iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   3BarLockscreen NL (Clean Script) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/31454-3barlockscreen-nl-clean-script.html)

DouweM 20-05-09 19:21

var WeatherDesc = new Array();
WeatherDesc['Unknown'] = "Onbekend";

WeatherDesc['Fair'] = "Licht";

WeatherDesc['Clear'] = "Helder";
WeatherDesc['Mostly Clear'] = "Grotendeels helder";

WeatherDesc['Cloudy'] = "Bewolkt";
WeatherDesc['Partly Cloudy'] = "Deels bewolkt";
WeatherDesc['Mostly Cloudy'] = "Grotendeels bewolkt";
WeatherDesc['Overcast'] = "Volledig bewolkt";

WeatherDesc['Sunny'] = "Zonnig";
WeatherDesc['Partly Sunny'] = "Deels zonnig";
WeatherDesc['Mostly Sunny'] = "Grotendeels zonnig";

WeatherDesc['Fog'] = "Mist";
WeatherDesc['Light Fog'] = "Lichte mist";

WeatherDesc['Drizzle'] = "Miezerig";
WeatherDesc['Light Drizzle'] = "Licht miezerig";
WeatherDesc['Light Rain'] = "Lichte regen";
WeatherDesc['Rain'] = "Regen";
WeatherDesc['Rain Shower'] = "Regenbui";
WeatherDesc['Light Rain Shower'] = "Lichte regenbui";
WeatherDesc['Showers in the Vicinity'] = "Regenbuiën in de buurt";

Shorty007 20-05-09 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door francebramie (Bericht 287997)
Iemand?

En mijn batterij loopt nog steeds sneller leeg dan normaal, maar het verschilt wel erg veel met eerder.

Dat idee had ik ook daarom had ik m een tijdje eraf gegooit. Mja toch wel erg mooi dus ben er weer mee aan de slag gegaan :d

Shorty007 21-05-09 19:42

Bij mij staat ontgrendel half buiten beeld naar rechts :confused:

DouweM 21-05-09 19:58

In het MAcThemes2.net-topic is bijna alles al behandeld ;-) Om dit te fixen moet je Bundles/com.apple.springboard/en.lproj hernoemen naar nl.lproj

Shorty007 21-05-09 20:05

ah heel erg bedank he, ja ben ook aan t lezen daar maar kon het nog niet vinden :)

Update: ik heb nu alleen de klok nog niet in 24uur mode kunnen krijgen, en de datum staat nu als dag, maand, datum :S wil graag dag, datum, maand hebben eigenlijk

Rood1987 25-05-09 22:24

MultiBarLockscreen
 
1 Bijlage(n)
Goedenavond,

Zojuist met dit aan de slag gegaan :

MacThemes Forum / [Theme] MultiBarLockscreen v1.6.6 + 2.0 Public Beta 3

Alleen kom nu niet verder dan dit (zie bijlage).

Proberen er uit te komen, maar met al dat Engels vind ik het maar link :) Is er iemand die mij kan helpen hier ?

Ik wil graag het volgende weg halen :
- 'ontgrendel'
- grote tijd
- it's mine not yours

-Hoe kan ik het weer van mijn eigen woonplaats er krijgen?
-Hoe kan ik instellen dat ik daar een balkje krijg, die weergeeft als ik een gemiste oproep / sms / mail heb?

Alvast bedankt!

Groeten

iMario 25-05-09 22:45

Topics samengevoegd.

Rood1987 25-05-09 22:49

bedankt, had hem niet gezien, wel gezocht!

OiP 25-05-09 23:07

Wil die grote klok ook weg, hoe doe ik dat? Even via winscp lockclock weghalen ofzo?

edit: al gelukt

Rood1987 25-05-09 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rood1987 (Bericht 289176)
Goedenavond,

Zojuist met dit aan de slag gegaan :

MacThemes Forum / [Theme] MultiBarLockscreen v1.6.6 + 2.0 Public Beta 3

Alleen kom nu niet verder dan dit (zie bijlage).

Proberen er uit te komen, maar met al dat Engels vind ik het maar link :) Is er iemand die mij kan helpen hier ?

Ik wil graag het volgende weg halen :
- 'ontgrendel'
- grote tijd
- it's mine not yours

-Hoe kan ik het weer van mijn eigen woonplaats er krijgen?
-Hoe kan ik instellen dat ik daar een balkje krijg, die weergeeft als ik een gemiste oproep / sms / mail heb?

Alvast bedankt!

Groeten

Uurtje later, bijna alles is gelukt! ;) Excuses voor het ongemak ;)

Alleen ik krijg mijn woonplaats maar niet...wel Den Haag of Amsterdam, of Hoek van Holland, maar niet mijn eigen woonplaats. Komt dit omdat bij Yahoo alleen de 'grotere' steden staan? Moet ik een andere Weathersource dan Yahoo gebruiken?

En verder niet geheel onbelangrijk : welke source moet ik toevoegen om Status Notifer te downloaden in Cydia? Kan hem nu niet vinden......

En wat het weer betreft : ik heb NL code erin gevoegd (die hier stond van DouweM), alleen nu geeft hij het af en toe engels aan, af en toe nederlands..


Alvast bedankt! En DouweM, mooi werk!!

Dannybevers 26-05-09 01:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rood1987 (Bericht 289202)
Uurtje later, bijna alles is gelukt! ;) Excuses voor het ongemak ;)

Alleen ik krijg mijn woonplaats maar niet...wel Den Haag of Amsterdam, of Hoek van Holland, maar niet mijn eigen woonplaats. Komt dit omdat bij Yahoo alleen de 'grotere' steden staan? Moet ik een andere Weathersource dan Yahoo gebruiken?

En verder niet geheel onbelangrijk : welke source moet ik toevoegen om Status Notifer te downloaden in Cydia? Kan hem nu niet vinden......

En wat het weer betreft : ik heb NL code erin gevoegd (die hier stond van DouweM), alleen nu geeft hij het af en toe engels aan, af en toe nederlands..


Alvast bedankt! En DouweM, mooi werk!!

Voor het weer gebruik ik de apple source hiermee kan ik tot de kleinste plaatsen toevoegen. Wanneer je de apple source gebruikt dan kun je via deze url AccuWeather.com Weather: Local Weather Forecasts & International Weather je plaatscode ophalen door:

(plaats), netherland in te voeren bijv.

Oss, netherland

je zult dat in de urlbalk dit zien. AccuWeather.com - Oss, NETHERLANDS - Weather Forecast - Local Weather Forecasts je kopieert EUR|NL|NL007|OSS| en plakt het bij de plaats. Dus tussen de = en de & eigelijk :D

DouweM 26-05-09 07:52

WeatherSource "Yahoo" is echt gericht op Amerika, en heeft daar zowat alle steden en dorpen, maar in de rest van de wereld alleen de grotere steden. Als je als WeatherSource 'Apple' gebruikt, kun je gewoon je woonplaats in human readable text invullen, in mijn geval dus "Hertogenbosch, Netherlands".

StatusNotifier (zonder spatie) kun je vinden in de ModMyI-repo.

De Nederlandse vertaling die ik gepost heb dekt inderdaad niet alle mogelijke WeatherDescriptions. Je kunt deze zelf toevoegen door de regel te kopieeren, en aan te passen.

smeijel 26-05-09 14:43

1 Bijlage(n)
Bijlage 5232
mn slide to unlock balk is helemaal weg :confused:
ik zou m ook graag met tap to unlock willen, kan dat?

DouweM 26-05-09 17:16

Niet alleen je tap to unlock balk is weg, je hele lockscreen is 20px naar beneden verschoven! Kijk maar naar de ruimte tussen de ClockBar en de StatusBar!

smeijel 26-05-09 17:30

3 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweM (Bericht 289332)
Niet alleen je tap to unlock balk is weg, je hele lockscreen is 20px naar beneden verschoven! Kijk maar naar de ruimte tussen de ClockBar en de StatusBar!

verrek nou zie ik het. maar hoe krijg ik dat dan voor mekaar want bij andere lockscreens zit daar helemaal geen ruimte tussen. Kijk maar:
Bijlage 5233
Enig idee?

Edit: nu klopt er helemaal niks meer van. Kijk maar eens naar de volgende screenshots. Mn hele springboard lijkt wel ietsjes naar beneden te staan en de klok van mn lockscreen heeft geen 'achtergrond' meer :S
enig idee?

Bijlage 5234 Bijlage 5235

Rood1987 26-05-09 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweM (Bericht 289224)
WeatherSource "Yahoo" is echt gericht op Amerika, en heeft daar zowat alle steden en dorpen, maar in de rest van de wereld alleen de grotere steden. Als je als WeatherSource 'Apple' gebruikt, kun je gewoon je woonplaats in human readable text invullen, in mijn geval dus "Hertogenbosch, Netherlands".

StatusNotifier (zonder spatie) kun je vinden in de ModMyI-repo.

De Nederlandse vertaling die ik gepost heb dekt inderdaad niet alle mogelijke WeatherDescriptions. Je kunt deze zelf toevoegen door de regel te kopieeren, en aan te passen.

Wat is het adres van de ModMyI repo? Dan kan ik hem toevoegen bij sources in Cydia...

smeijel 26-05-09 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rood1987 (Bericht 289383)
Wat is het adres van de ModMyI repo? Dan kan ik hem toevoegen bij sources in Cydia...

staat als het goed is al standaard tussen je sources anders even toevoegen in cydia via 'more sources'

Rood1987 26-05-09 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smeijel (Bericht 289384)
staat als het goed is al standaard tussen je sources anders even toevoegen in cydia via 'more sources'

Als ik bij Search intyp : StatusNotifier dan vind hij niks...en bij Search More Sources staat ModMyI er niet tussen...

Timmeh_ 26-05-09 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rood1987 (Bericht 289386)
Als ik bij Search intyp : StatusNotifier dan vind hij niks...en bij Search More Sources staat ModMyI er niet tussen...

En als je ModMyI er handmatig inzet? (http:*//apt.modmyi.com*/ zonder de sterretjes)

DouweM 26-05-09 21:27

smeijel;
Dat is echt heel vreemd... Misschien dat ze je daar op MacThemes mee kunnen helpen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39.