iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   SMS Theme voor OS 3.0 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/30553-sms-theme-voor-os-3-0-a.html)

SFDD 22-02-09 18:02

SMS Theme voor OS 3.0
 
Ben nu al ruim een jaar zeer content met mijn iPhone 8g uit de Verenigde Staten..
Alleen begint mij het SMS scherm lichtelijk te irriteren. Ik ben niet heel bekend met de installer maar zoek iets om mijn uiterlijk van de smsjes te veranderen.
Heb SMSD geprobeerd maar die werkt niet op mijn software (1.1.4?).

Zou iemand mij kunnen helpen?

DouweM 22-02-09 18:34

Waarom update je niet naar 2.2(.1)? Daar zijn meerdere, goedwerkende SMS-oplossingen voor.

SFDD 22-02-09 18:47

Ben daar niet echt handig mee, via installer zelf?

DouweM 22-02-09 18:49

Updaten/upgraden van iPhone Firmware 1.1.4 naar 2.2.1 gaat gewoon via iTunes.

SFDD 22-02-09 18:52

Geloof niet als die 'illegaal' uit Amerika is, of wel?

Geen snellere mogelijkheid nu via de installer?
Na een tijdje aan*****n met de installer heb ik van de 'ronde' tekstvakjes vierkante van gemaakt. Vraag mij niet hoe..

DouweM 22-02-09 18:54

Illegaal, hoe bedoel je?

SFDD 22-02-09 18:55

Hoorde altijd dat je de iPhone niet moest updaten via iTunes als de telefoon uit Amerika kwam. Heb deze toen der tijd ook laten unlocken via een andere 'bedrijfje'

DouweM 22-02-09 18:59

Okay... Ik weet niet precies hoe dat zit, maar heb hier meerdere mensen zien rondlopen met een first-gen iPhone uit de US met 2.2.x... Maar daar weet ik verder niets over ;-)
Maar je kunt er van uit gaan dat op Cydia, de 'opvolger' van Installer voor 2.x-firmware, genoeg SMS-apps staan, maar daar heb jij nu niks aan...

King1987 22-02-09 21:19

1 Bijlage(n)
Beste SFDD,

Jij moet je iPhone gewoon updaten en jailbreaken/unlocken met quickpwn 2.2.5 :) Geen probleem.

Daarna is er uit cydia genoeg leuke sms thema's te halen die je met winterboard activeerd :D

Voorbeeld (zie bijlage). Dat is mijn achtergrond bij de sms en dan zitten er andere kleuren sms ballonen bij :D

Shorty007 23-06-09 15:03

sms ballonnetjes vervangen op 3.0
 
hoi,
Ik had altijd eigen sms ballonnetjes gezet op me iphone, via SSH.
Dit deed ik voorheen volgens mij altijd via Stash/Applications/MobileSMS, en daar stonden ze dan gewoon in. Maar nu met 3.0 staan ze daar niet (ik zie ze iig niet staan). Zijn ze naar een andere locatie verplaatst dat iemand weet?????

Nikooos 23-06-09 15:06

 Verplaatst naar: iPhone Wallpapers Skins Thema's

Timmeh_ 23-06-09 15:11

Die zijn inderdaad verplaatst:

System/Library/PrivateFrameworks/ChatKit.framework

En voor in WinterBoard:
Folders/ChatKit.framework

Shorty007 23-06-09 15:14

hmmm waar staat dan Folders/ChatKit.framework?
niet in MobileSMS toch? bij mij niet iig :p

Timmeh_ 23-06-09 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 307893)
hmmm waar staat dan Folders/ChatKit.framework?
niet in MobileSMS toch? bij mij niet iig :p

Ik heb m'n vorige bericht aangepast ;)

patje26 23-06-09 20:36

Kleur smsballonnen
 
Hallo,

ik probeer de kleuren van de ballonnen in de sms-conversaties te wijzigen maar ik krijg het niet voor mekaar. Ik heb via Cydia versch. programma gedownload namelijk:

Ruler SMS Red-Yellow
Ruler SMS Purple-Grey
Ruler SMS Blue-Green
AppleSMSiGianlu24(voor de achtergrondkleur)

Als ik via Winterboard een van deze apps kies dan werkt het niet. De kleur van de ballonnen blijft gewoon groen en wit.

Wat doe ik fout??

Alvast Bedankt

Nikooos 23-06-09 21:52

 Verplaatst naar: iPhone Wallpapers Skins Thema's

Timmeh_ 23-06-09 22:31

Het pad is in 3.0 gewijzigd. De ballonnen die jij hebt gedownload zijn waarschijnlijk gemaakt op 2.x.

EDIT
// Discussies samengevoegd.


TheIndo 26-06-09 22:16

Als je dit verwijderd verdwijnen dan die irritante pop-ups? Wanneer ik mijn telefoon op lock heb staan en mijn telefoon ergens op tafel licht heb ik liever niet dat iedereen mijn sms kan lezen!

Timmeh_ 27-06-09 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheIndo (Bericht 311924)
Als je dit verwijderd verdwijnen dan die irritante pop-ups? Wanneer ik mijn telefoon op lock heb staan en mijn telefoon ergens op tafel licht heb ik liever niet dat iedereen mijn sms kan lezen!

Nee, dit is het pad om de ballon in de sms-app aan te passen (de tekst-ballonnetjes)

Scooter 03-07-09 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 259627)
Beste SFDD,

Jij moet je iPhone gewoon updaten en jailbreaken/unlocken met quickpwn 2.2.5 :) Geen probleem.

Daarna is er uit cydia genoeg leuke sms thema's te halen die je met winterboard activeerd :D

Voorbeeld (zie bijlage). Dat is mijn achtergrond bij de sms en dan zitten er andere kleuren sms ballonen bij :D

zit met een probleempje heb dit thema ook geinstalleerd maar hij doet het niet meer :(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:14.