//

Weather Elements HD V2( Lockscreen Thema)

Weather Elements HD V2( Lockscreen Thema) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier een bijna volledig Nederlandse versie alleen daytext 2 niet volledig vertaald veel plezier ermee...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 27-05-10, 00:21
birdspace's schermafbeelding
birdspace birdspace is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar birdspace
Standaard

Hier een bijna volledig Nederlandse versie
alleen daytext 2 niet volledig vertaald
veel plezier ermee
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: zip OranjeNL.zip‎ (5,4 KB, 87x gelezen)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 03-06-10, 00:58
A.M. Terlouw A.M. Terlouw is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik heb sinds een dag een Imac en sinds 2 weken een Iphone. Ben dus een grote leek, maar wil toch graag dit programma. Ik heb dit hele forum doorgelezen en geprobeerd, maar ik snap er niets van. Vooral dat gedeelte met openshh en cyberduck niet. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt !! Ik heb inmiddels een jailbreak en cydia, openshh en winterboard geinstalleerd.
  #323  
Oud 03-06-10, 09:58
Merlin's schermafbeelding
Merlin Merlin is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 161
Standaard

ik vind dit erg mooi maar ik zou het graag in combinatie met lock info willen gebruiken voor mijn agenda. is dit mogelijk, mag ook eventueel met een andere app dan lock info?
  #324  
Oud 03-06-10, 11:46
birdspace's schermafbeelding
birdspace birdspace is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar birdspace
Standaard

Bevalt je iMac?
het is handiger om diskaid op de mac te installeren (dit gaat gewoon via het kabeltje van de iphone). Je hoeft hier geen wachtwoorden enzo allemaal in te toetsen.

wat te doen:

1. Download weather elements V3, en oranjeNL.zip uit mijn eerdere post.
2. Verwijder uit de weather elements map het bestand wallpaper.js en vervang deze met het wallpaper.js bestand uit oranjeNL.zip (dit is in het nederlands). Ook moet het configurme.js bestand aangepast worden (plaats code ed.) dit staat al helemaal uitgelegd in voorgaande posts
3. Open diskaid, selecteer root
en press 'go ahead'. Ga
vervolgens naar: var/stash/themes en stop daar weather elements map in.
4. Ga naar winterboard, plaats voor de zekerheid weather elements v3 bovenaan in de lijst en vink aan
5. Respring of reboot en je bent klaar

PS: diskaid kost iets van 10 euro ofzo, maar dat is het zeker waard . Gelukkig hebben ze ook een 14 dagen durende trial van het programma, voor jou zeker lang genoeg om weather elements op je iphone te kunnen zetten


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door A.M. Terlouw Bekijk bericht
Ik heb sinds een dag een Imac en sinds 2 weken een Iphone. Ben dus een grote leek, maar wil toch graag dit programma. Ik heb dit hele forum doorgelezen en geprobeerd, maar ik snap er niets van. Vooral dat gedeelte met openshh en cyberduck niet. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt !! Ik heb inmiddels een jailbreak en cydia, openshh en winterboard geinstalleerd.

Laatst gewijzigd door birdspace; 03-06-10 om 11:56.
  #325  
Oud 03-06-10, 21:02
A.M. Terlouw A.M. Terlouw is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 7
Standaard

De imac bevalt goed, al is het wel opnieuw leren lopen. Maar het ziet er allemaal prachtig uit. Nog bedankt voor de hulp. Ik heb nog wel een probleem. Als ik Discaid geopend heb, dan zie ik geen root staan. Kun je mij vertellen waar ik die kan vinden? Alvast bedankt!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door birdspace Bekijk bericht
Bevalt je iMac?
het is handiger om diskaid op de mac te installeren (dit gaat gewoon via het kabeltje van de iphone). Je hoeft hier geen wachtwoorden enzo allemaal in te toetsen.

wat te doen:

1. Download weather elements V3, en oranjeNL.zip uit mijn eerdere post.
2. Verwijder uit de weather elements map het bestand wallpaper.js en vervang deze met het wallpaper.js bestand uit oranjeNL.zip (dit is in het nederlands). Ook moet het configurme.js bestand aangepast worden (plaats code ed.) dit staat al helemaal uitgelegd in voorgaande posts
3. Open diskaid, selecteer root
en press 'go ahead'. Ga
vervolgens naar: var/stash/themes en stop daar weather elements map in.
4. Ga naar winterboard, plaats voor de zekerheid weather elements v3 bovenaan in de lijst en vink aan
5. Respring of reboot en je bent klaar

PS: diskaid kost iets van 10 euro ofzo, maar dat is het zeker waard . Gelukkig hebben ze ook een 14 dagen durende trial van het programma, voor jou zeker lang genoeg om weather elements op je iphone te kunnen zetten
  #326  
Oud 04-06-10, 01:27
birdspace's schermafbeelding
birdspace birdspace is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar birdspace
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door A.M. Terlouw Bekijk bericht
De imac bevalt goed, al is het wel opnieuw leren lopen. Maar het ziet er allemaal prachtig uit. Nog bedankt voor de hulp. Ik heb nog wel een probleem. Als ik Discaid geopend heb, dan zie ik geen root staan. Kun je mij vertellen waar ik die kan vinden? Alvast bedankt!!
Hmm
nieuwe versie, veel verandering zeg. Ik blijf nog maar even hangen bij versie 3 :/
Hier kan ik de root directory tenminste wel vinden.
Indien de root-knop grijs uitgelijnd is zodat ie niet aanklikbaar is,
download dan afc2add uit cydia op de iphone

Laatst gewijzigd door birdspace; 04-06-10 om 01:32.
  #327  
Oud 04-06-10, 06:55
A.M. Terlouw A.M. Terlouw is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 7
Standaard

Hoi, ik heb inmiddels een versie 3 gevonden. Het is een rar bestand, en bij het uitpakken krijg ik een tekstbestand. Heb je enig idee hoe ik die kan uitpakken of weet je een site waar ik die 3 versie gemakkelijk kan downloaden? Ik ben al een tijdje bezig, maar vind nog niets. Alvast bedankt.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door birdspace Bekijk bericht
Hmm
nieuwe versie, veel verandering zeg. Ik blijf nog maar even hangen bij versie 3 :/
Hier kan ik de root directory tenminste wel vinden.
Indien de root-knop grijs uitgelijnd is zodat ie niet aanklikbaar is,
download dan afc2add uit cydia op de iphone
  #328  
Oud 04-06-10, 14:55
A.M. Terlouw A.M. Terlouw is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 7
Standaard

Inmiddels werkt alles. Gelukkig!!!

Laatst gewijzigd door A.M. Terlouw; 04-06-10 om 15:42.
  #329  
Oud 11-08-10, 15:57
Merlin's schermafbeelding
Merlin Merlin is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 161
Standaard

heeft iemand dit thema al uitgetest onder ios 4?
  #330  
Oud 13-08-10, 15:30
rtvisser rtvisser is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merlin Bekijk bericht
heeft iemand dit thema al uitgetest onder ios 4?
Ja en bij mij crashed hij..
  #331  
Oud 23-08-10, 18:44
wpvtje wpvtje is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

kan iemand mij ajb helpen ik kom er niet uit:
met standaard configureme.js doet ie het(lijkt iig zo) zodra ik alles delete en de regels van de code invoer icm met code voor amsterdam krijg ik alleen een zwart scherm.
oh ja (zie lockscreen) is er een makkelijke manier om de slider te veranderen, dit lijkt nergens op, zelfde geld voor de tijd lijkt ook nergens naar....

mijn dank is groot
  #332  
Oud 23-08-10, 18:48
wpvtje wpvtje is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

lockscreen vergeten bijdeze
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0035[1].jpg‎ (28,6 KB, 78x gelezen)
  #333  
Oud 23-08-10, 20:05
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wpvtje Bekijk bericht
lockscreen vergeten bijdeze
Als je me verteld welk widget dit is, kan ik wel ff kijken
  #334  
Oud 23-08-10, 20:26
wpvtje wpvtje is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Hoezo welke widget? Is standaard slider en klok, ps heb iPhone 4 ios 4.01 deze lockscreen crash bij mij. Weet hier iemand hier een oplossing voor
  #335  
Oud 23-08-10, 20:31
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wpvtje Bekijk bericht
Hoezo welke widget? Is standaard slider en klok, ps heb iPhone 4 ios 4.01 deze lockscreen crash bij mij. Weet hier iemand hier een oplossing voor
Sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen
  #336  
Oud 04-09-10, 14:37
ApC_IcE ApC_IcE is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

super mooi lockscreen..

heb het geinstalleerd (iphonebrowser werkt eindelijk stabiel op win 7 64bits)
Fantastisch werk.
Super simpel alles in te stellen etc.

thanx !!!
  #337  
Oud 04-09-10, 20:45
suusje2410 suusje2410 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Nabij Eindhoven
Berichten: 21
Standaard

Hallo,

Ook ik heb dit thema geinstalleerd en met de helft van het succes wat ik nodig heb! Een paar vragen dus...

1. Iedere keer als ik mijn iphone lock krijg ik dat draaiende wieltje onderin het scherm en dan na een tijdje dus 'tap to instalize'. Na wat klooien krijg ik dan inderdaad 't weer te zien. Is dat noodzakelijk? Dat je iedere keer moet wachten want dan schiet het natuurlijk niet echt op. En de helft van de tijd blijft het wieltje maar draaien en heb ik alleen maar zwarte wolken boven in mijn scherm
2. Mijn tijdsbalk en slider zijn nog origineel en dus niet vanuit het Thema...
Dus ik zie de onderste lettertjes moeilijk van het thema en dus enkel het stuk middenin waar je normaal een wallpaper in kunt stellen!

Ik hoop dat iemand me kan helpen! Dankjullie
  #338  
Oud 13-09-10, 13:00
jeijt jeijt is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suusje2410 Bekijk bericht
Hallo,

Ook ik heb dit thema geinstalleerd en met de helft van het succes wat ik nodig heb! Een paar vragen dus...

1. Iedere keer als ik mijn iphone lock krijg ik dat draaiende wieltje onderin het scherm en dan na een tijdje dus 'tap to instalize'. Na wat klooien krijg ik dan inderdaad 't weer te zien. Is dat noodzakelijk? Dat je iedere keer moet wachten want dan schiet het natuurlijk niet echt op. En de helft van de tijd blijft het wieltje maar draaien en heb ik alleen maar zwarte wolken boven in mijn scherm
2. Mijn tijdsbalk en slider zijn nog origineel en dus niet vanuit het Thema...
Dus ik zie de onderste lettertjes moeilijk van het thema en dus enkel het stuk middenin waar je normaal een wallpaper in kunt stellen!

Ik hoop dat iemand me kan helpen! Dankjullie
Ik heb wat betreft punt 1 denk ik bijna het zelfde. Als het scherm wel actief is maar nog steeds gelocked krijg ik een draaiend wiel onder de slider. Maar ik kan de slider wel gewoon gebruiken; ik krijg tot nu roe ook de melding "tap to initialize" niet. Verder wel donkere wolken boven in mijn scherm. Dit veranderd wanneer er gebeld wordt dan geen draaien wiel en wel een kleuuijk beeld.

Het tweede punt heb ik niet.

Tot nu toe is de iPhone 3 maal in een ssort safemode gekomen na het beantwoorden van een telefoontje.
  #339  
Oud 13-09-10, 14:44
sonrise sonrise is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeijt Bekijk bericht
Ik heb wat betreft punt 1 denk ik bijna het zelfde. Als het scherm wel actief is maar nog steeds gelocked krijg ik een draaiend wiel onder de slider. Maar ik kan de slider wel gewoon gebruiken; ik krijg tot nu roe ook de melding "tap to initialize" niet. Verder wel donkere wolken boven in mijn scherm. Dit veranderd wanneer er gebeld wordt dan geen draaien wiel en wel een kleuuijk beeld.

Het tweede punt heb ik niet.

Tot nu toe is de iPhone 3 maal in een ssort safemode gekomen na het beantwoorden van een telefoontje.
Ik heb 't zelfde probleem! Heb 'm in winterboard gezet en krijg alleen donker wolken te zien en slidebar natuurlijk. iPhone ook meteen gecrashed...nou vraag ik me ook af of de weather theme wel gedraaid kan worden op iOS 4???
  #340  
Oud 13-09-10, 21:44
jeijt jeijt is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonrise Bekijk bericht
Ik heb 't zelfde probleem! Heb 'm in winterboard gezet en krijg alleen donker wolken te zien en slidebar natuurlijk. iPhone ook meteen gecrashed...nou vraag ik me ook af of de weather theme wel gedraaid kan worden op iOS 4???
Na eerst het thema te deselecteren in Winterboard, te respringen, de bestanden weg te halen, te rebooten, de bestanden weer op de iPhone zetten en weer te rebooten en daarna weer in Winterboard te selecteren en te respringen werkt het geheel. Initieel heeft het wel ongeveer 30 minuten geduurd voordat de afbeeldingen zichtbaar werden.

Nu nog 1 probleem. Mijn iPhone 3GS met IOS 4.01 schiet erg onregelmatig maar wel veelvuldig in een safemode. Weet iemand hier de oplossing voor?
Reageren

Labels
elements, lockscreen, mnidhk, vraag, weather, weer, widget, winterboard



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nieuw thema en lockscreen Pinraiser Jailbreak apps en thema's 8 30-07-11 11:50
Vraagteken bij Weather Elements julian1994 Jailbreak apps en thema's 0 24-04-11 10:36
weather in lockscreen xcansx Jailbreak apps en thema's 25 21-01-10 16:55
katra's weather lockscreen veranderen Hisense Jailbreak apps en thema's 50 25-11-09 20:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:51.