iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   3BarLockscreen NL (Clean Script) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/31454-3barlockscreen-nl-clean-script.html)

Undertaxxx 14-03-09 21:35

3BarLockscreen NL (Clean Script)
 
1 Bijlage(n)

Zoals je de afgelopen dagen wel gezien hebt valt deze 3Bar voor het lockscherm erg in de smaak. Nu heeft DouweM van MT heel het javascriptje even herschreven en nu is het ook mogelijk om alles makkelijk aan te passen. Hij heeft er ook het StatusNotifier widget aan toegevoegd, dus alles komt netjes op je lockscherm terecht.

Nu heb ik even alles vertaald naar het Nederlands en enkele kleine aanpassingen gedaan. Ik heb ook de weersvoorspellingen vertaald maar om één of ander vage reden blijven deze nog steeds in het Engels op de Iphone zelf. Verder is alle tekst voor de StatusNotifier widget ook aangepast en ik heb de bar onderaan terug de slide to unlock functie gegeven alsook aangepaste benaming.

Credits: Delnoch & DouweM

iMario 14-03-09 21:38

Veel te overdreven vind ik.. Ik heb het geprobeerd, maar vind het niks.
De dubbele bar bevalt me beter (mede omdat je lockscreen dan erg clean blijft).

Dat ''Start'' en ''Einde'' vind ik ook maar niks. :p

Undertaxxx 14-03-09 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 266393)
Veel te overdreven vind ik.. Ik heb het geprobeerd, maar vind het niks.
De dubbele bar bevalt me beter (mede omdat je lockscreen dan erg clean blijft).

Dat ''Start'' en ''Einde'' vind ik ook maar niks. :p

Leuk dat je weer even je mening geeft :rolleyes:. Wat vindt je dan overdreven, want je kan alles netjes enablen of disablen dus zie niet echt het probleem ;)

iMario 14-03-09 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 266395)
Leuk dat je weer even je mening geeft :rolleyes:. Wat vindt je dan overdreven, want je kan alles netjes enablen of disablen dus zie niet echt het probleem ;)

Je hebt vijf balken bovenaan... Vind ik wat overdreven.

Undertaxxx 14-03-09 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 266398)
Je hebt vijf balken bovenaan... Vind ik wat overdreven.

Die vijf balken zie je uiteraard niet altijd, ze zijn alleen zichtbaar bij een gemiste oproep, sms, email, enz. Meestal zie je dus gewoon de 3bars bovenaan, maar je kan dus alles uit en inschakelen naar hartelust. Zoals ik al gezegd heb is deze voorzien van een erg leuk scriptje waar je alles met true of false kan aan of uischakelen (erg uitgebreid).

iMario 14-03-09 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 266402)
Die vijf balken zie je uiteraard niet altijd, ze zijn alleen zichtbaar bij een gemiste oproep, sms, email, enz. Meestal zie je dus gewoon de 3bars bovenaan, maar je kan dus alles uit en inschakelen naar hartelust. Zoals ik al gezegd heb is deze voorzien van een erg leuk scriptje waar je alles met true of false kan aan of uischakelen (erg uitgebreid).

Aha, zal er nog eens even naar kijken. Misschien een setting ervoor maken, voor in de instellingen.
Maakt het leven ook weer makkelijker. ;)

Scooter 14-03-09 22:26

waar moet ik dit plaatsen met Diskiad?

iMario 14-03-09 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 266412)
waar moet ik dit plaatsen met Diskiad?

/Library/Themes.

Pierce 15-03-09 14:57

is dit ook samen te gebruiken met lockscreen (voor je agenda items)?

Shorty007 15-03-09 15:46

jup, gebruik ik ook erbij...

bababakkus 16-03-09 00:53

Ik heb het bovenstaande bestand in /library/themes geplaatst en aangezet in winterboard maar er veranderd niks bij mij!

Doe ik het nu helemaal fout?

Grt

iMario 16-03-09 02:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bababakkus (Bericht 266778)
Ik heb het bovenstaande bestand in /library/themes geplaatst en aangezet in winterboard maar er veranderd niks bij mij!

Doe ik het nu helemaal fout?

Grt

Misschien zijn de mappen verkeerd? Als je het uitpakt bijvoorbeeld, kan het zo zijn dat je 1 mapje te veel hebt.

DouweM 16-03-09 08:09

Hier DouweM, de creator van dit Lockscreen :-)

Alles is te disablen vanuit het Settings.js-bestand: De WeatherBar, de NotifierBars en de LockBar. Ook de tekst in de LockBar is via dat bestand aan de passen, als wel als de layout (indeling) van de WeatherBar, en eigenlijk alles wat je verder nog aan zou willen passen...

De reden dat de Description in de WeatherBar niet kan worden vertaald is dat deze rechtstreeks van Yahoo/Apple wordt gehaald, die de tekst in het Engels teruggeeft, ik kan dus niet makkelijk instellen dat ik die in het Nederlands wil. De enige manier om dit toch te vertalen is alle mogelijke Engelse Descriptions te verzamelen, en dan met Descriptions['Cloudy'] = "Bewolkt" een vertaling weer te laten geven... Zal ik nog naar kijken ;-)

Ik raad jullie aan naar MacThemes Forum / [Theme] 3BarLockscreen v1.6 te gaan om 'em te downloaden, ik weet namelijk niet zeker welke versie Undertaxxx heeft geupload, op MT is v1.6 nu de nieuwste.

spysical 25-03-09 17:50

is er ook een mogelijkheid om het te combineren met je slider?

DouweM 25-03-09 17:51

Check het topic op MT. Daar staat het uitgelegd.

maxzim 25-03-09 20:43

Heey,
nice lockscreen, maar ik heb hem nou ingesteld en heb nog altijd groot erdoorheen de klok die normaal op je lockscreen staat.
hoe krijg ik die weg?

DouweM 25-03-09 21:00

Check het genoemde topic op MT2

maxzim 25-03-09 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweM (Bericht 270987)
Check het genoemde topic op MT2

Ik had het al gelezen, maar toch bedankt ;)

EDIT: ik heb de nieuwe versie geïnstalleerd die in dat topic staat, maar nu staat er nog gedeeltelijk "ontgrendel" in m'n lockscreen, kan ik dit weghalen?

EDIT: laat maar, is al gelukt ;)

spysical 25-03-09 21:51

@DouweM
Zou je niet hier een NL versie kunnen plaatsen?

DouweM 25-03-09 21:54

Dat kan wel, maar het moet voor jou ook niet al te moeilijk zijn dat zelf te doen?

spysical 25-03-09 22:10

Haha,
Ik kom er denk ik wel uit ;)
Tis gewoon een questie van kijken uitproberen en kijken (ja 2x kijken)

Woldman 07-04-09 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweM (Bericht 266792)
Hier DouweM, de creator van dit Lockscreen :-)

Alles is te disablen vanuit het Settings.js-bestand: De WeatherBar, de NotifierBars en de LockBar. Ook de tekst in de LockBar is via dat bestand aan de passen, als wel als de layout (indeling) van de WeatherBar, en eigenlijk alles wat je verder nog aan zou willen passen...

De reden dat de Description in de WeatherBar niet kan worden vertaald is dat deze rechtstreeks van Yahoo/Apple wordt gehaald, die de tekst in het Engels teruggeeft, ik kan dus niet makkelijk instellen dat ik die in het Nederlands wil. De enige manier om dit toch te vertalen is alle mogelijke Engelse Descriptions te verzamelen, en dan met Descriptions['Cloudy'] = "Bewolkt" een vertaling weer te laten geven... Zal ik nog naar kijken ;-)

Ik raad jullie aan naar MacThemes Forum / [Theme] 3BarLockscreen v1.6 te gaan om 'em te downloaden, ik weet namelijk niet zeker welke versie Undertaxxx heeft geupload, op MT is v1.6 nu de nieuwste.

2 vragen,

Kun je de wallpaper ook veranderen? Ik verander hem dagelijks. Maar dat kun dus niet met deze zover ik weet dan.

En ik zag op MacThemes dat je op je Lockscreen ook RSS hebt staan. Dat krijg ik ook niet voor elkaar. Ik heb Pro RSS als app voor RSS, ik weet niet of ik een speciale App daarvoor nodig heb. Bij Status Notifier heb ik Mail en RSS aangeklikt, en de mail komt wel op het lockscreen maar RSS nieuws niet.

DouweM 07-04-09 23:12

Hoe bedoel je precies veranderen? Je kunt makkelijk een andere Wallpaper.png in de Theme-map zetten.

Op de site van StatusNotifier: statusnotifier - Google Code, kun je zien met welke RSS readers deze samenwerkt.

Woldman 08-04-09 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweM (Bericht 275600)
Hoe bedoel je precies veranderen? Je kunt makkelijk een andere Wallpaper.png in de Theme-map zetten.

Op de site van StatusNotifier: statusnotifier - Google Code, kun je zien met welke RSS readers deze samenwerkt.

De wallpaper is gelukt, dat had ik zelf ook kunnen vinden eigenlijk, erover heengekeken denk. Maar wel bedankt daarvoor :D En ik kijk morgen even naar de RSS Readers. Je hoort van me als het gelukt is. Respect trouwens dat je dat hebt gemaakt.:cool:

spysical 08-04-09 00:35

Ik zat net op MT te kijken maar daar vond ik de juiste oplossing niet.
Het bestand is namelijk niet aanwezig:
Het gaat trouwens over mijn Date en Time die weg moet.
heb al gekeken in Cydia maar daar staat er geen in voor NL.

Pierce 08-04-09 01:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spysical (Bericht 275635)
Ik zat net op MT te kijken maar daar vond ik de juiste oplossing niet.
Het bestand is namelijk niet aanwezig:
Het gaat trouwens over mijn Date en Time die weg moet.
heb al gekeken in Cydia maar daar staat er geen in voor NL.

ik heb dit scriptje er weer afgehaald bij mij, maar mijn probleem is dus dat ik mijn date niet meer terug krijg :P
iemand zelfde probleem gehad?:p

Timmeh_ 10-04-09 12:09

Ben er zeer tevreden mee! :D
Ik krijg alleen geen notificaties te zien.. :confused:
En ja, ik heb StatusNotifier geïnstalleerd ;)

DouweM 10-04-09 12:11

Heb je het enabled staan in Settings.js?

Timmeh_ 10-04-09 12:18

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweM (Bericht 276414)
Heb je het enabled staan in Settings.js?


Dit staat er bij mij:

//STATUSNOTIFIER SETTINGS//

var EnableNotifier = true; //Toggles the use of StatusNotifier

var NotifierUpdateInterval = 3; //Notifier update interval in seconds. 0 is never



Ik wel alles van het weer unabled..

DouweM 10-04-09 12:21

Hmmm... Strange... Ik heb hier een andere versie draaien, dus kan het niet direct testen, maar as far as I know werkt de versie uit Cydia bij iedereen gewoon... Misschien opnieuw downloaden?

Timmeh_ 10-04-09 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweM (Bericht 276419)
Hmmm... Strange... Ik heb hier een andere versie draaien, dus kan het niet direct testen, maar as far as I know werkt de versie uit Cydia bij iedereen gewoon... Misschien opnieuw downloaden?

Ik probeer nog wel wat..
In ieder geval bedankt voor het snelle reageren ;)

francebramie 19-05-09 20:20

3 bar lockscreen en batterij snel leeg
 
Ik heb sinds kort 3bar lockscreen op mijn iphone staan. In een thema.
Daarna is mijn batterij erg snel leeg als ik hem in slaapstand heb staan.
Als ik een film van 1H30 kijk gaat hij van 100 % naar 80, dan zet ik de wekker aan en als de wekker afgaat staat hij nog maar op 20%.
Dit is dus gebeurd toen hij op slaapstand stond.
Ik heb ik terminal even gekeken wat aan stond en dat is het volgende:
http://i220.photobucket.com/albums/d.../terminal1.jpghttp://i220.photobucket.com/albums/d.../terminal2.jpg

Ik wou alleen weten of meer mensen dit hebben met 3bar screen. Ik zal vanavond een standaard thema aanzetten om te kijken.

iMario 19-05-09 20:25

Topics samengevoegd.

DouweM 19-05-09 20:40

Over welke versie heb je het?

francebramie 19-05-09 20:44

Ik heb de laatste versie op Macthemes2 gedownload (v1.4.6)

DouweM 19-05-09 20:45

Weet je wel zeker dat je op de goede plek kijkt? De laatste officiele versie van MultiBarLockscreen zoals het nu heet is namelijk 1.6.6, of 2.0 public beta.

francebramie 19-05-09 20:54

Ah, had het nieuwe topic niet gezien. Zal hem zo downloaden.
Trouwens ik zet net statusnotifier uit en weather en hij loopt minder snel leeg. Zal het nog wat langer testen, de nieuwe versie ook, en anders hou ik 2 bar ;) Vind ik ook mooi.

Verder wil ik alleen zeggen mooi thema!

De batterij die het goed met de nieuwe versie (tot nu toe).
Kan iemand de nederlandse vertaling voor het weer posten?
Citaat:

var WeatherDesc = new Array();
WeatherDesc['Fair'] = "";

WeatherDesc['Clear'] = "";

WeatherDesc['Cloudy'] = "";
WeatherDesc['Partly Cloudy'] = "";
WeatherDesc['Mostly Cloudy'] = "";
WeatherDesc['Overcast'] = "";

WeatherDesc['Sunny'] = "";
WeatherDesc['Partly Sunny'] = "";
WeatherDesc['Mostly Sunny'] = "";

WeatherDesc['Fog'] = "";
WeatherDesc['Light Fog'] = "";

WeatherDesc['Drizzle'] = "";
WeatherDesc['Light Rain'] = "";
WeatherDesc['Rain'] = "";
WeatherDesc['Rain Shower'] = "";
WeatherDesc['Light Rain Shower'] = "";
WeatherDesc['Showers in the Vicinity'] = "";
Verder heb ik nog een foutje: Op de plek waar Fair moet komen te staan op het lockscreen staat "unknown" en het icoontje showed zich ook niet.

francebramie 20-05-09 19:16

Iemand?

En mijn batterij loopt nog steeds sneller leeg dan normaal, maar het verschilt wel erg veel met eerder.

DouweM 20-05-09 19:19

Als er unknown staat betekent dat het dat Yahoo/Apple de tekst 'unknown' teruggeeft ;-)

francebramie 20-05-09 19:20

Unknows staat er inmiddels niet meer.
Zou iemand die tekst in het nl kunnen vertalen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:49.