iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iNav: radicaal nieuwe interface voor je iPhone [Cydia] (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/31273-inav-radicaal-nieuwe-interface-voor-iphone-cydia.html)

Semmm 18-03-09 08:45

Nee wordt hier Niet traag van. Het zijn eigenlijk gewoon 9 bladzijde. Waar overal 1 icoon op staat alleen categories laden duurt even maar dat valt ook nog wel mee

BruceSV 18-03-09 10:41

ik vind t best een vet thema mis alleen de cal. op het sb

Jchan 18-03-09 16:21

Hele mooie theme, ik las alleen dat het erg veel memory at door categories. Hopelijk wordt het nog gefixt. Ik ga het iig uitproberen nadat ik m'n iPhone restored heb. Was toch toe aan een update.

Tieme 18-03-09 20:55

hey mensen,
ik had 2 vraagjes misschien dat jullie hier antwoord op kunnen geven.

1. iNav oHm white version
bij het thema staat op de lockscreen een slot met private erop.
weet iemand hoe ik hier aan kan komen? wil hem namelijk gebruiken als icoontje.(ik ben niet echt bepaald goed met plaatjes in paint shop pro en dergelijke programma's anders had ik het zelf ook willen proberen.)
2. iNav oHm Black version
weet iemand welke font en lettergrootte hier is gebruikt ?
ik heb namelijk geen games op mijn iphone staan en wil inplaats van games System hebben staan. en het icoontje word een gesloten slotje. (zie vraag 1)

alvast hardstikke bedankt.

Semmm 18-03-09 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tieme (Bericht 267879)
hey mensen,
ik had 2 vraagjes misschien dat jullie hier antwoord op kunnen geven.

1. iNav oHm white version
bij het thema staat op de lockscreen een slot met private erop.
weet iemand hoe ik hier aan kan komen? wil hem namelijk gebruiken als icoontje.(ik ben niet echt bepaald goed met plaatjes in paint shop pro en dergelijke programma's anders had ik het zelf ook willen proberen.)
2. iNav oHm Black version
weet iemand welke font en lettergrootte hier is gebruikt ?
ik heb namelijk geen games op mijn iphone staan en wil inplaats van games System hebben staan. en het icoontje word een gesloten slotje. (zie vraag 1)

alvast hardstikke bedankt.

Je kan het icoontje gernoemen naar System.png als je dan in categories een map system maakt dan zie je dat icoontje

Tieme 18-03-09 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Semmm (Bericht 267909)
Je kan het icoontje gernoemen naar System.png als je dan in categories een map system maakt dan zie je dat icoontje

hey semmm.
ik heb gekeken maar is helaas niet gewoon een icoontje is een complete lockscreen.png
dus zoek eigenlijk dat icoontje.
maar tot op heden nog niet gevonden.

diana-hair 18-03-09 22:02

Ik heb een beta gebruikt maar het was echt hellemaal niks... Weet iemand wanneer de echte uit komt?

Semmm 18-03-09 22:04

oja ik zie het, je zou wel het icoontje met het slot kunnen nemen uit het zwarte thema

ik ben vandaag bezig geweest met het iMontimedia thema, ik heb de sidebar aangepast zodat ie ook echt werkt door middel van springjumps! ik heb het onderverdeeld in categorieen, Media, 2xAccesoires en Downloads. als je op media klikt komen de apps camera, fotos en youtube, bij accesoires notepad calculator klok settings mail en calender en bij downloads cydia, itunes appstore
straks pics of morgen :)

Tieme 19-03-09 23:16

2 Bijlage(n)
hey semmm,
ik ben al ook bezig met thema.
die black demone versie (als ik goed gespeld heb) beetje naar mijn kleuren vormen enzo ;)
zie hieronder wallpaper,
ben nog niet uit welke kleur ik neem.
text moet ik ook nog doen.

Tieme 20-03-09 20:27

1 Bijlage(n)
Hey mensen..
wat vinden jullie van mijn gemodded thema.
ben er nog mee bezig..

Raimond 20-03-09 21:08

Hoe iNav te installeren?
 
Kan iemand mij uitleggen hoe iNav te installeren?

King1987 20-03-09 21:10

Als je het download zit er zelfs een Read Me bestand bij. Daar heb je ons echt niet voor nodig ;)



https://forum.iculture.nl/images/icons/icon2.gif Tevens topic's samengevoegd.

Raimond 20-03-09 21:16

Klopt, ik vind alleen desbetreffende mappen niet.

Tieme 20-03-09 21:57

welke mappen zoek je dan?

Semmm 20-03-09 23:52

Het montimedia thema, k heb m een beetje aangepast en de sidebar werkt nu dus echt als je er op klikt ga je erheen :)

Ik moet alleen nog icoontjes maken/zoeken


http://i41.tinypic.com/2s1vz9s.png

Tieme 20-03-09 23:56

Ziet er goed uit.
mooi gemaakt. wat vind je van mijn thema tot nu toe"?
ga hem weer helemaal omgooien :P

Semmm 20-03-09 23:58

leuk alleen een beetje druk ik zou de klok datum en weer een beetje het zelfde thema geven, is nu allemaal totaal anders, ik zou de klok digitaal doen :)

Tieme 21-03-09 00:00

ja heb het weer nu ook gedaan..
ben er alleen niet tevreden mee beetje kidsie vind ik persoonlijk wat ik gemaakt heb om het weer en klok..
dus denk dat ik nu weer en calendar boven in doe en digitale klok onderin ofzo..

Semmm 21-03-09 00:52

ik heb nu dat de namen zwart worden als ze zijn geselecteerd, alleen nog grote iconen dan is ie af :)

Tieme 21-03-09 00:57

1 Bijlage(n)
ik ben bezig met mijn thema beetje omgooien..
hier al een klein voorproefje..
moet nog heel veel aan gebeuren.
ik gooi catogories er ook uit ga werken met springjumps.
en zag dat de update van winterboard ook wallpapers per pagina kan instellen zeg maar.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:56.