iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Clippy versus hClipboard (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/30696-clippy-versus-hclipboard.html)

jpke 25-02-09 23:25

Clippy versus hClipboard
 
Heey,
Wie gebruikt wat?.
Heeft iemand al beiden apps getest? Gelieve dan je comentaar te geven. Wat is nu het beste?
:rolleyes:

iScorpio 25-02-09 23:35

Ik heb beiden geprobeerd en heb tot nu toe nog steeds hClipBoard in gebruik :)

iMario 25-02-09 23:40

Ik 'had' Clippy in gebruik, maar na een update werd ie onbruikbaar. Scrollen in de App Store ging niet meer (door een nieuwe Stack optie van Clippy) en het bleek ook dat er voor betaald moest worden... (Al was dat niet %100 duidelijk). Clippy was erg goed, beter dan hClipBoard (vind ik). Het was gewoon makkelijk selecteren, en vervolgens kopieren en plakken.
hClipbBoard is te veel gedoe, en niet het Copy & Paste wat ik zoek.

Nu gebruik ik dus geen van beiden.

jpke 25-02-09 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 260666)
Ik 'had' Clippy in gebruik, maar na een update werd ie onbruikbaar. Scrollen in de App Store ging niet meer (door een nieuwe Stack optie van Clippy) en het bleek ook dat er voor betaald moest worden... (Al was dat niet %100 duidelijk). Clippy was erg goed, beter dan hClipBoard (vind ik). Het was gewoon makkelijk selecteren, en vervolgens kopieren en plakken.
hClipbBoard is te veel gedoe, en niet het Copy & Paste wat ik zoek.

Nu gebruik ik dus geen van beiden.

Dus als ik het goed heb kan ik beter met clippy blijven werken?
Ik las op het forum dat er problemen waren met clippy na de update, hierdoor had ik hem niet geupdate. Dus bij mij werkt clippy nog 100% goed, enkel kan ik nu niet die search methode gebruiken.

iMario 25-02-09 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jpke (Bericht 260668)
Dus als ik het goed heb kan ik beter met clippy blijven werken?
Ik las op het forum dat er problemen waren met clippy na de update, hierdoor had ik hem niet geupdate. Dus bij mij werkt clippy nog 100% goed, enkel kan ik nu niet die search methode gebruiken.

Kun je die versie misschien posten?
Je kan in Cydia > Clippy > File Content kijken waar alle bestanden staan.

jpke 26-02-09 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 260671)
Kun je die versie misschien posten?
Je kan in Cydia > Clippy > File Content kijken waar alle bestanden staan.

Ik zit nu op men iPhone dus zal ik het morgen posten. Ik draai nu v0.94

iMario 26-02-09 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jpke (Bericht 260674)
Ik zit nu op men iPhone dus zal ik het morgen posten. Ik draai nu v0.94

Thanks.
10tekens

X-Tince 26-02-09 00:21

Ik heb ze ook allebei gebruikt. Maar vond clippy erg onhandig. HClipboard daarentegen werkt perfect. Ik adverteer vaak op veilingsites met dezelfde tekst en dan is het opslaan van teksten in hclipboard erg handig. En ook tekst selecteren gaat super easy. Ik zal zeggen probeer het eens uit. Is toch gratis.

BadSide 26-02-09 00:29

Ik gebruik Clippy. Vind ik veel fijner werken. Het selecteren is veel logischer, en het is tenminste geen apart toetsenbord (heb ook al 5 row keyboard in gebruik).

jpke 26-02-09 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 260677)
Thanks.
10tekens

Edit: clippy werkt plots niet meer. :/ Als ik op paste klik komt er een tekst dat de beta periode is afgelopen. :/

klankman 16-05-09 04:59

clippy
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 260666)
Ik 'had' Clippy in gebruik, maar na een update werd ie onbruikbaar. Scrollen in de App Store ging niet meer (door een nieuwe Stack optie van Clippy) en het bleek ook dat er voor betaald moest worden... (Al was dat niet %100 duidelijk). Clippy was erg goed, beter dan hClipBoard (vind ik). Het was gewoon makkelijk selecteren, en vervolgens kopieren en plakken.
hClipbBoard is te veel gedoe, en niet het Copy & Paste wat ik zoek.

Nu gebruik ik dus geen van beiden.

er is een SBSettings-toggle om clippy aan en uit te zetten

libia 16-05-09 15:24

ik gebruik clippy, maar ik zet hem wel steeds via SBSettings uit, omdat het scrollen inderdaad niet altijd lekker gaat!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:07.