iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Verschillen Cycorder <-> Video Recorder 3G? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/31015-verschillen-cycorder-video-recorder-3g.html)

knaapjen 04-03-09 19:53

Verschillen Cycorder <-> Video Recorder 3G?
 
kan iemand mij op dit forum de verschillen uitleggen tussen beide applicaties?

ik werk zelf met cycorder voordeel hiervan is dat die gratis is.
Video recorder 3G is een betalende app geloof ik?

zit er een verschil tussen beiden in opname kwaliteit en grootte van de bestanden?

Patjuh 04-03-09 21:50

Ik heb zelf vandaag VideoRecorder3G erop gezet, werkt prima.

Philro 10-03-09 15:58

Kan iemand mij vertellen hoe ik de bestanden die ik gefilmd heb met Video Recorder 3G op mijn computer kan bekijken? ( geen Mac!)

Patjuh 10-03-09 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Philro (Bericht 264972)
Kan iemand mij vertellen hoe ik de bestanden die ik gefilmd heb met Video Recorder 3G op mijn computer kan bekijken? ( geen Mac!)

Die kan je doormailen naar je e-mail adres via dat programma.

Philro 10-03-09 17:53

Dat snap ik, maar het gaat me om ze daarna te kunnen bekijken op mijn desktop. Quick time player en Windows media player kunnen het daarna niet inlezen/afdraaien! geven beiden en " Fout- 2048: H" melding!

Patjuh 10-03-09 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Philro (Bericht 265009)
Dat snap ik, maar het gaat me om ze daarna te kunnen bekijken op mijn desktop. Quick time player en Windows media player kunnen het daarna niet inlezen/afdraaien! geven beiden en " Fout- 2048: H" melding!

Dan kan je proberen om hem via je iPhone op youtube te zetten en hem dan vervolgens met KeepVid: Download and save any video from Youtube, Dailymotion, Metacafe, iFilm and more! te downloaden op je pc vanaf youtube.

Excellence 10-03-09 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Philro (Bericht 265009)
Dat snap ik, maar het gaat me om ze daarna te kunnen bekijken op mijn desktop. Quick time player en Windows media player kunnen het daarna niet inlezen/afdraaien! geven beiden en " Fout- 2048: H" melding!

Je moet volgens mij een mp4 codec downloaden. Dat kan alleen door dit programmatje te downloaden: Free Download mp4 Player 4.0 - Find codec and play mp4 video on your PC.

Philro 10-03-09 18:52

Klopt het dat dit pas werkt als je het gekocht hebt, want ook in de "trial" versie Free Download mp4 Player 4.0 - Find codec and play mp4 video on your PC. krijg ik het niet werkend!

ButcherJF 10-03-09 19:00

Misschien dat deze het doet? Gratis...

Philro 10-03-09 19:12

Met dank voor de tip echter is niet gratis, wordt dmv 3 x een sms ( € 1,50 per keer) berekent!..

Kragon 12-03-09 10:14

Het gaat razendsnel off-topic hier.

ButcherJF 12-03-09 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Philro (Bericht 265038)
Met dank voor de tip echter is niet gratis, wordt dmv 3 x een sms ( € 1,50 per keer) berekent!..

Je hebt gelijk, ik zie nu ook dat ik de verkeerde gelinkt heb. Die lijkt er verdacht veel op, maar hier vind je de gratis versie (echt!).
Heb overigens die andere link maar even aangepast.

EDIT

Off-topic
Citaat:

Het gaat razendsnel off-topic hier.
Hmmm, jij hebt ook gelijk





Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:14.