verschillen zijn met een andere sms applicatie die ook geld kost: irealSMS

Qua prijs wint biteSMS (4,95 euro) het van irealSMS wat 7,99 euro kost.

Wat zijn de verschillen tussen beide en welke sms-applicatie biedt volgens jullie het meeste waar voor zijn geld?
Met welke van de 2 heb je goede ervaringen?

peterjk 11-02-09 07:47

ik weet wel dat als je bij tmobile buiten de bundel sms't dat je 0,25ct per berichtje betaald, en bij bitesms betaal je 0,06ct per berichtje en dan heb je ook meteen een abb van 12 maanden erbij dus dan hoef je de (4,95 euro) niet te betalen! irealsms weet ik niet heb hem er weer afgegooit omdat ik bitesms iets handiger vond omdat je kan switchen tussen profiders :D

Reverb 11-02-09 11:41

Goed topic!

iRealSMS:
Voordelen
- Kan op de achtergrond lopen, zodat het lekker snel opent;
- Sms in te delen in mappen;
- Soepele schakeling naar landscape.

Nadelen:
- Alleen beschikbaar in het Engels;
- Duurder ivm BiteSMS.

Bitesms:
Voordelen
- Goedkoper ivm iRealSMS;
- Volledig in het Nederlands;
- Kunt sms-credits kopen bij BiteSMS.

Nadelen:
- Schakeling naar landscape gaat niet echt snel;
- Lange opstarttijd van de app( gem. 3/4 sec.).

Mijn voorkeur zou uitgaan naar iRealSMS, omdat deze lekker snel opstart en ik niet elke keer die ergernis heb dat BiteSMS zo langzaam opstart.

joppe 11-02-09 15:27

Ik ga voor BiteSMS. Ik heb ook al een licentie aangekocht enzo

Scooter 14-02-09 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joppe (Bericht 255675)
Ik ga voor BiteSMS. Ik heb ook al een licentie aangekocht enzo

Als je betaald via de bank met paypal duurt dat lang eer je licentie krijgt?

LL_Pachito 14-02-09 19:45

Ik ook BiteSMS! Licentie derbij en werkt perfect! en die licentie krijg je gelijk!

ceasaro 15-02-09 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LL_Pachito (Bericht 256839)
Ik ook BiteSMS! Licentie derbij en werkt perfect! en die licentie krijg je gelijk!

gaat het laden van de smsjes (dus eigenlijk het openen van het programma) sneller bij de nieuwe versie????

Reverb 15-02-09 21:49

dat zou ik ook wel graag willen weten.

Flydt 16-02-09 12:08

Bite SMS gebruik ik. Werkt top, geeft ook smileys weer.

Geen irealsms of whatsoever nodig!

mrmvw 18-02-09 11:59

Ik heb nu bitesms en het bevalt me wel! Als je via bitesms gaat sturen, vanaf welk nummer lijkt het dan te komen?

Bomans 18-02-09 12:02

Je eigen nummer.

East 18-02-09 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 258101)
Je eigen nummer.

niet altijd... in nederland wel..

Ik sms wellis naar China, dan krijgen ze daar een ander nummer te zie...

mrmvw 18-02-09 23:21

Oké, das fijn! Ik denk dat ik maar even credits ga kopen dan.

EatBeaver 03-03-09 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flydt (Bericht 257275)
Bite SMS gebruik ik. Werkt top, geeft ook smileys weer.

Geen irealsms of whatsoever nodig!

Ik gebruik ook BiteSms. Werkt prima, alleen krijg ik die smileys niet in beeld.. :confused: iemand een idee hoe dat komt?

mrmvw 03-03-09 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EatBeaver (Bericht 262763)
Ik gebruik ook BiteSms. Werkt prima, alleen krijg ik die smileys niet in beeld.. :confused: iemand een idee hoe dat komt?

Heb je die optie wel aanstaan? Dat kan tegenwoordig! En je moet wel de goeie tekentjes gebruiken! :P bijv..

EatBeaver 04-03-09 00:25

ik heb die optie gewoon aanstaan... Heb al meerdere tekentjes geprobeerd, maar geen smiley te zien! Kan het liggen aan mijn FW 2.1?? Heb ook al een reboot gedaan... :s snap er niks van...!

hummel 04-03-09 02:29

2.2 heeft smileys ja

MisterM24 21-03-09 16:28

bitesms ook geschikt voor de 2G iphone ?
mijn normale sms functie de knop " stuur" werkt niet meer , dode zoen ofzo.( midden van scherm )
als ik nu bitesms instaleer kan ik dan net als irealsms het scherm 90 graden draaien zodat de stuur knop rechtsbovenin komt te staan zodat ik toch kan antwoorden op sms jes ? zou handig zijn en dat voor de 5 euro ofzo iets

thx

mrmvw 21-03-09 17:28

Hij zou gewoon moeten werken op firmware 2.2! Dus ik zou zeggen downloaden maar! Hij is de 1e maand gratis!

LeNick 21-03-09 17:38

Dit is wel handig, zo kan ik een Relax abo afsluiten ipv I-150. Bij BiteSMS betaal je €6,- voor 105 SMSjes. Iemand enig idee hoe duur iRealSMS is?

Reden dat ik liever Relax koop is omdat ik dan niet €70,- hoeft te betalen voor een toestel, en omdat je meer belminuten hebt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:57.