iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Problemen SBSettings (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/30892-problemen-sbsettings.html)

Neper 02-03-09 17:10

Problemen SBSettings
 
Ik kan sinds vandaag bij SBSettings applicaties niet meer in en uit het dock halen, en ook niks meer verbergen of juist te voorschijn halen.. Optie toggles werkt nog wel. Heb SBSettings ook al opnieuw geinstalleerd, iPhone opnieuw opgestart..

Heeft iemand nog goede raad?

iMario 02-03-09 17:15

''Fix Blanks'' al eens geprobeerd?
Staat rechtsbovenin bij de lijst van je apps, die je in het SBSettings Dock kunt zetten.

Neper 02-03-09 17:18

ja, ook al..
geen reactie :S

Edit
Ik ben er achter; SBSettings was bij zowel Installer als Cydia geinstalleerd, en had hem bij Installer verwijderd aangezien dit me nogal dubble.
Na nieuwe installatie bij Installer, geen problemen meer.

Scooter 12-07-09 15:22

SBSettings/bossbrefs
 
Had vanmiddag ff een probleemke met mijn achtergrond en had voor gemak eens herstellen van gedaan van iphone maar toen ik alles weer goed zette merkte ik dat het uitzetten van Edge niet optimaal werkte met SBsettings dan maar ff bosprefs gedownload en daar edge eens uitgezet en dan deed hij het wel ! Zou er een foutje kunnen zitten bij Sbsettings?

spysical 12-07-09 16:22

Zou kunnen ja. Het is nou eenmaal door een mens gemaakt...

Scooter 12-07-09 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spysical (Bericht 322876)
Zou kunnen ja. Het is nou eenmaal door een mens gemaakt...

Ja gelukkig maar dat we mensen zijn en geen robots

Sander.torfs 20-07-09 19:55

Verschillende toggles die wel degelijk aan staan verschijnen niet in SBsettings, al gelezen dat dit door een conflict kan komen tussen bestaande apps en SBS maar had er geen geïnstalleerd, juist geupdate naar 3.0
Iemand een ideetje?

Pdeb1993 20-07-09 21:54

Processes downloaden
 
hoi.

Kan iemand mij vertellen hoe je processes kan installeren in cydia?

Als ik het namelijk in tik dan vind ik het niet.

Mvg.

King1987 20-07-09 21:57

Je bedoelt toch die toevoeging voor SBsettings? Die staat er dacht ik standaard in. (kijk even onder more en bij de Toggle's.

Zit hij er niet in--> even SBsettings intypen, dan zie je alles verschijnen voor sbsettings.

Pdeb1993 20-07-09 21:59

Moet ik dan alle sbsettings downloaden?

King1987 20-07-09 21:59

Nee, de meeste zitten er standaard in.

Pdeb1993 20-07-09 22:05

Dus gewoon?

cydia >> selections >> sbsettings addons .. en daar moet het staan? ik heb het er namelijk niet staan.

Hoe nu?

Mvg,

King1987 20-07-09 22:08

Heb je SBsettings gedownload?

Zoja, deze openen, daar op More drukken, daar kom je in het menu tercht. Dan moet je op Toggle's of more Toggle's drukken (weet even niet meer hoe het heet) en daar kan je ze aan en uit zetten. Daar zie je de meeste al staan. Daarna even afsluiten, misschien dat je even je iPhone opnieuw moet opstarten, en voila, je ziet je toggle's staan als je SBsettings opent.

Mocht je SBsettings nog niet hebben, gewoon even downloaden :)

Pdeb1993 20-07-09 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 327242)
Heb je SBsettings gedownload?

Zoja, deze openen, daar op More drukken, daar kom je in het menu tercht. Dan moet je op Toggle's of more Toggle's drukken (weet even niet meer hoe het heet) en daar kan je ze aan en uit zetten. Daar zie je de meeste al staan. Daarna even afsluiten, misschien dat je even je iPhone opnieuw moet opstarten, en voila, je ziet je toggle's staan als je SBsettings opent.

Mocht je SBsettings nog niet hebben, gewoon even downloaden :)

Die SBsettings Komt die gewoon als een app er bij te staan? Sorry nog niet veel verstand van, wel mooi dat je me helpt.

mvg.

King1987 20-07-09 22:13

Met je vinger bovenaan je scherm van links naar recht vegen. ;)

Tip
gebruik ook eens de zoekfunctie :D


Pdeb1993 20-07-09 22:17

Uh oke tx.

Maar waar kan ik dan zien wat er draait en wat er niet draait?

mvg.

King1987 20-07-09 22:18

Zie mijn opmerking over de toggle's en Proceses hierboven nog eens ;) Beetje zelfstudie maakt het wel zo leuk ;)

Pdeb1993 20-07-09 22:29

Gedaan maar helaas snap ik het niet echt?

Timmeh_ 21-07-09 08:56

2 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pdeb1993 (Bericht 327264)
Gedaan maar helaas snap ik het niet echt?

Heel veel is er niet aan te snappen hoor ;)
Je klikt op "Processes" en je krijgt een overzicht te zien welke apps allemaal draaien met de mogelijkheid deze af te sluiten.

Timmeh_ 21-07-09 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sander.torfs (Bericht 327135)
Verschillende toggles die wel degelijk aan staan verschijnen niet in SBsettings, al gelezen dat dit door een conflict kan komen tussen bestaande apps en SBS maar had er geen geïnstalleerd, juist geupdate naar 3.0
Iemand een ideetje?

Nogmaals controleren of je de toggle's wel hebt aangezet. Anderts even rebooten ;)

EDIT
// Discussies samengevoegd



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:45.