iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Makeitmine (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/30520-makeitmine.html)

rschilders 21-02-09 16:56

Makeitmine
 
Hallo Forummers,

Ik heb op mijn gejailbreakte Iphone 3G MakeitMine geinstalleerd. Ik heb een simlockvrije telefoon met een Vodafone sim erin. Om op de balk de naam voda.. aan te passen heb ik dit programma geinstalleerd, maar als ik de naam wil veranderen in vodafone ipv voda.. dan werkt het dus niet, want ik blijf gewoon voda.. zien. Als ik voor de gein KPN invoer verandert de carriernaam wel in KPN. Is vodafone een te lange naam om in MIM te gebruiken? :confused:

iMario 21-02-09 17:21

vodafone moet wel werken, Vodafone weer niet.

rschilders 21-02-09 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 259274)
vodafone moet wel werken, Vodafone weer niet.

Bedankt. Inderdaad, door de hoofdletter deed ie het niet. Een kleine letter v doet wonderen. Opgelost!:)

KadirK 21-02-09 17:25

Hey,

Probeer is SpringBoard, ik heb het kunnen veranderen via SpringBoard.
Het is ook heel makkelijk, installeren, Instellingen , SpringBoard , Fake Carrier.
Bij Fake Carrier type je wat je wilt.

Heel simpel =)


GR Kadir

rschilders 21-02-09 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KadirK (Bericht 259276)
Hey,

Probeer is SpringBoard, ik heb het kunnen veranderen via SpringBoard.
Het is ook heel makkelijk, installeren, Instellingen , SpringBoard , Fake Carrier.
Bij Fake Carrier type je wat je wilt.

Heel simpel =)


GR Kadir

Bedankt Kadir, daar zat ik ook al naar te kijken als alternatief, maar het is al opgelost.:)

Gilliam 21-02-09 18:07

Of als je wil kan je ook Carrierlogo's proberen, dan heb je het Vodafone logotje. :)

agi33 28-12-09 01:56

Ik heb een vraagje ik heb ook MIM gedownload alleen waar normaal die tijd opstaat staat nu mijn eigen naam hoe kan ik weer de tijd zien..? boven aan zeg maar midden in.?

azamc 28-12-09 02:27

Maak de tekstveld leeg en druk op de Banner button. Hiermee zorg je ervoor dat de tijd weer zichtbaar wordt en dat de door jouw gebruikte banner wordt gereset naar tijdsweergave.
Succes.

Berwin 05-01-10 16:17

fake carrier is veel makkelijker om te gebruiken, en dan kun je ook de tijd die bovenin staat veradneren in tekst...

kuotje 05-01-10 18:00

kan met MiM ook. en snap niet wat er moeilijk is aan MiM ? ?? ?
dan ben je wel heel erg van het padje af ... :P

sjalih 05-01-10 18:04

Makeitmine is het makkelijkst joh!

Tommydiamond 09-02-10 14:15

Voorheen had ik een JB maar die heb ik onlangs verwijderd. Alles werkt weer normaal alleen de instellingen van MIM staan er nog, als carrierlogo staat er mijn naam maar ook waar de tijd hoort te staan staat nu mijn naam. Iemand een idee hoe dit weg te krijgen?

Alvast bedankt!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:57.