//

Sms programma ?

Sms programma ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik zag al een paar keer op de site een vraag naar een vergelijking van alle sms programma"s voor de iphone. Wel bijdeze laat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-02-09, 18:05
Iphone_belgium Iphone_belgium is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 178
Lightbulb Sms programma ?

Hey,

Ik zag al een paar keer op de site een vraag naar een vergelijking van alle sms programma"s voor de iphone.

Wel bijdeze laat ik starten:

Bitesms gebruik ik zelf en ben er zeer tevreden over.enkel nu nog goedkoper kunnen smsen en bv zelf kunnen instellen om bv te sturen via een VOIP provider zou gewoon het programma afmaken.

Wat betreft de plannen van de volgende update zie hun site, hier sta ik wel bedenkelijk tegenover gezien ik denk dat de batterij sneller leeg zal lopen.

Op de naar de volgende bespreking
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SMS index programma voor PC mirp iPhone algemeen 0 10-10-10 15:31
Sms berichten beschermen door wachtwoord/programma/pin? yoyonet iPhone algemeen 2 05-09-10 11:30
Goed SMS programma WafBlaf iPhone Apps 1 29-08-10 19:50
programma om sms van andere te kijken zonder dat die gene het weet Mr.Erie Archief 11 16-08-09 15:48
sms filter programma cydia? ash969 Jailbreak apps en thema's 4 14-08-08 15:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.