[WB] Muziek & Video icon voor Iphone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Had gisteren een kleine mod gemaakt voor winterboard dus dacht zal hem even delen op het forum. Het is een plugin voor Winterboard die je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[WB] Muziek & Video icon voor Iphone
Had gisteren een kleine mod gemaakt voor winterboard dus dacht zal hem even delen op het forum. Het is een plugin voor Winterboard die je iPhone een muziek & video icoon geeft in het dock onderaan, standaard heeft de iPhone een iPod icon in het dock onderaan.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik dit mijn iphone? Is het ook in cydia te installeren?
bedankt alvast |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bijgevoegde bestand downloaden en uitpakken. Die map die je dan krijgt via SSH in var/stash/Themes.xxxxxx zetten.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
leuk idee maar SMS en telefoon zijn weg?
is er een manier om video+ipod en telefoon en sms te behouden? |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
BiteSMS icon voor Five Icon Dock | Syl84 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-02-10 14:48 |
Muziek & Video, worden iPod. | Alex-511 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-11-09 16:03 |
Five Icon dock & SBSetting werken niet. | forum.bericht | Jailbreak apps en thema's | 3 | 24-10-09 20:27 |
|
|