iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iNav: radicaal nieuwe interface voor je iPhone [Cydia] (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/31273-inav-radicaal-nieuwe-interface-voor-iphone-cydia.html)

bako 23-03-09 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Semmm (Bericht 268992)
Het montimedia thema, k heb m een beetje aangepast en de sidebar werkt nu dus echt als je er op klikt ga je erheen :)

Ik moet alleen nog icoontjes maken/zoeken


heej als je icoontjes wild ik kan je best helpen
zou je jouw thema misschien willen sturen?? :):confused::confused::confused:

Semmm 23-03-09 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bako (Bericht 270116)
heej als je icoontjes wild ik kan je best helpen
zou je jouw thema misschien willen sturen?? :):confused::confused::confused:

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service :)

Hier zitten de sprinjumps nog niet bij, is ook heel moeilijk om uit te leggen ik zou het straks of morgen even proberen :)

Semmm 23-03-09 23:49

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
iNavSEMMM met springjumps (Ik heb icoontjes etc niet gemaakt alleen het thema een beetje aangepast.)

1. Download eerst het five column springboard in cydia.
2. Download daarna Springjumps in cydia.
3. Kopieer alle .app mapjes in het Springjumps foldertje naar "Private/var/stash/Applications"
4. Als je nu je iPhone restart zie je 16 Springjumps, 4 naar pagina 1 4 naar pagina 2 4 naar pagina 3 en 4 naar pagina 4, 4 daarvan hebben een naam, zet die met media op het eerste springboard op de eerste rij. Zet het icoontje accesoires op het 2e springboard in de 2e rij, zet het icoontje overige op het 3e springboard in de 3e rij en he ticoontje Download op het 4e springboard in de 4e rij. Zet nu de andere springjumps met nr 1 op elke springboard de 1e rij. Elke met nr2 op de 2e rij. Elke met nr 3 op de 3e rij en elke met nr 4 op de 4e rij.

Als het goed is werkt de sidebar nu maar zijn de springjump icoontjes nog zichtbaar.
Je moet zeker weten dat je alles goed hebt neergezet voor je de volgende stap doet anders kan je alles opnieuw doen.

Downlaod nu dit blanke icoontje MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
vervang de icoontjes van de volgende mappen door het blanke icoontje:
shortcut_0.app
shortcut_1.app
shortcut_2.app
shortcut_3.app
shortcut01_0.app
shortcut01_1.app
shortcut01_2.app
shortcut01_3.app
shortcut02_0.app
shortcut02_1.app
shortcut02_2.app
shortcut02_3.app

Als je alles goed hebt gedaan moet het nu werken :)

PS: Als je de icoontjes doorzichtig hebt gemaakt is het heel lastig om nog icoontjes op andere bladzijdes te zetten door verschuivingen van de iconen. Probeer daarom voordat je de icoontjes doorzichtig maakt de juiste indeling te maken zodat je achteraf geen problemen krijgt :)

Succes!

Brian_NL 24-03-09 08:10

Heb 2 dagen iNav erop gehad, opzicht ziet het er goed uit.
Maar ik vind wel dat de charme van de iPhone eraf gaat.
Dus heb het er weer afgehaald.

diana-hair 24-03-09 11:15

Heb ik gedaan maar snapte er niet veel van wat er in het engels staat. Kan maar een klein beetje engels...

Thnx tieme Ik zal wachten op je uitleg :D

iMario 24-03-09 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door diana-hair (Bericht 270274)
Heb ik gedaan maar snapte er niet veel van wat er in het engels staat. Kan maar een klein beetje engels...

Thnx tieme Ik zal wachten op je uitleg :D

Je kan iNav ook in Cydia installeren, via ModMyi. (Die source staat er bij iedereen standaard in).

Tijn1 24-03-09 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 270276)
Je kan iNav ook in Cydia installeren, via ModMyi. (Die source staat er bij iedereen standaard in).

volgens mij is het niet het probleem van installeren maar de handleiding in het engels hoe je verder moet en wat je daarna allemaal moet doen!

iMario 24-03-09 11:37

iNav topic(s) samengevoegd.

diana-hair 24-03-09 11:44

Het is idd de handleiding dat instaleren lukt me wel maar hoe het verder moet doen.... Want al mijn icoontjes staan dan door elkaar enzo....

Felry 24-03-09 18:03

Tutorial hoe je het moet installeren!


iMario 24-03-09 18:08

iNav video handleiding voor de installatie:
YouTube - How To Install iNav For Iphone Tutorial

Tieme 24-03-09 18:17

@diana-hair: heb je aan de youtube video gonoeg? of moet je er ook een uitleg bij hebben?

diana-hair 25-03-09 18:50

Then set the blank webclips so they look like the image below, with 10 webclips and then the application icon (around EACH of the 8 items). Also set 3 blank icons in the dock and the settings icon in the bottom right of the dock.

Dit gedeelte snap ik niet tot zo ver ben ik gekomen.... die tekst engels snap ik niet

holbewoner 25-03-09 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door diana-hair (Bericht 270959)
Then set the blank webclips so they look like the image below, with 10 webclips and then the application icon (around EACH of the 8 items). Also set 3 blank icons in the dock and the settings icon in the bottom right of the dock.

Er staat dat je de doorzicht webclips moet ordenen zoals op de foto (eerst 8 webclips dan je icoontje van inav en dan nog twee webclips) en in je dock drie webclips en in de rechterhoek je instellingen icoontje

diana-hair 25-03-09 20:21

thnx kga proberen eruit te komen...... Hoop dat het lukt vind iNav er leuke theme

hummm kom er niet echt uit ik krijg die kruisjes niet die je in dat filmpje ziet :s geen idee hoe je dit moet doen

holbewoner 25-03-09 21:30

@diana-hair
door je icoontje ingedrukt te houden tot ze beginnen te "wiebelen"

diana-hair 25-03-09 23:08

Ik krijg dan geen kruisjes ik weet niet wat ik fout doe maar bij het stukkje then set the blank...... kom ik echt niet verder kan iemand me helpen hierbij? Kheb ook dat stukje gelezen in het nederlands maar ik krijg het niet zoals die afbeelding die er bij zit:(

ik ben nu eindelijk zo ver maar hgoe krijg je in vredesnaam die icoontjes in het midden zoals op hetfilmpje bij mij staan ze nu linksboven in :(

Modbreak:
Will jij de edit knop gaan gebruiken? Dank!


Lucien1966 26-03-09 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door diana-hair (Bericht 271070)
Ik krijg dan geen kruisjes ik weet niet wat ik fout doe maar bij het stukkje then set the blank...... kom ik echt niet verder kan iemand me helpen hierbij? Kheb ook dat stukje gelezen in het nederlands maar ik krijg het niet zoals die afbeelding die er bij zit:(

ik ben nu eindelijk zo ver maar hgoe krijg je in vredesnaam die icoontjes in het midden zoals op hetfilmpje bij mij staan ze nu linksboven in :(

Modbreak:
Will jij de edit knop gaan gebruiken? Dank!


de blanke icoontjes zo ordenen, dat het filmpje in het midden komt

Tieme 26-03-09 19:39

Oke mensen hierbij meld ik even dat er over ongeveer een half uurtje een volledige nederlandse hoe te installeren opkomt. dus wacht nog even met vragen als het niet lukt.

diana-hair 26-03-09 20:11

https://forum.iculture.nl/f22/i...av-themas.html

Deze doet het niet meer....

Waaar kom je uitleg nu te staan dan??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:41.