iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Rock Your iPhone, tweede App Store-alternatief gaat live [jailbreak] (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/31442-rock-your-iphone-tweede-app-store-alternatief-gaat-live-jailbreak.html)

crytex 27-10-09 20:24

Kzou liever rock willen gebruiken inplaats van cydia, kheb rock staan, maar cydia geeft nog meer repo's aan dan rock echt strange. Rock vindt ik echt top!

Timmeh_ 27-10-09 20:26

Rock is niet veel sneller dan Cydia, daarvoor kan je Icy gebruiken. Het voordeel van Rock is dat hij bijhoudt wat je hebt geïnstalleerd, dus mocht je een keer restoren en weer opnieuw jailbreaken kan Rock alles weer terug installeren (hier heb ik zelf nog geen ervaring mee..). Ook vind ik het fijn naar een mooie interface te kijken, Rock heeft een mooiere dan Cydia, maar is weer niet te vergelijken met Icy.

Een groot nadeel is echter, naar mijn ervaring, dat Rock en Cydia niet goed samenwerken. Ik zou dus één van de twee gebruiken, niet allebei :)

iMario 27-10-09 20:31

Gewoon Cydia gebruiken, heb je ook de Cydia Store bij. Rock en Icy raad ik je niet aan.

Bomans 28-10-09 08:53

Ik werk met cydia en rock en heb werkelijk nog nooit problemen gehad. Ben er uitermate tevreden over.
Ik kan het dus wél aanraden.

Shake3000 28-10-09 09:23

Rock past onder andere mobilesubstrate aan. Alleen al hierom vertrouw ik het voor geen cent.

mvveelen 28-10-09 09:31

Als Rock dan al niet (veel) sneller is dan Cydia, wat is dan de toegevoegde waarde van Roch t.o.v. Cydia ? Gewoon nieuwsgierig hoor, want ik gebruik alleen Cydia en stoor me ook wel aan dat laden en herladen van van alles en nog wat. Hoewel het een stuk sneller is met de 3GS t.o.v. de 3G.

pclahsen 28-10-09 10:13

Rock:

1. veeeeel sneller bij opstarten/verversen etc.
2. mogelijkheid tot automatisch backuppen geinstalleerde apps, en dan niet via aparte app, maar in 'settings'. Na een restore inloggen via Rock en deze zet alles terug.
3. iets drukkere maar mooiere interface.
4. een echte, en snelle, helpdesk via email!
5. desktopapplicatie voor PC, met syncen etc.

Kortom, probeer het eerst eens en oordeel dan zelf.

Bomans 28-10-09 10:17

https://forum.iculture.nl/images/icons/icon2.gif Topics samengevoegd

mvveelen 28-10-09 10:19

Klinkt wel goed. Ik vroeg het meer ook omdat ik las dat het niet of nauwelijks sneller was dan Cydia, maar jij zegt dus dat ie veeeeel sneller is ;)

pclahsen 28-10-09 10:26

Yes! En dan heb ik nog wel een 3G:D

Trek je maar niets aan van al die Cydia-fanboys, gewoon ff zelf een tijdje proberen. Kan naast cydia draaien, wat je daaruit installeert verschijnt ook in de Rock lijst.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 375790)
Klinkt wel goed. Ik vroeg het meer ook omdat ik las dat het niet of nauwelijks sneller was dan Cydia, maar jij zegt dus dat ie veeeeel sneller is ;)


ALK 03-11-09 20:24

Heb Rock nu geïnstalleerd, maar nu werkt Cydia ineens niet meer. Ben niet echt enthousiast over Rock en wil dat dus nu weer kwijt....Alleen is de vraag hoe?

Wie weet hoe?:confused:

King1987 03-11-09 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ALK (Bericht 378994)
Heb Rock nu geïnstalleerd, maar nu werkt Cydia ineens niet meer. Ben niet echt enthousiast over Rock en wil dat dus nu weer kwijt....Alleen is de vraag hoe?

Wie weet hoe?:confused:

Makkelijkst--> herstellen en dan opnieuw Blackra1n gebruiken :)

ALK 03-11-09 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 378997)
Makkelijkst--> herstellen en dan opnieuw Blackra1n gebruiken :)

Dus opnieuw JB uitvoeren na een herstel met iTunes naar 3.1.2?
mmmmmmmmm....beetje jammer...geen workaround?

kuotje 03-11-09 23:49

denk het niet. of je moet alleen updaten. maar kans op dat dingen blijven steken.

Dems 04-11-09 19:19

Cydia werkt niet meer na install rock
 
Cydia werkt niet meer na install rock.
Is dit normaal?
Hoe dan ook, hoe krijg ik rock verwijderd?

Timmeh_ 04-11-09 20:39

// Discussies samengevoegd.

kuotje 05-11-09 10:37

Rock kan je verwijderen via Cydia.
Er zijn wel wat klachten geweest dat Rock niet goed samenging bij Cydia. maar dat is bij iedereen anders.

ALK 05-11-09 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 379854)
Rock kan je verwijderen via Cydia.
Er zijn wel wat klachten geweest dat Rock niet goed samenging bij Cydia. maar dat is bij iedereen anders.

Zorgde er bij mij voor dat Cydia helemaal niets meer deed. Tip: Rock kan je ook in het programma zelf verwijderen...(klinkt gek, maar werkt wel..)

kuotje 05-11-09 13:30

haha , das wel weird ja:P

AtesYurek 06-11-09 13:50

Heb rock net geïnstalleerd en ziet er erg netjes uit maar met dat app save worden dan ook je (eerder) geïnstalleerde apps van AppStore en cydia opgeslagen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:20.